|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Älskade Bioshock 2, spelade 1 back in the days i 2 timmar sen fastnade jag och eftersom jag point whoreade det spelet och polaren (min guide) somnade så har jag inte spelat det sen dess. Köpte det på sibas julrea 2010 för 49kr och diggade det som fan, tillochmed multiplayern är kul förutom att folket som spelar det nu är typ hela 1-30 leaderboarden så man möter folk med en KD på typ 18 och 70% aim liksom...
Har dock en playtrough kvar på det för collectibles och hard men tror fan inte jag vågar spela det med turtle beach inkopplat då.
Har hört att 1:an ska vara 100x gånger bättre också dock
säg vem du är och var du bor så möts vi upp en mot en så ska vi stå om du står för allt du säger i verkligheten... eller håll käften och gå och spela din fuckin xbox loser
|
|
|
Spelade 1an när det kom på PC.. helt nedsläckt rum och hörlurar, var rätt fett men hade inte tid att spela klart det på den tiden. Min PC var rätt seg oxå. Men måste spela 1 an innan 2an ;D.
Någon som kommer spela Darkness 2 by the way , verkar rätt så underhållande.
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
|
|
|
Det bästa vore ju ändå om HL3 släpps :D
|
Moderator
2012-02-24 20:50
|
Jag har Bioshock 2, men jag har inte vågat spela det än, haha. Fläskade på med collector's edition för typ tvåhundra spänn (den låg på Webhallen i somras för 69:- vill jag minnas) för att få vinylen och boken.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
|
|
|
Asså, jag är så jävla sugen på det här: Pengar!!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
|
|
|
Någon som har hunnit spela lite av Mass Effect 3?
Don't!
|
|
|
Mitchy
yupp..and its awesome
JKIBMM
|
|
|
d-beck
lär inte komma än på ett tag, du hinner spara ^_^
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
|
|
|
misery det måste vara det enda pluset att det inte kommer på så länge.. tålamod
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
|
|
|
Första Bioshock är MYCKET bättre än Bioshock 2.. men men ge mig Bioshock Infinite nu!
Ska komma lite ny info om FFXIII: Versus snart också läste jag, skulle vara trevligt med ett release datum
Och som Coke sa, Catherine är gryyymt
|
|
|
ja catherine är fint, ska nog spela om det snart.
|
|
|
Ingen som är sugen på Silent Hill- Downpour.. har release om 15 dagar i EU
|
|
|
Vart förbokar man Diablo III till bästa deal?
|
|
|
Ja tipset är väl att använda nån standard typ som webhallen etc
Shiet är det bara casual fest här nuförtiden?
säg vem du är och var du bor så möts vi upp en mot en så ska vi stå om du står för allt du säger i verkligheten... eller håll käften och gå och spela din fuckin xbox loser
|
|
|
|
|
|
Shiet är det bara casual fest här nuförtiden :D Lite mer om Max payne 3 Risen 2 dark waters.
|
Battlerappare
2012-03-19 20:30
|
Har nån ens nämnt Darksiders2?
|
|
|
Empire P27
Det kommer bli ett av årets absolut bästa spel släpp :D
|
Battlerappare
2012-03-19 20:41
|
Silly me, stod ju i op. Joo de kommer bli riktigt jävla bäst förhoppningsvis. Har svårt att tro att de kan bli dåligt iaf!
|
|
|
|
Battlerappare
2012-03-19 21:09
|
De ser ju så äckligt coolt ut!
|
|
|
Ska bli jäkligt intressant att se om Death blir en bra huvudkaraktär. Han verkar ju vara väldigt annorlunda än War och en av de saker jag gillade bäst med Darksiders var Wars rena "brute force" samtidigt som han rörde sig smidigt. Death känns lite mer ninja, typ. Läste/såg att Death inte ska kunna försvara sig vilket faktiskt låter rätt bra. Blockering måste var den minst använda funktionen i alla hack n slash och actionspel. Genom att helt slopa den funktionen antar jag att man lägger all kraft på att ge Death en annan typ av aktivt försvar. Kanske genom nåt innovativt sätt att ducka eller kontra.
Förresten, nån som spelat Journey?
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
|
|
|
Evolution P28
Tror på kontra, eventuellt bara dodge. Journey är PS3 only, men det är onekligen ett riktigt intressant spel.
|
|
|
Evolution P28
journey är det första jag ska styra på fredag när det trillar in pengar ^^
|
|
|
Verkar som att Microsoft ska satsa på det stora kaveleriet :O . Länk till jobb ansökan/ Visste att de hade börjat samla in en hel del folk till deras studio.. men att satsa på ett AAAA spel är fan cocky. .
|
|
|
Det där var första gameplayet jag såg från Max Payne 3. Jag trodde verkligen inte att jag skulle störa mig på hans nya frisyr, men jäääävlar vad fult det är.
|
|
|
|
Battlerappare
2012-03-24 10:00
|
|
|
|
Ah, Journey är riktigt kul, vackert och avslappnande.
Extra intressant moment är att köra online där man stöter på andra spelare som alla är helt anonyma. Du vet inte, och kan inte ta reda på, vem du spelar med. Det går inte att prata med varandra utan den enda kommunikationen sker genom spelarnas aktioner. Svårt att beskriva känslan det medför men "spännande" är nog rätt passande.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
|
|
|
Det finns ett till hopp för 2012 :D Dishonored Steampunk oppression style
|
Moderator
2012-04-18 22:21
|
Dishonored ser jävligt nice ut. Atmosfär och estetik verkar vara på topp.
Far cry 3 så väldigt meh ut.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
|
Battlerappare
2012-04-19 23:13
|
Darksiders 2 blir bakpushat 2 månader
|
|
|
War of the roses verkar schyst! Hej.
|
|
|
Har hört rykten om att Diablo 3 betan är öppen för alla nu. Kan någon här bekräfta detta?
JKIBMM
|
|
|
|
|
|
Har inte köpt ett spel sens fallout new vegas har inte rört min xbox sen dess och tänker inte göra det tills gta V kommer, fucking skit värld de har blivit med spel 99% av spelen suger. Alla spel ser ju likadana ut.
|
|
|
^ hahaha lär dig variera :)
Väntar på Borderlands 2 och Halo 4 still, mest intresserad av arcade titles och dom jag väntar mest på dyker upp under juli :)
|
|
|
Watch dogs.. kommer dock 2013
|
|
|
Watch dogs ser tungt ut, men vill se lite mer. Annars vore det ju inte första gången man tror trailers visar om spelet är grymt eller inte, köpte ju trots allt True Crime 1 och 2... usch
|
|
|
Watch Dogs ser intressant ut. Men jag förstår inte snacket om att det "måste vara från nästa generations konsoler!!!!!"
Nån som kan förklara vad som gör det så speciellt? Visst är det snyggt. Det som står ut som extra snyggt är reflektionerna i t ex bilarna och sättet bilarna krockar på. Men i övrigt ser jag inget som jag inte sett tidigare i t ex MGS4 (miljön, skuggorna, ansiktena), Heavy Rain (framför allt hur regnet slår i marken) eller Deus Ex (hur actionsekvenserna utspelas). Watch Dogs verkar mest ha förfinat en del saker och satsat extra hårt på vissa detaljer. Det blänker mycket och det är många fina småsaker som hur rutorna ser ut när de krossas. Sen blandas gameplay med cut scenes på ett bra interaktivt sätt.
|
|
|
jävlar vad fett watch dogs verkar!
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|
|
|
Evolution Vet inte riktigt vilka det är som säger det med nästa generations konsoller.. Men först och främst så handlar det om alla studios som satsar på att uppdatera sina spelmotorer (frostbite 2) Unreal 4, Luminous engine etc.. Klipp på deras tech demo. Och när de nya spelmotorerna börjar skeppas ut till de största studiosarna för att komma till använding. Kommer alla som jobbar med dessa se potentialen som den nya spelmotorn har och garanterat vilja maxxa.. Och när tillräckligt många har tillgång till dessa motorer kommer nästa generations konsoller.. För de kommer skapas med minimum vad som krävs att göra nästa generations spel. Ingen ide att skapa en konsoll om det inte finns några möjligheter att skapa spelen,, Klart att det är som du säger med att det blänker mer och vinden blåser etc... Men allt som händer i klippet är juh jäkligt krävande.. Och om man vill ha det större vackrare och mer levande miljöer, kommer inte konsolerna i dag att klara av det.. Säger inte att det är spelaren som vill ha utan det är personerna bakom som försöker skapa en så stark upplevelse som möjligt som vill det... mobilspel funkar juh..
|
|
|
CRIBBE: När det presenterades på E3 var det diverse siter och bloggar, främst amerikanska tror jag, som verkade tappa hakan över hur snyggt det var och att det omöjligt kunde utspelas på något annat än nästa generations konsol, alternativt en väldigt högpresterande PC. Nej, jag håller inte med. Tycker som sagt att jag redan sett det mesta av det även om det så klart ser ut att hålla riktigt hög klass. På tal om spelmotorer så är nog favoriten Quantic Dreams "Kara": Fram tills att hon öppnar ögonen ser det riktigt, riktigt bra ut. Sen kommer uncanny valley-effekten förstås. Men det finns ändå sekvenser där ögonen ser grymt bra ut även när de är öppna. De har lyckats fånga förvånansvärt många "osynliga" ansiktsdrag och rörelser. Den du länkade är också riktigt snygg. Samtidigt så är jag inte sådär överdrivet hypad över tech demos. Cut scenes och andra animationer av liknande karaktär har funnits i många år nu och återspeglar i stort sett aldrig hur spelet sedan ser ut eller känns att spela. Kolla bara trailern till Killzone 2 när det presenterades. Spelet var inte i närheten av lika avancerat. Det blir ett problem när stora resurser läggs på teknik framför spelande.
|
|
|
Planetside 2 ? Guild Wars 2 - 26 Aug Firefall ? Borderlands 2
Diablo 3 DLC BF3 DLC Armored kill plus mera Magicka DLC right side of the coin ?
Tror inte det kommer komma ut detta året, men det ska komma ett stand alone av "DayZ" - Det ser ut att köras i Frostbite 2.
Jag ommöblerar dig som knog-itivt beteende, Freud har blivit tapetserare"
|
Battlerappare
2012-07-27 19:55
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Endast till PSN i guess men hell yeah :D
|
Battlerappare
2012-09-07 20:28
|
|
|
|
Nån som spelat Darksiders II eller Papo & Yo och kan ge nåt omdöme?
Darksiders känns som ett givet spel men det måste få svalna. Är övertygad om jag kommer bli besviken annars. Att de dessutom verkar satsa så galet mycket på DLC gör mig också skeptisk. Det luktar mjölkko långa vägar om det här spelet...
Papo & Yo var jättespännande på förhand men efter kändes det inte färdigt. Hoppas det är bra ändå för det är en grym idé.
|