|
|
|
Supporter
2009-07-08 16:46
|
Premier League 09/10
Nu är det inte långt kvar tills världens bästa liga startas, jag längar så fruktansvärt mycket tills dess.
Arsenal har ju signat Vermaelen och vi får se om det är en bra värvning eller inte, men jag tror att det är en kanonvärvning då jag kikat lite på honom, och att det var verkligen där bak vi behövde lite hjälp.
Det ska bli fruktansvärt kul att se Arshavin en hel säsong, vårat lag har sån jäkla potensial iår alltså. Men 1-2 värvningar till hade inte skadat. Men vi får se.
RvP Har ju signat nytt kontrakt också, så känner mig jävligt lättad över det.
Men redan om 10 dagar möter Arsenal Barnet i träningsmatch, så vi får kika på våra älskade gunners!
Hoppas på en bra och rolig samt spännande säsong, utan några större skador! Wish you all luck! -
15 augusti - 16.00
Aston Villa vs Wigan Athletic Blackburn Rovers vs Manchester City Bolton Wanderers vs Sunderland Chelsea vs Hull City Everton vs Arsenal Manchester United vs Birmingham City Portsmouth vs Fulham Stoke City vs Burnley Tottenham Hotspur vs Liverpool Wolverhampton Wanderers v West Ham United
be the change
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
För mig känns det som att Liverpool kanske har fått för stort förtroende efter en magisk säsong med enbart 2 förlusten & ingen av de två hemma.
Glen Johnson är klar, känns skönt! Hoppas vi lyckas utmana Ligan + CL denna säsong.
Spearing vill jag se mer utav, då han i mina ögon är nya Gerrard. Vi har signat upp flertal nyckelspelare.
When you smoke the herb, it reveals you to yourself.
|
|
|
känns väldigt tidigt att förutspå hur säsongen ska gå men som det är nu har united gått bakåt i kvalité, liverpool har åtgärdat ett problem som inte fanns (högerbacken... come on) och chelsea har inte gjort något på transfermarkanden än. arsenal har signat en mittback vilket verkligen behövs sen om killen är rätt man för jobbet är jag inte övertygad om. som det ser ut nu kan vilket av de fyra stora vinna ligan. everton kan kanske bråka lite om fjärdeplatsen i år igen men jag tror inte på villa i år... får se.. och lämna bättre spådomar om någon månad!
http://arsemike.blogspot.com
|
Supporter
2009-07-09 13:22
|
chelsea har ju visst värvat. :)
be the change
|
Supporter
2009-07-09 14:09
|
Nä, vi har fyllt på bara, Chelsea ordförande har sagt att en eller två "namn" ska in, alltså sjärnspelare. Det vi har gjort nu är bara en breddning, en andra målvakt, en till anfallare som kommer få stå bakom Drogba och kanske Anelka. Zhirkow, visst, men han har mycket att bevisa. Säljer vi Cashley så går han rätt in, men annars så vet jag inte. Så som Malouda avslutade så får han fan jobba för sin plats, Zhirkow alltså.
Jag ska ge mig på att tippa topp10, men först vill jag se vilka som ska köpas/säljas och det lugnat sig lite.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
|
|
|
tror personligen att arsenal blir riktigt farliga i år. hade en dålig säsong, nu får dem ett lyft och får dem vara skadefria har dem en riktigt riktigt farlig startelva med walcott fabregas arshavin van persie mfl.. backlinjen ser bra ut den med toure gallas i mitten samt clichy sagna.. tror arsenal blir farliga som fan.. sen tror jag liverpool floppar, folk verkar inte inse att fotboll är en färskvara. formkurvor går upp och ner, alla verkar tro att liverpool och barcelona kommer bli farliga i år med bara för att dem var grymma förra året. Det är ett nytt år och liverpool överprestera förra året, tror inte dem når samma nivå i år.
angeånde mitt kära united så måste jag avvakta, kolla alla nyflrvärv och kolla vad SAF har snickrat ihop. det blir till att byta hela spelsystemet så jag avvaktar på den punkten, men jag ltiar på SAF och stödjer klubben fullt ut.
Chelsea har fått en jobbig förlorarstämpel på sig som är jobbig rent psykiskt. dem har ramlat på mållinjen flera gånger nu och antingen kan dem bli nedstämda utav det eller så blir revanschlusten ännu högre. Jag tror inte dem räcker hela vägen i ligan, men jag skulle mycket väl kunna tänka mig att dem vinner hela CL. Dem har presterat grymt i europa dem senaste åren och i år kan dem kanske gå hela vägen med ancelotti? Chelsea-Juventus är mitt tips i CL finalen nästa år, juventus vinner serie a det är jag nästan 110% säker på.
PL blir otroligt tajt kommande säsong. Förutom dem fyra stora har vi tottenham som alltid har ett grymt lag på pappret. Vi har everton och villa som bara blir farligare och farligare. vi har city som köper till sig ett riktigt intressant och starkt lag. vi har fulham och west ham som är två otroligt jobbiga lag att möta på bortaplan. säsongen ser riktigt, riktigt intressant ut.
Hoppas united tar sin 19e ligatitel, men gör vi inte de så får man bara hålla tummarna för att inte liverpool tar det. chelsea får gärna vinna om dem vill, så länge inte liverpool gör det. Samma sak i europa, så länge vi inte åker ut mot liverpool/real madrid och/eller slår ur liverpool/real madrid så är det inte hela världen om vi inte når finalen. Men man kan alltid hoppas.
återkommer med topp tio när det börjar närma sig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
nu när alla skadade spelare i Arsenal har kommit tillbaka så ser vår offensiv ruggig ut med Walcott, Fabregas, Van Persie, Arshavin, Rosicky, Adebayor, Nasri, Eduardo.
dock behövs ett till nyförvärv i en defensiv mittfältare. kommer nog bli jävligt tight i år..
ARSENAL! DJURGÅRDEN!
|
|
|
arsenal har en grym offensiv men tycker de saknar en riktig målspruta, adebayor får se till att leverera ordentligt i år, van persie har jag aldrig sett en hel säsong så jag vet inte vad han kan prestera. sen får vi väl se om carlos vela får lite mer speltid och om han kan presetera, wenger har ju sagt att det är den bästa avslutaren han sett sen henry eller nått i stil med det. sen bendtner får de gärna kicka för min del.
|
Moderator
2009-07-18 21:16
|
Aja, Owen gjorde sitt första mål för United nu i debuten under våran Asienturné! Nått som kunde sägas här iallafall :)
That party lastnight was awfully crazy, I wish we taped it I danced my ass off and had this one girl completly naked
|
Supporter
2009-07-19 10:55
|
Fantasy Premierleague like Whoa.
http://fantasy.premierleague.com/
Skapa lag, joina privat liga med koden 138445-70856
Mitt lag, Ancelottis Avengers
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
|
|
|
it's been done! brukar alltid lägga ner massa tid på fantasypremierleague första 10 omgångarna sen brukar jag vara tillräckligt förbannad för att skita i det...
|
Supporter
2009-07-19 16:03
|
jag gick med, första gången jag spelar det här hehe
be the change
|
Supporter
2009-07-19 16:07
|
får man poäng för dom som sitter på bänken??? för jag satte fel folk där och vettifan hur man ändrar de..
be the change
|
Supporter
2009-07-19 16:08
|
kom på nu, tack så mkt
be the change
|
Moderator
2009-07-19 16:24
|
Sådär ja , men blev lite piss, hur byter man lagkapten? För nu är van Persie kapten ju ..
That party lastnight was awfully crazy, I wish we taped it I danced my ass off and had this one girl completly naked
|
Supporter
2009-07-19 16:25
|
Haha, Van Persie vart min lagkapten oxå men jag bytte till Arshavin.
inne på ditt lag..
be the change
|
Supporter
2009-07-19 16:26
|
--------------------Sörensen------------------
G.Johnson - Hangeland - Lescott - Evra
Arshavin - Fabregas - Macherano - Lennon
-------------- Van Persie - Beatti -------------
/ Hart, Shawcross, Cattermole, Zamora
Där är mitt lag, hur ser era ut?
be the change
|
Moderator
2009-07-19 16:27
|
Sådär, nu är jag helt klar! Blev rätt nöjd faktiskt :) Även om jag faktiskt tog med två Arsenalspelare.. Antar att dom tror att Tottenham floppar igen eftersom jag tyckte alla var relativt billiga?
|
Supporter
2009-07-19 16:28
|
Upp med ditt lag :)
be the change
|
Moderator
2009-07-19 16:31
|
Cech
Corluka - Ferdinand - Terry - Vermaelen
Geovanni - Mascherano - Anderson - Richardson
van Persie - Rooney
/ Schwarzer , Saha, Olsson, Palacios
--
Tror stenhårt på dom flesta, Troop Rooney till seger!
|
Supporter
2009-07-19 16:32
|
jag ville ha rooney oxå, för tror han kommer göra en kanonsäsong, men fanns fan inte pengar till det..
be the change
|
Moderator
2009-07-19 16:32
|
Känner att jag har lite tunt mittfält bara, annars gillar jag det ;o
|
Supporter
2009-07-19 16:33
|
mitt lag blev faktiskt rätt nice förutom beattiie hahah
be the change
|
Moderator
2009-07-19 16:33
|
Rooney tror jag kliver fram iår när Ronaldo gått, känns som han kommer göra en kanonsäsong som sagt! :)
|
Moderator
2009-07-19 16:34
|
Jaa , vafaen fick du Beattie ifrån liksom? Av alla spelare så just honom
|
Supporter
2009-07-19 16:34
|
har ingen aning :( han var billig.. ska försöka se om jag kan hitta nån annan haha
be the change
|
Supporter
2009-07-19 16:38
|
så ut med beattie och Lescott in med micah richards samt Tevez.
be the change
|
Moderator
2009-07-19 16:38
|
Svårt att välja anfallare egentligen när jag kollar, alla som gör mål är ju rätt dyra ;o Och det är väl det dom får poäng för, skriv om du hittar någon rolig! Elmander om du vill vara lite svensk av dig :)
|
Moderator
2009-07-19 16:39
|
Ohf, du bytte nästan upp dig där ju ;)
|
Supporter
|
haha precis, men nu är jag rätt nöjd.
be the change
|
Supporter
|
:D
be the change
|
Moderator
2009-07-19 16:42
|
Mina anfallare känns riktigt heta iallafall, tror Saha har lite att ge om han får vara frisk! Får se sen vad dom andra fixat för lag ;o
|
Supporter
2009-07-19 16:51
|
Tips... mörka era lag ;)
|
|
|
kanske dags att göra en fantasypl-tråd? för er som inte spelat innan så kan jag ge er tipset att det handlar om att ha spelarna som gör mål/assist (visst blir det poäng för målvkater som tar straffar och backar som räddar givna baklängesmål, men inte i någon större utsträckning), lagkapten får dubbla poäng. så att ha en backlinje med dyra spelare är inte optimalt, inte heller att ha många spelare från samma lag (även om vissa lag alltid har tre spelare som gör mycket poäng för sitt lag).
|
Supporter
2009-07-19 16:53
|
esh vet att jag kommer vinna i vilket fall som helst :)
be the change
|
Supporter
2009-07-19 16:54
|
är det inte hur bra betyg dom får efter matchen osv?
be the change
|
Moderator
2009-07-19 16:54
|
Nejfaen , ni har inget att hämta ifrån oss newbies liksom? ;) Men jaah , är det lite fler folk som joinar så bör vi skapa en fantasytråd!
|
Supporter
2009-07-19 16:57
|
Läs genom reglerna, det är ett tips. Dom kommer få poäng efter mål, ass, betyg under match osv, minus poäng föf självmål, missad straff osv.
Den som är kapten får dubbla poäng, så välj med omsorg.
|
Supporter
2009-07-19 17:05
|
arshavin gjorde 1 mål i arsenals 2-2 match mot barnet.. han kommer vara glödhet denna säsong.
be the change
|
|
|
hur byter man position på spelarna? nu har jag mittbackar som yb osv.
|
Supporter
2009-07-19 18:12
|
hehe inne på my team, så trycker du under gubbarna så dom flyttas till bänken tror ja
be the change
|
|
|
jo jag testade det men jag fick inte upp alla avbytare, ska kolla igen.
|
|
|
håller på o bli helt vansinnig, byter plats på spelarna så som jag vill ha det o trycker på save changes men då hoppar skiten tillbaks till så som det såg ut från början. va fan?
|
Supporter
2009-07-19 18:38
|
skumt :S
be the change
|
Supporter
2009-07-19 18:39
|
Det spelar ingen som helst jävla roll VAR dina spelare står i din elva. Dom kommer få poäng för det dom gör på riktigt. Så du kan ha 4 st ytterbackar om du så vill.
|
|
|
ahhh, ok, då kan jag bespara mig ett antal svordomar
|
|
|
haha, wtf!
When you smoke the herb, it reveals you to yourself.
|
Moderator
2009-07-19 19:19
|
Wtf vad mitchy? :o
|
Moderator
2009-07-19 19:53
|
OFF-TOPIC!
Vad sägs om att flytta hela fantasy-pl diskussionen till en ny tråd i Datorspel/konsol? Gör en tråd där istället så kan vi diskutera det riktiga PL här istället.
//Jonas - moderator
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
|
Moderator
2009-07-19 20:11
|
Ska du joina ligan JP? :)
|
Moderator
2009-07-21 15:53
|
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
|