[PC] World of Warcraft XVIII (håll er här)

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
eller så kan de bara slänga upp servrarna typ..................................

någon på frostmane alliance btw? just miggat tillbaka dit.
I don't like mondays.
eller ja, kirra vad det nu är som inte fungerar, tycks vara nått med login servrarna, säkert bn2
I don't like mondays.
Battlerappare

2010-07-01 18:07
11/12 hc 10/25 RS25 var iofs en skön omväxling men gick ner direkt, 150k gold och nu finns de inget att göra igen...yeay

CameraObscura P23
Jag har min rogue på frostmane alliance, viktorvaughn heter han. Tyvärr spelar ja inte mkt på den längre då prästen ja körde med bytte team när jag var utan data 2 veckor. Lite synd sjukt kul klass o rätt bra gear också
Its darkest before dawn
Cata ser riktigt lovande ut! Kollade in lite content på MMO-champion och jag är helt nöjd. Ser otroligt fräscht ut och det ser ut att vara en hel del bråk inom Horde och Alliance.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Hört rykten om att WoW ska bli gratis?
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Moderator

2010-07-06 17:41
Sellish

Sällan. Blizzard är alldeles för pengakåta för att nånsin sluta ta betalt.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
För att inte tala om att det inte finns NÅGONTING som logiskt skulle kunna förklara en sådan förändring.
Skivsamlare

2010-07-07 07:45
Åååååh har sett filmer på Tauren paladin nu, vad fin min paladin kommer bli! :>
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Vi kan dra flera slutsatser från detta men så länge ett tvåsiffrigt antal miljoner människor är beredda att betala så finns det ingen som helst anledning att ändra något.

Det vill säga, kommer det inget gratis MMOrpg som konkurrerar ut WoW så kommer det inte att ske. Och sannolikheten att ett sådant spel skulle komma ut är för närvarande och inom den närmaste framtiden lika med noll.
Battlerappare

2010-07-07 11:52
Alla försök att ens göra en vettig klon av spelet har ju gått åt helvete. Alla blir skit pepp i början sen inser dom vad dom saknar och kommer tillbaka. Har varit så med alla mmo spel sen wow släpptes. Visst att många har sina hardcore fans i guildwars etc.

Hur ser ni på nya real.ID forum skiten som skrevs om igår?
Jag ska iaf inte posta nått mer på forumen efter det sätts in.

Nope, gillar det inte heller. Men å andra sidan postar jag sällan heller så det status quo för min del.
det är skitbra.. WoW kids är dom mest enerverande idioterna som finns.. less trolls = win.. postar ändå nästan aldrig..
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed
i wanna live but its hard 2 breathe
Ditt namn skrivs ut med för och efternamn i enbart officiella trådar (blå inlägg). Sen är det fritt fram och leka anonym och spamma bäst man vill i andra trådarna.

Anser personligen att man borde få välja själv om man ska få sitt namn utskrivet eller inte. Även om spammande, trollande, hotande kan vara ett problem så borde de istället ta hårdare tag gentemot dessa konton det rör sig om. Permanent ban etc.

Förutom det så ska real id grejen införas på SC2 forum (till och börja med antar jag) inte WoW.
Est. 1984
"Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"
Men låt oss inte svälja allt de säger med hull och hår. Det här införs inte för att stoppa trolls utan det handlar enbart om att integrera facebook och tjäna pengar.

Äcklad blir jag av Activision som kör hela jävla Blizzardsjälen i graven.
Forumen har ju inte varit läsbara de senaste 3 åren, detta är den dena lösningen.
Och ja, Activision-grejen börjar bli mer och mer oroande.

Fick Kingslayer igår! woho, lite sent men.. guilden är en reunion och vi har kört typ 4 raidlocks. Så nu kan man i lugn och ro dra sig tillbaks till Kalimdor, woop!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Battlerappare

2010-07-09 15:43
Skivsamlare

2010-07-11 11:47
Vilken klass tror ni kommer vara roligast att lira i PVP (Rated BG) i Cata? Funderar på mage eller Spriest, kanske ele shaman. Har bara varit healer i pvp hittils. Söker då efter en klass med mycket roliga abilitys, och inte mest OP.
Battlerappare

2010-07-11 18:15
Ja gillar elem som fan, har en disc priest utan pvp gear som ja brukar joina bgs med medans jag gör enchants etc och dom e sjukt starka(men dör snabbt pga 0 resil)
Jag tror båda klasserna kommer gå bra, thunderfuck och lifegrip kommer man kunna leka sjukt mycket med.

Loggade in för första gången på ca 7 månader igår, vad bör jag veta?

Kan nån bara dra de viktiga förändringarna, typ gs, på ett enkelt sätt.
Negative, negative.
Our destination is Gaza.
GS = Addon sätter poäng på ditt gear.
Icecrown Citadel = pugable.
Cataclysm Beta ute.
Blizzard har börjat integrationen av Battle.net 2.0 med bl.a RealID (läs mer om det på forumet)
tankade med min warrior igår för första gången...så jääävla skoj!! överlägset roligaste klassen att tanka med!
tut!
om någon vill så får den rezza mitt acc..

mitt acc name är Flipizimo .. min mail flp@live.se

behöver man veta något mer???? pm mig isf
Get Random!
Ni som har klarat RS10 HC, vad har ni kört för taktik? Tre eller fyra healers?
Battlerappare

2010-07-24 16:16
3 healers är ju tydligen det som är normalt men samtidigt är det ju ingen direkt dps fight och vad jag minns så har den ingen direkt enrage timer så visst kan 4 fungera. Vi har knappt nån 10man action i vår guild så har inte testat den än mer än några gånger och då dog vi i slutet av fas 2 typ pga voids och vi körde 3 healers.

Det är en enrage timer. Vi fastnar i fas 3, runt 15% hela tiden. Detta med en 3 healers setup. Problemet är att när den ensamma healern i "real" realm får debuffen, då fuckar allting upp sig.

Vi kommer att försöka med en 4 healer setup där vår elemental shaman off healar i p3. Det är där saken skiter sig.

NERF WARLOCK xD
http://soundcloud.com/orlandog
Battlerappare

2010-07-26 12:14
Hmm jo förstårligt. Men 3 healer plus elem borde väll funka då? Real realm tanken tar väll ingen enorm damage vad jag minns.

Battlerappare

2010-08-04 10:26
Lite smått nolife den killen :D haha
Battlerappare

2010-08-05 14:03
Fick min goldcap för typ en vecka sen.

http://img190.imageshack.us/i/capznl.jpg/

Skulle säga grats men det verkar för jävla tragiskt :D
säg vem du är och var du bor så möts vi upp en mot en så ska vi stå om du står för allt du säger i verkligheten...
eller håll käften och gå och spela din fuckin xbox loser
Battlerappare

2010-08-06 16:06
Haha varför då, jag gillar att aldrig behöva tänka på kostnaden av saker och jag gör det mest på downtime också så gör hellre pengar och pratar i guildchat än att bara stå still i ogri och väntar på queue's etc.

Hur fan började du egentligen? jag tror jag kom upp i 4k g nån gång sen sa det poff och skiten var borta, dock lvlar jag för mycket alts och gillar att twinka till chars.

På min 80 rogue gör jag mest daily questen vid crusader stället, kör inte alla eftersom jag inte pallar trots 280% drake. Sen kör man daily hc etc, men till slut försvinner ju dom cashen också

Min warrior har nu bästa preraiding gearen, men den kostade lite att gemma och enchanta. Sen har jag min pala som alltid behöver babysitter för den är för jävla gimp, kanske borde tänka som alla andra scrubs och köpa billigaste skiten när jag gemmar items under 232
säg vem du är och var du bor så möts vi upp en mot en så ska vi stå om du står för allt du säger i verkligheten...
Battlerappare

2010-08-07 20:51
Jag började med att spara alla pengar jag fick från att questa 60-70 i tbc så ja fick epic mount direkt. Sen efter de så började jag sälja saker typ. Supply and demand typ.
Alla proffesions har ju saker som säljer riktigt bra, gäller bara att fundera ut vilka som säljer ofta och göra dom.

Just nu så gör jag bara gems på min shaman, köper uncut gems från ah eller /2 och cuttar för att sen lägga upp dom igen. Min alt gör enchanting scrolls på samma sätt. Köp billiga mats, lägg på scroll och sen upp på ah.

polaren flippar gems på ah och det är väldigt sällan han har tur och lyckas tjäna mycket på det, folk undercuttar utav helvete och varenda jävel har Tarou´s goldfarming site som hemsida.

Fixade 450 jc på roguen innan tiden tog slut så kan ju göra ett försök iaf när man väl startar igen.

Problemet är bara att vid dom bra pvp lvlarna 67-69 och 76-79 så brukar det skaffas en jävla massa socket gear bara för att få abusa lowbies och det brukar kosta då jag gemmar dom rätt och inte speciellt snålt
Battlerappare

2010-08-08 19:14
Jo det är väll de som är nackdelen men samtidigt är de inte svårt att göra samma sak så, sen ser man rätt snabbt vilka som är dom som säljer oftast gems. Så lägg till dom på F-list så ser du när dom loggar in och ut.
Ja hade rätt många som sålde gems innan jag började men hälften tröttnar rätt lätt när dom inte får skiten såld så mer pengar till mig.

Skivsamlare

2010-08-28 23:50
Tja, har fått ett riktigt gris problem. Mitt wow account har blivit bannat!

Orsaken till de som blizzard skrev i mailet är att jag har handlat gold eller items genom internet för "riktiga pengar", nu är det så att det har jag aldrig har gjort det.
Jag har aldrig ens vart inne på någon hemsida som säljer sånt.

Det var bara några minuter sen jag skulle in på mitt account och fylla på tid då jag såg detta.
Har haft ett uppehåll från wow sen, ja nån gång i våras.

Så jag undrar, vafan ska jag göra?
orkar verkligen inte börja om och vill inte sluta med spelet heller.

Nån som har varit i samma sits som mig?

Skriv till Blizzard och förklara att du inte har varit aktiv sedan X månad och att du misstänker att ditt konto har blivit scammat.

Se vart det leder.
Skivsamlare

2010-08-29 00:31
jajamen, precis skickat iväg det.
Bara att hoppas nu.

Var beredd på att ha CD keys och någon form av identifikation redo.
Skivsamlare

2010-08-29 19:26
Allt har löst sig nu, riktigt snabb blizzard är på att svara och lösa allt!
Nu gäller det bara att söka genom datorn efter trojaner och annat skit.

jag kränger mitt konto ifall någon är intresserad, ligger på blocket.

5 80s 5 70s och ca 30k guld! perfa inför cata!
tut!
Battlerappare

2010-08-29 22:14
Vore kul och se hur mkt man får för sitt konto

Skivsamlare

2010-09-05 11:39
tips på svenskt wowforum?

Kan de stämma att en Enhancment Shaman kan ha 13k i dps?

http://www.youtube.com/watch?v=2pQOmGPbojY&feature=related

Battlerappare

2010-09-05 12:04
Bara läsa comments ju.

Buffed? up and doing feral spirit CD, AoE at lvl 1 dummies? You joking me? This vid's a joke, unless its pre-wotlk, chainlightning och firenova på flera targets.

Vilket jävla skämt. Han dpsar under BL med CDs på en lvl1 dummy. Det där visade bara hans peak, och det är helt ointresant. Det finns enhancement shamaner som kan dpsa 16-17k effektiv dps över en fight. Men då ska man också komma ihåg att det är i ICC med 30% damage buff, med top gear och i raid miljö.
Skivsamlare

2010-09-05 16:36
jo tänkte de va nå lurt me den där!

Moderator

2010-10-05 21:46
7:e december är det alltså som gäller. Någon som är peppad?

Själv passar jag nog på den här faktiskt.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_