|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
haha, hur kommer det sig att man rensade den konversationen när man låter alla sidor innan vara kvar?
whoa..
mister.
|
Producent
2010-03-12 22:10
|
whoa´s mod/adm got a crush on krossad :)
min dator har inga bilder :( så jag får bidra med text endast. jag tycker misery_chick ser läskig ut, och det säger jag av ren skräck. (ta det negativt eller positivt, i know what i mean)
|
|
|
Konstigt
synd att du inte ser hur vacker hon är.
For me, it is far better to grasp the Universe as it really is than to persist in delusion, however satisfying and reassuring. - Carl Sagan -
|
|
|
Konstigt
heh, jag ser inte hur man ska kunna ta det så värst positivt, men hey, to each his own.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
|
|
|
Undra om jag har postat denna förut. Måste ju bara visa vilken tokrolig en jag är:
"jag har fin hår. som en waterfall."
|
Skivsamlare
2010-03-13 02:14
|
Hmm.. Varför blev mitt inlägg raderat? Forum är väl ändå till för att man ska diskutera right?
|
|
|
Men first rule of bildtråd is - inte snacka så mycket. Även andra regeln, ja ni fattar grejen. Man får rulla över till nattråden istället vid den här tiden.
|
Skivsamlare
2010-03-13 02:46
|
Men what's up with that? Får man inte ens kommentera andras bilder utan att moderatorerna/adminsen blir snea? Illa.
|
|
|
Man får inte kommentera så mycket, men man får sprida kärlek! Och det är vad både livet och Whoa handlar om!
|
|
|
Tråden är som bekant till för bilder, snacket ska hållas till ett minimum och det som diskuterades där var inget som skulle diskuteras i bildtråden iaf :) Dvs. släpp det och gå vidare i livet. Bildtrådar HAR åkt tidigare p.g.a. folk inte kunnat hålla sånt snack till ett minimum. Att slänga iväg en kommentar är givetvis tillåtet, men i sedvanlig ordning bör man hålla käften stängd om man ändå inte har något trevlig att säga, ärlig talat.
Look with your own eyes - See with your own mind
|
|
|
man får ju se till underhållningsvärdet i det, antar jag.. men se till att rensa bort allt skitsnack i tråden om du ska gå på den linjen.
whoa..
mister.
|
|
|
boogey aka Gaêl Clichy?
http://img.metro.co.uk/i/pix/2008/12/arsenal_players_450x300.jpg
|
|
|
Så håller vi tråden på en vuxen nivå ja.
*RENSAT*
|
|
|
 jupp jupp jupp
mama said knock you out
|
|
|
Haha, bäst bild
|
|
|
åh degen kom och slaktade tråden! high five!
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
|
|
|
 Ok lite seriösare.
mama said knock you out
|
|
|
Helt ok degen, vem är det till höger?
|
|
|
min pojkvän
mama said knock you out
|
Konsertbesökare
2010-03-14 01:39
|
degen <3<3<3<3
obs påverkad
So there you have it...
|
|
|
 Testade farsans gamla brillor. Älskar dem.. Günther eller typ Nicky Barnes eller någon gammal italiensk maffiasnubbe. Man Får välja vem man vill vara när man har dom på ; )
/ Deedz. Jewoit! http://www.reverbnation.com/jewoitentertainment http://jewoit.tumblr.com/
|
|
|
Älskar degens vita dräkt! har själv minne av att svina omkring i en sån där vit sak.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
|
|
|
aquasky. Nope!
fyra. DUJA.
Göteborg på låtsas.
|
|
|
 En rätt färsk bild, på mindre färsk tjej. haha.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
|
|
|
emelie jag tror att du har tre hål i näsan!
one spliff a day keep the evil away!
|
|
|
  (Inlägget haxxades av PenDragon 2010-03-15 01:12:41)
|
|
|
 jag i mitten.
|
|
|
 Bara för att jag egentligen är upp och ner. Bak och fram? Ner och upp? Ut och in? In och ut?
Jag kan inte tala för dom som inte talar för mig.
|
|
|
erykahj du har väldigt vackra ögon!
|
|
|
Thank ya skillz! :)
|
|
|
 jag längst till höger
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Fyfaaan! possitivt överaskad! Amar Och Eyrekahj ser juh riktigt bra ut !
|
|
|
NMF: Du får kalla mig Clichy vilken dag som helst!
|
|
|
 Jag i mitten
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.
|
|
|
fhteod fet tröja, har likadan! förresten, fick jag din skiva på jedi mind o rugged man? kan det stämma?
|
|
|
Eyrekahj ser riktigt jävla bra ut
För var dag blir det bättre, men bra lär det aldrig bli
|
|
|
 Bara för att jag kick ass som Poison Ivy och ni inte gör det, vart fan är Batman?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Ginger kids scares me:(
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
|
|
|
Sonnysupreme Det stämmer nog. Jag var där och hade med mig mixtapes, som delades ut.
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.
|
|
|
Uma aint got shit on you Elsa!
|
|
|
Yrekahj Hade årets flummigaste ögonfärg ju. Ungefär som att titta rakt ner i havet sydväst om Mykonos eller nåt.
|
|
|
 Faktiskt jag som speglas i ögat, motivering till varför bilden rensades?
|
|
|
|
|
|
JiNk & devilock Thank ya!
sr.troncoso Haha dom skiftar färg så ibland kan dom vara helt skumma färger. :)
|
|
|
 Because i'm worth it
|
|
|
Fredrik P28
Grym bild! :)
|
|
|
Skiftar färg?! Hur fan funkar det?
Svarar du linser blir jag oerhört besviken må du tro
|
|
|
med linser ändras ju inte färgen på ögonen förstår du väl?!
|
|
|
nähä, vad gör då färgade linser?
|
|
|
ögonen ändrar inte färg för att du har linser på dig. det ser bara ut som om ögonen har annan färg
|