|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Star Wars: The Old Republic!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|
|
|
|
|
|
Blev precis klar med Saints Row 3!
|
|
|
saints row 3 till pc? hur va isf porteringen, går de å styra utan problem, va kontroller skumma etc?
www.myspace.com/ydetobbe
"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
|
|
|
Nä körde på 360, av den anledningen du misstänker, vet inte om det är så dock.
|
|
|
Klarat MGS 2, efter att nostalgikänslan avtagit så tvingade jag mig igenom det. Det har verkligen inte åldrats väl, grafiken är inget jag bryr mig om då jag kan spela hur fula spel somhelst sålänge resten är bra. Hursom, kontrollen är otroligt dålig och dom avbryter med codec snack hela tiden och kameran är oduglig. Nej MGS2 var helt makalöst när det kom men nu så håller det verkligen inte måttet
MGS3 är mycket bättre och funkar riktigt bra, specielt eftersom det är subsistance versionen
|
|
|
|
|
|
Cataclysm - pc
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
|
|
|
World of Warcraft (PC) GTA SAMP. (San Andreas Multiplayer, PC) Minecraft (PC) Skate 3 (Xbox 360) Forza Motorsport 4 (Xbox 360)
Sen är det nog inget mer just för stunden.
Wurrup?
|
|
|
Uppa den här skiten så det blir lite fart på det här forumet för fan
Spelas mest just nu MW3 The Saboteur
Senaste 100% South Park lets go tower defense
Min mentalitet = Nicholas Cage i Leaving Las Vegas Fuck this shit
|
Hangaround
2012-03-09 19:18
|
Borderlands (PC) bara för att ha nått att göra. Minecraft (PC) Moddar sönder hela skiten. Battlefield 3 (360) Börjar bli tråkigt på rank 45 service star 7 :(
Snart blir det väl att testa Minecraft på boxen. Lär vara kul i en dag eller så. Ska beställa Rage av den enkla anledning att det kostar 99kr på CDON.
Meh.
/r/whoapunktnu
|
|
|
CS 1.6 (sporadiskt, men alltid där) Minecraft Trackmania nations (F2P, kolla in förfan!)
Bubblare:
Civ V Har även funderat på att sätta tänderna i Crusader Kings II. Blir alltid lite nostalgiskt när man känner igen vissa element från Svea Rike, som spelades sönder i skolan.
Walking the street of dreams
|
|
|
UFC Undisputed 3...Inte ett jätteroligt spel men var sugen på ett MMA-spel och det kändes som det bästa alternativet.
Sen blir det lite HoN lite då och då
|
|
|
Precis dragit igenom MGS3 Snake Eater HD Edition (PS3). Sitter just nu med genomspelning nummer två för att fixa platinum.
Därefter väntar MGS2 och Peace Walker på samma skiva.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
|
|
|
Mass effect 3 här! Spelet är....wow..så jädra wow
JKIBMM
|
|
|
Sista bossen på Knights contract.. Skitboss! Pausade det spelet..skitboss. Började på Hunted the demon's forge på co-op ett dungeoncrawler deluxe spel :).
Spelade Warp idag ett välgodkänt spel :D kan även tillägga att jag spelar mass effect 2..still.
Kan tipsa PC spelare om ni inte spelat det redan. The realm of the mad god. free to play, låter som att d som spelar har kul iafall.
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
|
|
|
Dieallot: Vill du grottforska med mig? Du får fixa mic digguh har RAGE stående i hyllan aldrig spelat
|
|
|
Final Fantasy IV: Complete collection, Uncharted: Golden abyss och Fallout: New Vegas är det jag kör just nu. FF IV är förvånansvärt bra
|
|
|
WC3 Custom maps Magicka HoN/Dota 2 FireFall BF3 Vindictus SC2 - Har blivit mindre och mindre p.ga. av att folk sluta spela Mafia :(
Jag ommöblerar dig som knog-itivt beteende, Freud har blivit tapetserare"
|
|
|
Varvade precis Bayonetta, har nog aldrig blivit så positivt överraskad av ett spel. Började på DMC4 för några timmar sedan. I övrigt lirar jag Alice: Madness Returns, LA Noire och GTA IV (fortfarande). Super Princess Peach kom precis i brevlådan så jag kickar väl igång det rätt snart.
|
Moderator
2012-04-13 19:47
|
Alltså, dark souls kissar fan på skyrim.
Jag har precis börjat med witcher 2 och det verkar bli en helt fantastisk upplevelse.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
|
|
|
|
|
|
Fez är win :D Hade jag inte varit inställd på att köpa Fable heroes och Minecraft hade jag redan köpt det
|
Hangaround
2012-04-14 19:47
|
OMG på Fez! insta-buy! Tack för tipset.
/r/whoapunktnu
|
|
|
Återupplivade Red Dead Redemption (som håller stenhårt fortfarande) men vet inte vad jag ska börja med nu. Står mellan att införskaffa Uncharted 3, Assassin's Creed Revelations (men vill egentligen inte betala mer än 200:- för det) och Skyrim. Skyrim kanske ska få vänta till sommaren ändå. Lite sugen på Ace Combat, det känns som ett skönt arkadigt flygspel.
Blev grymt sugen på FEZ och blev så besviken när det visade sig vara för XLive. Älskar ljuden.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
|
|
|
jag kickar old school som fan nu! Just nu spelar jag Diablo 2: LotD och Age of empires 2 (som en boss!)
Har även testat lite World in conflict. Riktigt rolig då man är ett par stycken som spelar:)
JKIBMM
|
|
|
Evo: kör du ps3 så är ju Uncharted ett måste, fantastisk serie som jag enbart spelat 5 minuter totalt trots att alla 3 spelen ligger i vardagsrummet.
Har revelations men inte riktigt börjat med det, kört mp mest pga multiplayer vill ha dom ur vägen asap och den är efterbliven. Enda jag märkte med spelet är att jag är världens i särklass sämsta lönnmördare, försökte tänka ut komplexa sneak vägar men slutade 9/10 av att jag störtade och slog ihjäl mig
|
Moderator
2012-04-21 10:15
|
I helgen spelar jag D3betan. Uteslutande.
I bleed Compton, spit crack and shit chronic Say my name, Mr Bush, say my name Sluta vara otrevliga mot varandra, ni kan få fram poänger ändå
|
|
|
Spelade Kingdom of alamur.. Stort spel men eftersom det inte var co-op så föll det, blev mest en lång loading screen...
NeverDead.. inte så kul.. för lite variation på spel stilen(puzzel shooting exploring) var mest shooting, men gillade iden( spelade på hard så jag fick vara huvudet en hel del) ..
Nu spelar jag Shadow complex och Space marine 40.000. Inga wow spel direkt.
Diablo 3 betan ska testas imorrn.. när stress testet kankse är lite mer avklarat..
|
Moderator
2012-04-25 21:37
|
Någon som kört demot på dragons dogma? Jag tyckte att det var lite lovande iaf.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
|
|
|
www.myspace.com/ydetobbe
"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
|
|
|
CRIBBE skrev: NeverDead.. inte så kul.. för lite variation på spel stilen(puzzel shooting exploring) var mest shooting, men gillade iden( spelade på hard så jag fick vara huvudet en hel del) .. Kommer ihåg när jag såg första trailern. Utan att ha spelat det själv så är det nog ändå säkert att säga att de verkar ha fuckat upp en skön idé.
|
|
|
Testade dragons dogma demon, gg med npcs i ett spel som skriker coop heaven.. Blir absolut inget köp förens readagar
Fable heroes på onsdag och Minecraft nästa vecka, tills dess kör jag dungeon defender och grindar till 78
|
|
|
Pokemon Crystal på android emulator hehe :P
skönt med nostalgi liksom!
I'm a different kettle of fish
|
|
|
Evolution
Jo det var juh så.. men tänkte att de kankse hade mer puzzel modes eller något liknade. Sen har jag inget emot att stödja konstiga ideer :D.
Doggsonlol
Hm tyckte att dragons dogma var väldigt rörigt och ihop slaffsat på alldelles för kort tid. Kändes som att det skulle bli en jobbig spel upplevelse.. så säger som du kankse när det är rea dagar på det spelet.
|
Producent
2012-05-02 10:21
|
Red Alert 2 och Modern Warefare 3
|
|
|
Jag införskaffade nyligen ett par gamla PS1 rollspel, Chrono cross och Xenogears.. Chrono cross är helt jävla fantastiskt! 45 spelbara karaktärer, en stor värld att utforska, briljant stridssystem, flera olika slut, fantastisk musik. Square visste vad dom gjorde på den tiden
|
|
|
Dungeon Defenders, så brutalt överbra :)
tut!
|
Lyricist
2012-06-20 09:52
|
Amnesia - The Dark Decsent(PC) Happy Wheels(PC)
I got an idea so smart my head would explode if I even began to know what I was talking about" -Peter Griffin
|
|
|
Mass Effect 3 med nya romanser, för tredje gången, man måste ju spela på alla sätt
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det.
http://www.myspace.com/johanawesome
|
Moderator
2012-06-25 10:12
|
Extendendcut släpps nu i veckan. Frågan är hur mycket man orkar bry sig. Tycker fortfarande det är helt sjukt att man kunde plocka bort så mycket storyrelaterat material för oss som inte köpte CE.
|
|
|
Jag körde igenom Heavy Rain för några veckor sedan. Jag tyckte att det var helt fantastiskt. Började spela det när det kom, men då tyckte jag att det sög stenhårt så jag lade ner, men jag är väldigt glad att jag gav det ett nytt försök.
|
|
|
Skönt att det finns någon som fortfarande kör DD :) Ser fram emot nya patchen + sista shard dlcn förhoppningsvis kommer båda nu i juli :)
Bara Monk kvar sen är alla 78, lvl 76 just nu tar sån jävla tid. Dock lyckats plocka på mig en 71^ Junbao runnen innan fick jag en 131^ Oculus = 1.7m dps
|
|
|
nice doggson!! ja från 72 och uppåt är det ett rent helvete...endless grind ftl..
tut!
|
|
|
Började spela DD för nån månad sen. Är ju hur kul som helst. Har bara kört trollkarlen till 40-42 än så länge men det är kul eftersom man börjar spela banorna annorlunda. Mycket tack vare svårighetsgraderna och att karaktärerna är så olika.
I övrigt tycker jag det är så mycket tråkiga spel ute nu. Inte mycket som lockar så jag började spela Fallout 3 igen.
Men jag funderar på att skaffa nån HD trilogy collection (eller vad de nu kallar sig) av följande:
Ratchet & Clank Sly Cooper Jak & Daxter
Vilken ska man satsa på i första hand? Har bara spelat ett Ratchet-spel, det korta, och det var rätt kul. I övrigt missade jag allt när det kom.
|
|
|
Jag älskade Jak & Daxter när det begav sig.
Har även haft mycket kul med Sly Cooper, men där spelade jag bara 1:an.
Ratchet & Clank tyckte jag va för likt Jak & Daxter när jag spelade det så fastnade aldrig riktigt där.
|
|
|
MisguidedAngel P28: Lvl 78 med alla main chars nu :) Körde glitterhelm i cirka 3-4 timmar och gick från 77 till 78 rätt snabbt, var dock bland det värsta skiten jag gjort :P Inget att rekommendera vill inte ens se banjäveln igen solo.
Alla mina builders har minst 500 twr dmg nu och rätt mängd hp på traps/torn så funkar skit nice. 118 Shaitan 103 crysknife 112 Junbao 131/114 oculus Så saknar väl mest 60^ gear :/ gearfarm är så jävla random, under dom där timmarna hann jag med glitterhelm x antal gånger och bästa jag hittade var 52^ gloves
Kör mest några Moraggo runs nu eftersom trendy fuckade upp drop balance totalt, fan är poängen med att köra nått annat? Aquanos är fubar och har knullad exp rate på boxen + placeholder vapen få 150k exp och ett reskinnat skitvapen = fuck no. Väntar med det tills dom fixat så det blir iaf 5 mil exp och riktiga vapen. Kan man välja mellan 100+^ vapen och 50+^ vapen så väljer jag iaf 100 anytime
Evolution P28: Hitman bundle tydligen på ingång ;)
Förövrigt varför är Whoa så dött nu?
|
|
|
grymt Doggson, jag orkar inte spela längre haha. E det ett tecken på att man börjar växa till sig eller bara en speltorka på något roligt?
whoa är tokdött indeed
tut!
|
|
|
MisguidedAngel skrev: grymt Doggson, jag orkar inte spela längre haha. E det ett tecken på att man börjar växa till sig eller bara en speltorka på något roligt? Funderade på samma sak för några veckor sen. Så stoppade jag in Fallout 3 och blev beroende igen. Med andra ord är det nog bara en speltorka. Plus att det är sommar. Vilket f ö delvis kan förklara aktiviteten på Whoa. Det blir ofta dött på somrarna. Den andra förklaringen är att aktiviteten går upp och ner hela tiden, så har det varit ett tag. Personligen tycker jag det börjar ske en liten uppgång igen, åtminstone i vissa forum. Allt beror ju på engagerade användarna är och det är alltid en liten klick som står för uppgångarna, tills de tröttnar och så dyker en ny klick upp. Doggsonlol skrev: Evolution P28: Hitman bundle tydligen på ingång ;) Ohh, nice! Inte så förvånande iofs med tanke på det nya Hitman som kommer snart. Perfekt marknadsföring. VikktoriusHrm, du gjorde inte saken så mycket enklare :D "Det var bra, men det här var också bra och det tredje var för likt det första som dock var bra".
|
|
|
Jak & Daxter är ju kung! Saknar mitt ps2 nu :(
I'm a different kettle of fish
|