|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
Moderator
2010-03-12 19:27
|
Jag fyller ju 20 i sommar så han skulle inte klaga så mycket, knappt ett skit har förändrats sen jag var "yngre". Still smokeling da ganja so :P
Hej, Träffat Jacob?
|
Moderator
2010-03-12 21:18
|
Tror fan att jag som 14-16 åring skulle tycka att jag va skön haha (A). Men det e seriöst, även fast jag förändrats rätt mycket, speciellt när det gäller att se konsekvenser för mitt agerande. Min attityd är väl lite mer "vuxen" nu ^^ haha
Makaroner är det..DET
|
|
|
jag skulle btw inte vara nedlåtande öht mot mitt tonårsjag. något av det värsta jag vet är folk i 23-30-årsåldern som är nedlåtande mot tonåringar för att distansiera sig till något de varit men inte längre är. onödigt beteende. jag skulle peppa henne och säga att all skit hon går igenom är värt det när jag blir 23.
"I find that if you just talk, your mouth comes up with stuff." - Karl Pilkington
|
|
|
Tror mitt tonårsjag hade varit ganska nöjd över alla upplevelser jag haft sen vi sågs sist ^^ Jag har på intet vis blivit mindre öppensinnad med åren, och det är något jag tror mitt tonårsjag hade uppskattat också! I övrigt KÄNNER jag väl inte mig mycket äldre än jag gjorde när jag var 17-18 år om jag ska vara helt ärlig :)
Look with your own eyes - See with your own mind
|
|
|
junk- hear hear, håller med. jobbar med unga- din process börjar där, förminska inte dina tonår.
"God, give us the serenity to accept what cannot be changed,the courage to change what should be changed, and the wisdom to distinguish one from the other."www.pawshop.se
|
|
|
Peppis
jag har en liten 18-årig väninna som jag höjer självförtroendet hos. hon är awesome men det fattar inte folk i hennes ålder. det kommer när hon blir vuxen. hon är ascool. ^^ försöker vara för henne vad jag hade behövt.
"I find that if you just talk, your mouth comes up with stuff." - Karl Pilkington
|
|
|
ye. jag var ascool jag med. fattade det inte bara för ingen sa det till mig. sorgligt.
"God, give us the serenity to accept what cannot be changed,the courage to change what should be changed, and the wisdom to distinguish one from the other."www.pawshop.se
|
|
|
Tonårsjag skulle tycka jag var tråkig och oförstående. Vi skulle nog inte ha mycket att säga varann...
Negative, negative. Our destination is Gaza.
|
|
|
Junkgirl: det du skrev i inlägget ovan blev jag jätte glad över att läsa. Det är jettefint att ha någon som du när man är yngre, spec tjej i tonåren kan jag tänka mig. Bara det jag ville skriva.
Cause I got 99 bitches and ain't a problem with one LinusJohanssonokonsten.wordpress.com/
|
|
|
SpT
kul att höra! ^^
|
|
|
först hade tonårsjag vart impad som fan av att jag lyckades med att bo utomlands vid 19 års ålder istället för 25 som var tonårsplanen.
men den cyniska o bittra människan jag var då hade avskytt den glada o positiva människan jag är nu.. dessutom har jag i princip slutat måla graffiti vilket var ett big nono förr.
Som på beställning tjatar du emot, med en idiots inblickar Men när du börjar skrika är diskussionen i min ficka, din fitta
|
|
|
Jag som e 14, vad fan ska ja skriva om? :o D:
Ja vill ju alltid va delaktig i allt!
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, När tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min
|
|
|
Mitt tonårsjag hade helt klart blivit väldigt förvånad över att jag inte idrottar och sportar längre. Helt klart undra vad fan hände?! Samt också trott att jag skulle "ha blivit något" vid det här laget. Hade fått förklara för honom att man vet aldrig vad som kommer att hända i livet och att förändringar sker i livet. Samt också förklarat att man är inte så gammal ändå när man är 24 och att man "måste" ha blivit något. Annars så skulle vi vara ganska lika varann tror jag. Lika bitter och pessimistisk hehe. Han ade i alla fall nog varit stolt att jag/han flyttade till USA ett par år och pluggade för det var en av dom stora planerna för mitt tonårsjag
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
|
|
|
Det hade undrat vad jag gör hemma 00:18 en Lördagkväll och varför jag inte är ute och klubbar var Fredag och Lördag. Det undrar jag med...
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
|
|
|
Jag tror att mitt tonårs-jag inte riktigt skulle köpa i vilken sits jag befinner mig i nu. I och med att hela min tonår var en evig fylla full av extremt korkade beslut och handlingar, så var min livsåskådning vid den tidpunkten inte mycket mer än "fuck it, kör!". Jag har fått sjukt mycket mer ambition och drivkraft i livet. Ingen alkohol, två månader ifrån att fly landet, en egen analog studiosetup, därmed en stor dröm i uppfyllelse, och helt plötsligt en livsplan. Tråkig, men cool, antar jag att mitt nuvarande jag skulle bli stämplad som.
So give the poor dingo a chance!
|
|
|
Sellish
Ännu mer intressant att höra om vad ditt barna-jag skulle tycka om ditt tonårs-jag. Berätta! :)
Master of Irony
|
|
|
Hmm!
Jävla tjockis! För hadde vi kul ute på clubbar! nu sitter du ba på krogen o dricker för o bli full 5 gånger i veckan jävla alkis! .... o sluta med drogerna när du inte ens själv gillar det längre! Droger var kul när vi var i tonåren! .... o steppa uppp ditt game! gör musik som vi brukade! ! inte 5 låtar på ett år utan 5 låtar på en vecka! .... C'mon SON! .... Ryck upp dig!
Typ det skulle min tonårs jag säga till mig :D
|
|
|
Jag skulle nog tycka att jag är rätt ball ändå :).. Har mycket av det som man värdesatte när man var i den åldern. Däremot skulle jag nog tycka att jag var riktigt misslyckad i övrigt, jobb och sånt, men det förväntade jag mig iofs aldrig att få heller.. Men då fattade jag inte hur drygt det kan vara att vara utan :(
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
|
|
|
mitt tonårsjag skulle vara helt paff över vilken outspoken gapig jävel jag blivit. Och vara fett avis på hur mycket jag får ligga(med tanke på att mitt tonårsjag spenderade större delen av sin tid med att skiva kärleksdikter och lyssna på MJ och TLC) Mitt tonårsjag skulle undra varför jag bytte tillbaka till namnet jag föddes med och därmed blattestämpla mig. Men jag tror att mitt tonårsjag skulle må bra av att träffa mitt nuvarande jag. Hon var en bra tjej, synd bara att hon var så jävla ensam.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
NC. kul att den där liggrejen ändrades totalt när man fick veta att du var tjej, gick från en high five till en skeptisk blick.
http://martinkonst.blogspot.com/
|
|
|
chana_masala P21
varför det? för tjejer som ligger mycket är fnask? eller hur menar du?
|
|
|
junkgirl, undermedvetet tror jag fan det är så, och det är jag nog inte ensam om faktiskt. tyvärr
http://martinkonst.blogspot.com/
|
|
|
chana_masala P21
jisses vad förlegat. get with the program. det är år 2010.
|
|
|
Att jag ar for lugn, for tolerant, for "open minded". Men ocksa att jag inte kommit sa langt som jag trodde att jag skulle ha kommit vid snart (faller en tar) 27 ars alder.
Sheeit jag ar fan en gubbe snart :S
Booty booty booty booty, rockin' everywhere !
|
|
|
BC99 P26
Käften, jag blir 28 i år.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. Ring 08-511 66666 - heta linjen till lokalsamtal
|
Supporter
2010-03-16 09:43
|
mitt tonårsjag hade älskat mig, jag är ju asball ^_^ dock tror jag hon hade ställt sig lite frågande till att jag gift mig och väljer att jobba på ett boende för äldre alkoholister där det är tillåtet för dem att supa, jag hade nog inte riktigt fattat charmen i ett så...kladdigt jobb
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
|
|
|
För mig var det väl snarare tvärtom, att jag ville hi5:a när jag såg att det var en tjej :)
|
|
|
jag med. heja alla som får ligga mycket! ^^
|
|
|
"du har inte förändrats nånting, idiot"
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
|
|
|
PenDragon thanks for the love<3
chana_masala jag vill understryka att jag på intet sätt är ett viljelöst djur, jag sätter själv mina gränser tack så mycket. Men go ahead och döm mig för att jag hellre är därute där det händer och lever livet än sitter hemma och läser twilightböckerna. Jag är hellre en slampa än en världsfrånvänd oskuld med frikyrkliga ambitioner. Du må tycka att jag är äcklig men jag anser iaf att jag gått över till den goda sidan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
NC
håller med! man lever bara en gång! bäst att ha så trevligt man kan under den korta tiden man har. ^^
|
|
|
Väl rutet NC!
|
|
|
Nattugglan: Just face it dawg... we're getting old. Next stop: Man diapers and fake teeth :(
Booty booty booty booty, rockin' everywhere !
|
|
|
Sellish
Ännu mer intressant att höra om vad ditt barna-jag skulle tycka om ditt tonårs-jag. Berätta! :) Okeej, får väl lyda! Mitt barna-jag (6-10år) skulle väl frågat vafan jag gör ute på landet att ja flyttade från min hemort, och varför ja inte e lika skrikik o kaos i skolan längre, men han skulle tycka att de va fett coolt att jag har börjat med rapp, nåt ja alltid velat så, han skulle nog bli glad! Så skulle han nog digga min nya klädstil!
När killar pratar snusk till tjejer är de sexuella trakasserier, När tjejer pratar snusk till killar är de 19.90kr/min
|
|
|
Mitt tonårsjag, som var så naivt som det gick vid vissa tillfällen, skulle nog se att jag trots att lyckades bli a hell of a guy och digga mig riktigt hårt... Trots allt finns det bara en jag =)
|
|
|
Mitt tonårsjag hade varit jävligt, jäääävligt impad av mitt typ-vuxenjag (men skulle aldrig erkänna det). Mitt tonårsjag hade velat hänga med mitt typ-vuxenjag i stället för med jämnåriga puckon från landsbygden.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
|
|
|
NC F25
Alltid <3 ^_^
|
|
|
Jag vet att mitt tonårs jag skulle vara glad över att jag faktiskt fick en mediakarriär. Även om det inte innebär att jag befinner mig i skarpt läge nere i afghanistan, som hon hade velat. Nåja, det blir inte alltid som man tänkt sig....
|
|
|
Först vill jag bara ge NC världens största eloge för att stå upp för sig själv och samtidigt vill jag typ spöa chana_masala på ett icke-våldssätt (om det nu går, jag tror inte på våld men ibland så behöver vissa få lite spö).
Mitt tonårsjag skulle nog bemöta mitt nuvarande jag på lite olika sätt beroende på hur gammalt mitt tonårsjag var vid mötet. Om jag gick på högstadiet skulle jag nog tycka att jag är alldeles för "down-dressed" till varddags och att jag inte sticker ut lika mycket som jag kanske ville göra då. I övrigt skulle jag nog pusta ut när jag såg hur glad jag kan vara idag och hur fantastiskt livet är för jag skulle berätta att jag om några år kommer få träffa helt underbara människor som kommer göra mitt liv komplett. Skulle jag träffa mitt tonårsjag som gick i gymnasiet skulle jag nog bara säga att jag är nöjd över mig själv och att jag är glad för det jobb jag har idag. Att få veta att jag ska plugga vidare till något som jag tycker är skitkul.
Jag hade nog sagt till mig själv att jag aldrig skulle ha slutat sporta/träna och aldrig ha slutat vara engagerad i de frågor jag brinner för. Hade fan älskat att idag ha tränat samma sak som jag gjorde då..
you killed the part of me that cares.
|
|
|
phatie Ah shit, TACK<3
|
|
|
Mitt tonårsjag hade nog blitt överraskad över att jag blev så misslyckad(enligt konventionella normer iallafall). 31 år gammal och aldrig haft ett fast jobb eller ett lyckat förhållande (fast jag får iallafall ligga ibland, det fick inte han).
Men han skulle nog vara rätt nöjd med att jag gått ner 40 kilo, fått kompensation för min musik (mest gratis öl, men ändå) och skulle kunna spöa alla som mobbade mig back in the days.
Blev ett rätt coolt misslyckande, egentligen.
Dansa som en epeleptiker, stick som du var skyldig pengar!
|
|
|
UncleSamoch skulle kunna spöa alla som mobbade mig back in the days. hehe.. Big ups!
Master of Irony
|
|
|
svårt att spöa barn...
|
|
|
Är väl inte så relevant i sammanhanget? Tror inte hans sug att spöa sina f.d. plågoandar påverkas märkbart av det faktum att de var unga när de skedde.
|
|
|
Jag har semi-seriösa fantasier om att flama mina fd plågoandar duktigt. Men så inser jag varenda gång att jag redan hämnats på bästa möjliga sätt redan: Genom att vakna lycklig och awesome varenda dag(förutom "den" dagen i månaden , men man kan ju inte få allt)
|
|
|
tycker det är dassigt för både män och kvinnor att skryta om samlag..
seriöst, det är faktiskt 2010
Som på beställning tjatar du emot, med en idiots inblickar Men när du börjar skrika är diskussionen i min ficka, din fitta
|
|
|
Nä hämnd känns rätt efterblivet, då det bara föder mer skit. Även om jag kan förstå det på en teoretisk nivå.
|
|
|
ÅderpåleOne Det är ju en sak att skryta och en sak att konstatera att man inte är 14 och faktiskt praktiserar iställer för att begrava sig i teorier längre. Seriöst. När jag var 16 bar jag promisering. Ouff likosm.
|
|
|
jag kör samma filosofi som NC där. jag är lycklig. det är min hämnd. ^^
|
|
|
Jag syftade mest på att jag skulle kunna spöa mobbarna som vuxna, inte som unga. Fast med tanke på att det värsta kräket jag kommer ihåg gick i ett år över mig i gymnasiet så vore det knappast barnmisshandel om jag kunde åka tillbaka i tiden och ge betalt med ränta.
Ni som blitt lyckliga och framgångsrika kan hämnas genom att gotta er i solen, själv har jag bara mina psykoser som håller mig varm.
Dansa som en epeleptiker, stick som du var skyldig pengar!
|