|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Är det någon som har koll på om ens karaktärer HELT raderas efter 1 års inaktivitet? Eller går det att betala Blizz för att låsa upp dem?
rapperted.se
|
Moderator
2010-01-08 00:33
|
ted
Vad har du fått det ifrån? Karaktärerna raderas inte efter ett års inaktivitet :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
|
|
|
Squirtle: Ja du, har hört det från många olika källor (vänner). Senast jag fyllde på var väl november 08 och nu när jag söker i armory så finns ingen av mina karaktärer kvar.
Kollade väl för ett halvår sen och då fanns alla kvar.
Men jag kan säkert göra något fel :D
rapperted.se
|
|
|
Karaktärer tas bort från Armory efter inaktivtet, men däremot verkar konton inte raderas automatiskt alls, det måste man be om.
Negative, negative. Our destination is Gaza.
|
|
|
Ah okej, cool!
Ville bara vent rent praktiskt. Tack :D
rapperted.se
|
|
|
Epic Win!
Est. 1984
|
|
|
Finns ju enormt många kända som spelar wow, typ alla i reklamfilmerna är ju aktiva wow spelare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
Skivsamlare
2010-01-10 23:14
|
|
|
|
Mr-t lär ju vara en sån där idiot som ninja lootar och wipar pugs...
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
|
Skivsamlare
2010-01-12 20:50
|
|
|
|
77 och en haaalv...
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
|
|
|
Mr-t lär ju vara en sån där idiot som ninja lootar och wipar pugs... haha jesus...
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
|
|
|
jesus = shaman, waterwalking och ankh
Est. 1984
|
|
|
Yeay puggade icc10man alla 7 bossar utan vent eller liknande. Tycker jag va coolt iaf
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
78och en haaalv o lite till
|
|
|
någon som vill inhandla nytt konto inför Cataclysm? =D
DK, Shammy, Rogue samt Druid på 80 med 2200-2500 gearscore (för samtliga speccs)
DK:n har JC och BS maxat Shammyn har Herb och Inscription maxat Roguen har nog bara herb tror jag Druiden har Enchanting maxat
warlock 77 tailoring nästan maxat
Pally, Hunter, Mage, Warrior, 70-73
Priest x 2 50 samt 60.
ligger på 2 servrar med ca 20-30k guld utdelat på diverse karaktärer
har samtliga heirlooms och massa annat smått å gott.
PMa vid intresse
tut!
|
|
|
|
|
|
Frost dualwield DK är riktigt kul och nice dps också!
|
|
|
Nu ligger jag på 8/9 progress i 10man och 6/9 25, vi hade sjukt svårt med bloodqueen igår, shadow damagen är sjukt hög och vår 2healer setup klarade de inte riktigt. Fick henne till 41% som bäst
|
|
|
tips: SP får första bite!
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
|
|
|
Jo jag läste att de fungerade överdrivet bra, tyvär använder vi ingen i 10man
|
|
|
Till: Flickvännen Sms: Jepp, tog henne igår ;) det tog sin tid men till slut så hehe, vi hörs Svar: Jag vill aldrig höra av dig igen ditt svin.
Förklaring: Tydligt exempel på hur WoW förstör förhållanden! Detta skedde för ett par år sen, polaren SMSade mig och frågade hur det gick för min WoW-guild som höll på och försöka döda en kvinnlig boss i spelet (Mother Shahraz för de insatta). Svarade med att vi äntligen hade tagit henne igår men smset gick till tjejen och blev missuppfattat.
|
|
|
|
|
|
Funderar på o dra upp en hunter nu faktiskt.
|
|
|
Jag håller på med en hunter(63atm) och jag tycker fan klassen är otroligt mycket roligare än jag trodde den skulle vara. Den såg förbannat tråkig ut innan jag körde men nu kan jag knappt sluta spela.
|
|
|
hehe, kör raf me en kompis så vi nlir boostade "lite";) körde hunter på första wow till lvl 50 men nu ska man nog dra den hela vägen. kul klass iövrigt om man jämnför med mage...
|
|
|
Har en uttråkad och guildlös lvl 80 paladin med ret som main och prot som offspec. F.d. tbc mt healer.
Så drar upp en arms Warrior nu, tog lvl 36 idag.
Est. 1984
|
|
|
Tjänade in 10k idag på att farma love bracers, det är värt tiden
|
|
|
O jag som va glad att jag tjänade 1.2 k på att farma mining från lvl 0-250... men men, gz:P
|
|
|
haha men mining är riktigt bra pengar, specielt låg lvl skiten. Men de här var lite bättre ;) Bara dra till ulduar och sätta sig i en tank nedanför första rampen mitt emot mitten tornet och spama raketer/bomber så dom träffar mobsen som kommer från dom 3 tornen. Man fyller 4 bags på kanske 30min och kan sälja alla för 15g styck
|
|
|
Vafan kommer in in ? Kan inte änns välja realm... KOmmer upp att jag måste välja development language och sen Vilken sorts server. pvp , normal etc.. Och sen trycker jag på suggest realm men då kommer de inte upp nånting??? Någon som vet va de är för fel???
|
|
|
Onsdag idag =) Maintanence. Klockan 11 är servrar uppe.
|
|
|
Ingen som är sugen på recruit a friend? Kravet är att du skaffar ett account och att du är aktiv. Jag står för ALLA guld kostnader som kommer upp, mounts, epic ground mount, epicflying, duelspecc och sånt. adda msn fish_entertainment@hotmail.com ciao
"I put up my middle finger, he puts up a finger, I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."
|
|
|
hatar wow nu :(
Spelade min lilla mage (lvl29) häromdagen typ klockan 3 på natten, fanns inga bg´s uppe så jag satt där i kön och tänkte upp en smart plan. 6 timmar senare var jag lvl 35 och bg:n poppade upp, nub pwnage tänkte jag tills bgn bestämde sig för att kicka mig :/
Y U NO LET ME JOIN LVL 29 BRACKET :((:(:(
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
|
|
|
hahahaha fan va surt
|
|
|
Ja fynda en spectral tiger mount igår, mkt pretty!
|
|
|
Och hur mycket betalade du för den? :D
|
|
|
|
|
|
75k betalade jag för den
|
|
|
Vad ligger folk på för GS här då?
Min shaman börjar få ihop lite iaf. 5.4k, spelar dock itne på den så mkt.
|
|
|
5812 på main, 4900(t9 och badge skit) på dom andra altsen
|
|
|
Gearscore är retarded..
|
|
|
någon som kör Priest här? :) har precis dragit en till 10 och funderar nu på vad jag ska ta för specc. många säger olika, men iomed nya random systemet så känns det som en healer hade varit bra, men klarar sig en healar att questa bra? isåfall vilken healing specc?:) tacksam för svar :)
|
|
|
kör shadow..du kommer kunna heala hela vägen fram till Northrend vid 68
tut!
|
|
|
5900GS blood dk. GS är så jävla kasst. De kraschar WoW dessutom. Hellish spawn!
|
|
|
Vi i Burning Dawn söker en tank och en/två ranged dps för progress. Vi är en 10man raiding guild med otroligt härliga spelare och har på en och en halv reset plockat 10/12. Vi kommer att fokusera på hard modes och vi kommer att spela med focus å¨10manna hard modes under Cataclysm. Vi återfinns på Defias Brotherhood RPPVP och jag föreslår att ni kikar in oss på http://bd-guild.proboards.com/index.cgiNi kan kontakta Maahe/Eitrax eller Frecka närsom för en närmare presentation.
|
|
|
hur är nuvarande progress?
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
|
|
|
Progress just nu: 10/12 ICC10. Så fort vi fått ner Sindragosa och LK hoppar vi på hard modes. Vi spelar måndag/onsdag/torsdag.
|
|
|
Jag kan tillägga att vi håller en väldigt tight roster och du har garanterat din spot så länge du spelar bra och aktivt.
|
|
|
jag får ursäkta om jag verkade intresserad ;) jag e guilded.. menade progress för alla i tråden.. om nån plockat LK än.. eller hcs eller nåt..
|