|
|
|
|
|
How To Make It In America
Jag snackar om HBO's nya serie som har premiär om två dagar. Handlar om två polare som bor i New York och vill få fame inom modebranschen.
Får lite Entourage-vibbar. Kan vara pga att Mark Wahlberg är inblandad i denna serie med.
Kan bli skitbra eller skitdåligt. I staterna har man kunnat se första avsnittet gratis på youtube och dom flesta som spanat in det verkar ha gillat det.
Killertapes
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
haha i staterna. är det 40 talets amerikat?
|
Redaktion
2010-02-13 12:26
|
Kid Cudi är väll med i denna serien också..
|
|
|
`schyffert
Har du inte tidigare hört att man kallar USA för staterna då är du SKRÄMMANDE okunnig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Yes de stämmer, kid cudi är med.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Laller P24
har hört det men tycker det låter så töntigt
|
|
|
Imorgon kommer man kunna se det här alltså. Helt klart värt ett försök.
I bleed Compton, spit crack and shit chronic Say my name, Mr Bush, say my name Sluta vara otrevliga mot varandra, ni kan få fram poänger ändå
|
|
|
Nån som vet vart man tanka eller streama?
www.ahat.se
|
|
|
jag ser det på hulu
|
|
|
kör du proxy då eller? eller hur gör du?
Jag har ingen personlighet
|
|
|
hulu?
www.ahat.se
|
|
|
Math
nej jag bor i usa :-)
|
|
|
Rippat och klart
|
Supporter
2010-02-15 17:04
|
Gillade avsnittet. Blir att fortsätta se på detta, HBO är alltid win.
"Det är inte håret på bröstet som gör mig manlig, det är det faktum att jag kan spöa din morsa med båda händerna bakom ryggen" -UncleSam
|
|
|
Gillade avsnittet. Blir att fortsätta se på detta, HBO är alltid win. Ord. Gillade detta som fan, tror att det kan bli något av den här serien. Bra musik också. Digable Planets, Fatlip etc..
Killertapes
|
|
|
Ja känns jävligt fresh och nice alltså, sänds det på söndagar alltså?
www.ahat.se
|
Supporter
2010-02-15 18:29
|
Japp!
"Det är inte håret på bröstet som gör mig manlig, det är det faktum att jag kan spöa din morsa med båda händerna bakom ryggen" -UncleSam
|
|
|
Skön pilot. Kommer lätt följa denna.
|
|
|
Yeap, helt klart intressant
|
|
|
ähh shyffert. det är ju bara fusk.men ska kolla på nu snart..
|
Moderator
2010-02-16 01:05
|
Verkar sjukt nice, ska lätt kolla upp, tack för tipset!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
|
|
|
Mycket nice var den.
9-1
|
|
|
Math
:)
|
|
|
Showen var grym men inget hände typ.. kanske lite introduction. Men känslan på showen var min smak. ska most def följas.
|
|
|
yeah, brukar ju kanske inte riktigt hända så mycket i pilot-episoderna. kanske främst etablera karaktärerna och deras förhållande till varandra samt miljöerna och "känslan". Men gillade iaf. piloten så kommer med säkerhet att kolla nästa vecka också, och som någon nämnde är det ju grym musik.
Still in the bridge
|
Moderator
2010-02-17 20:39
|
Garanterat att jag kommer följa den här serien!
Tror också att den här serien har potential att bli bättre än entourage, iaf i min bok.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
|
|
|
Jo om den känslan fastnar i serien, då har den potential. Stor oxå. =)
|
Supporter
2010-02-20 18:56
|
Tycker dialoger och karaktärer saknar djup. Andra halvan var bättre än första, men programmet har inte alls samma potential som Entourage hade efter ett avsnitt, även om piloten var svag där också.
|
|
|
Andra avsnittet är släppt! Får bli o se på när man kommit hem..
Göteborg http://iloice.blogspot.com/
|
|
|
verkar nice, såg första igår.
LEGALISERA CANNABIS
|
|
|
dom två första avsnitten va bra. fortsätter nog att kolla
so much metal in my spine i could get rich from the recycling
|
Moderator
2010-03-01 22:50
|
Ah! fan va jag diggar den här serien, produktionen glänser!
|
|
|
Diggar den som fan. Är det DC Rob som skrivit manuset, eller är det nån annan Rob?
Gillar denna mer än Entourage och det trodde jag aldrig att jag skulle säga om nån serie.
|
Moderator
2010-03-02 03:31
|
DC Rob? det är Rob Weiss som också har skrivit/producerat entourage.
|
|
|
Aha okej, då är det inte han. Trodde det var Rob, skejtaren som ligger bakom DC Shoe.
|
|
|
Vet någon vilken dag de nya avsnitten kommer upp för nedladdning?
|
|
|
Varje måndag på min online calender. Antagligen söndag i amerika
|
|
|
tack! Fyran kom tydligen ut idag.
|
|
|
Theme-låten och introsekvensen till varje avsnitt är ju så jäkla feeeeet!! "I need a dollar, dollar, dollar is what I need..."
|
Supporter
2010-03-03 00:32
|
Man bara måste gilla när folk inte har en aning om när serierna sänds och kommer upp på nätet. Infon är 2 sekunder bort.
|
|
|
Delegera kallas det.
Senaste avsnittet var riktigt riktigt nice. Rågillar den här serien.
|
Redaktion
2010-03-03 19:03
|
Ja alltså det sänds väll varje Söndag? Varför ett avsnitt nu?
|
Supporter
2010-03-08 10:15
|
Löööööv this show! Can we not be three dudes listening to Teddy Pendergrass in a white Bentley, please?
|
|
|
men avsnitt fyra kom idag va? För det kom väl förra veckan redan? Så idag släpptes inget avsnitt? har den dollar låten som ring signal så jävla skön.
www.ahat.se
|
Supporter
2010-03-08 18:12
|
Det kom ett avsnitt idag, avsnitt 4.
1. 1- 1, 14 Feb 10 Pilot 2. 1- 2, 21 Feb 10 Crisp 3. 1- 3, 28 Feb 10 Paper, Denim + Dollars 4. 1- 4, 7 Mar 10 Unhappy Birthday 5. 1- 5, 14 Mar 10 Big in Japan 6. 1- 6, 21 Mar 10 Good Vintage 7. 1- 7, 28 Mar 10 Keep On Truckin' 8. 1- 8, 4 Apr 10 Never Say Die
Nu borde ni ha noll problem framöver.
|
|
|
Ehh avsnitt fyra kom förra måndagen... Avsnitt fem ska komma idag.
"Buddy? Who says buddy?"
|
Supporter
2010-03-08 19:01
|
|
|
|
Jo men jag fick avsnitt fyra redan förra veckan, dom släppte två förra veckan.
www.ahat.se
|
Moderator
2010-03-08 23:35
|
det sändes inte på tv i usa men tydligen så har väl ngra fått tag på den här seriens 5e avsnitt och laddat upp.
|
|
|
chechin: Soundtrack. Den låten iaf. Vill att nått ska hända... den är fet och så.. känslan är grym. Väntar varje avsnitt på att nått ska hända.. =(
|
|
|
Det som är soft ju. Att det inte händer så mycket... Chill serie, I like.
|