Personer på whoa som hade varit intressanta att träffa i verkligheten

Övrigt - Blandat

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Det är nog flera här som vore kul att snacka med, Henkso comes to mind för han verkar sjukt smart måste jag säga.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
jag hade velat träffa alla tjejer jag har raggat på men aldrig tog de längre än så haha..

Sen har man stött på många whoiter genom åren mesta känner igen mig å inte jag dom men de e la så alla känner apan men apan känner ingen!
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.
Sen har man stött på många whoiter genom åren mesta känner igen mig å inte jag dom men de e la så alla känner apan men apan känner ingen!

det där har hänt mig med en hög gånger.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Sen alla snyggingar i bildtrådarna vore ju kul också haha.

hahahahaha

jag måste säga... BC99 är så jävla skön! speciellt på fyllan. han bara glider runt med sitt fro och är allmänt happy o kramig. hahahaha :)

Jag hade velat träffa Mabande, Priyan och några till som jag inte kommer ihåg namnet på.
Har typ bara träffat BC99, Tico, Skillz, Azziz och Conspicuous.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Poet

2011-05-01 10:25
Jennie: Du är sjukt observant måste jag säga! Visserligen förstår jag att mina attribut är ganska unik (193 cm lång och stort jävla afro) men du lyckas typ alltid se mig från din bil när jag är på väg någonstans hahah
www.wallyjohnson.se
Jennie, du har väl ändå träffat mig med? :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.
Battlerappare

2011-05-01 11:32
perveterad_Bäver P26
Jaaa det låter nice!

Ohh vart har azziz tagit vägen, har för mig att hon såg mycket bra ut

Skulle vilja träffa Trixie, bara för att hon är så sjukt skön, och Priyan en vacker dag :)
bilingual + kammel VS bc99 + gaia.. krök + debatt, det vore kul att sitta och observera haha.

Det hade vart så kul! Lätt på :D
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan
Empire när ska du säga att du vill träffa mig då :( ..
Jag har träffat skillz,tokfan, Dmat, sen tror jag att jag såg testie i visby i somras , sen har jag träffat deluxe_, måne och robim.
träffade sober också när jag va på m.o.p i sundsvall och nå andra folk. Annars har jag nog inte träffat så mycket whoafolk.

Jag hade nog velat träffa flera olika, hade varit sjukt kul och styrt ihop något i sommar med massa whoa folk och bara se hur alla är, dricka massa alkohol och snacka skit.

Jag har nog ingen speciell favorit jag hade velat träffa eller joo vikktorius tror jag hade varit kul och träffa.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
ingen, jag vill träffa ingen av alla:(
gör coola saker hela dagarna
kom på fler jag vill träffa.. Jag vill träffa Adalia hon verkar as skön :D
Kungbuddah kanske vore trevlig och träffa.. sen Empire tror jag kan ha varit kul och få träffa.. Men debästa är att få träffa lite av varje och se hur dom är i verkliga livet..
Jag vill träffa folkhome :)
Och måne, måne vill jag träffa.
- Det släcks.
Måne är as skön tjej alltså :)
Fanns ju ett par whoa möten i stockholm runt 2002 - 2004 som var roliga.

Politikforumet hade ju ett par intressanta karaktärer jag skulle velat träffa när det begav sig. Men inte hängt här mycket på flera år så jag har ingen aning numera.

BC99

hahahahahha ALLTID!!!! och ibland lyckas jag plocka upp dig om jag ska köra samma väg. hahahaha som mitt i natten i Kirseberg för några år sen.

Bexter

nej :( jag och Sebseb skulle ju träffa er när jag var i sthlm men ni kunde inte. :( :P
slutade med att vi stack o käkade. hahaha

Åååh vikktorious vill jag träffa för han är vacker:)
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Dobber, han är skyldig mej grejjer sedan typ 1½ år. Gör inte affärer med den grabben.
NO SELL OUT!!! REGGAE: SVENSK HIP HOP'S "R&B PROBLEM"!!!
Hip hop, inte hip hop/R&B/reggae/soul. FATTA. ELECTRO ÄR HIP HOP.
INGEN läser din blog.
jennie
ja juste... men då har vi nästan träffats iaf, får styra det i sommar eller nåt :)
- Det släcks.
Stuck & Howser :)

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Right back at ya LillJ! ;)

Sen självklart KungBuddah..

och sen vore det jätte kul att träffa UncelSam och Konstigt, vill gärna träffa dom öga mot öga och se om dom är lika stor i käften irl ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Amazigh skulle jag vilja traffa, hon verkar lite skum.. annorlunda helt enkelt
enda vägen till seger är att överleva när andra dör
Bexter

Im in! ska till sthlm och lira lite med en DJ så det blir av helt klart! :D

Jaaa konstig, fan vad de hade varit kul och träffa honom..
och sen vore det jätte kul att träffa UncelSam och Konstigt, vill gärna träffa dom öga mot öga och se om dom är lika stor i käften irl ;)

Du får gärna komma och ta reda på det, mest för att jag har något vagt minne om att whisky utlovats om vi skulle träffas IRL. Fast jag gissar på att jag dissat dig på något sätt, så det kanske kan bli svårt att kräva in den?

Jag är iallafall jävligt dryg i person också. Fast å andra sidan är jag snäll mot hundar, och vet hur man överlever en zombieapocalypse, så jag tycker det jämnar ut sig.
Svensk hiphop har gått åt helvette när DJs tror att "lite av det bruna" betyder "spela mer Timbuk"
jennie-is-back
Har typ bara träffat BC99, Tico, Skillz, Azziz och Conspicuous

BARA... du får det att låta som nått negativt! Räcker inte vi för dig? ;)

F.ö så var det sjukt längesen jag såg dig!

Moderator

2011-05-02 22:48
hmm...vet fan inte :S
Har bara träffat LillJ av dom som e aktiva här, verkar som en skön liten tjej trots att vi inte pratade så mycket^^.

Ramuz verkar faktiskt rätt skön.
När jag hängde i nattråden mycket så fanns det ett gäng där som verkade jävligt trevliga, men minns inte exakt vilka alla var :P

Har även haft en del diskussioner i vardagsfilosofi med folk som jag lätt skulle kunna sitta och disskutera allt mellan himmel och jord med =)
//TW
Kom på vilka jag vill rtäffa nu,alla på min vänner lista som jag inte har träffat än..
- Gôr-many.
så har du mig på din vänner lista känn dig träffad
- Gôr-many.
BARA... du får det att låta som nått negativt! Räcker inte vi för dig? ;)

F.ö så var det sjukt längesen jag såg dig!

Oops! Busted! Haha driver. Nej menade det inte alls så. Jag har inte träffat många, men dom jag har träffat är guld rakt av!
Har inte sett dig på sjukt länge heller. Får droppa förbi ditt jobb i dagarna :D

Mitch :O känner mig träffad. hahahaha

Yeah jennie vi måste träffas någon dag mos def :)
- Gôr-many.
Tekone deal! :)

Shitmannen - haha jag var rätt borta och dragen den kvällen i sundsvall så de blev inte så mycket prat gick väl till alla andra typ. Men jag är glad att du inte drar upp min lilla battle med den där turren..
tekone, dig har jag sett väldigt mycket av i perioder. har dock aldrig vågat säga något, "hej, du har whoa"... nää...

annars är jag rätt nöjd. back in the days när mitt liv var på whoa såg jag nog till att träffa de jag ville träffa, tror jag. på något sätt. när folk sedan kom med sina "är det du som är iraniepaj på whoa" blev jag lite rädd och minskade hänget (så skaffade jag mig samtidigt ett liv...). ah, hm.

gör en egen lista. jag är glad över att ha träffat bävern och henkso, vår första pizza ihop är rolig att tänka tillbaka på. är glad för att ha träffat moufassito, fast undra om inte det var mer tack vare söderkällarn. jag skulle vilja träffa alla som var med i nattrådarna förut, alla som är med åp det fina gruppet som vi photoshoppa ihop (tekone, rizmo... vilka fler?).
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
okey, jag kan inte skriva.

moufassito = moufassa

och "gruppet"... det ska stå "gruppkortet" där.
Alla snygga singeltjejer. ;)
träffat moufassa med faktiskt kom jag på, tror jag såg han i vitan igår t.o.m. :)

Listan på vilka man har träffat kan ju göras rätt lång, varit en hel del whoaträffar under årens lopp.
- Det släcks.
Jag har också fått höra något liknande som pajson "Är det du som är LillJ på whoa?".. jag tycker det är obehagligt.. Men det hände bara i visby i somras när robim tog chansen och frågade. Jag blev paff + att jag hade smått spana in honom innan för jag tyckte han va sjukt fresh sen när jag gick förbi kom ett "Är det du som är LillJ på whoa?" blev ju bara generad.. sen sa jag "jo det är jag"
d-beck
nästa gång du springer på honom får du hälsa från iranipaj! haha, roligt ju! jag suger ändå på att ringa så lika bra att du hjälper mig med att hålla kontakten :)

LillJ
hahaha, lite underligt är det allt. jag fick till och med "iranipaj? får jag ta kort på dig?", vafan liksom!!!
hahahaha de va fan skumt :P
Unclesam Ser ut som en som skulle ha kunnat vara med i efterlyst som massmördare eller våldtäktsman . Jag hade nog valt att inte träffa honom.
pajen: Jag kommer alltid minnas vår första pizza. Minns fortfarande när jag och Henkso stod och väntade på dig på perongen. =)

Jag har nog hånglat med moufassa, om jag inte minns helt fel (jag var rätt full). *high five på mig själv*

TeKoNe: Känner mig också träffad! Men nu har vi ju bestämt att vi ska ta en öl nästa gång nån av oss besöker den andras stad.
www.nativeswedes.se
bäver
hahaha, jag minns typ vad jag hade på mig den dagen :P och hur nervös jag var, tänk att jag en gång i tiden var så blyg att jag faktiskt höll käft under hela pizzan. numera kan jag inte vara tyst i mer än en minut, om ens det. wierd!

och du har hånglat med moufassa, det minns jag att du sagt.

om du kommer till gbg vill jag ta en öl med er med! kom hit, dååå!
vi var blyga allihopa, vi bråkade om vem som skulle ringa dig eftersom ingen av oss vågade :)
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
är det sant? varför har ni inte sagt det innan? :)
idag?? ingen alls...hade du frågat runt 2002 så skulle jag kunna säga runt 10st från whoa.

Kan det ha med att göra att ni inte har utvecklats? Och att alla andra som kommer in i er Whoabubbla.nu inte passar in i den tidigare skapta bild ni har? Finns inget mer lowlife än å kolla tillbaka på tiden man spenderat på internet. I lol so much.

Kanske? Själv hade jag VERKLIGEN velat träffa Fraodi.
Påstår du att weed inte är farligt så har du motbevisat dig själv
Battlerappare

2011-05-03 22:12
Han borde ju få en öl för han "läckte" bilderna på en av damerna på whoa's bröst, det var en rolig tid på whoa.

Unclesam Ser ut som en som skulle ha kunnat vara med i efterlyst som massmördare eller våldtäktsman . Jag hade nog valt att inte träffa honom.

Men om jag var en massmördare eller våldtäktsman, skulle jag verkligen ha en profilbild där jag ser ut som en? Skulle ju göra det rätt mycket svårare att hitta offer, tycker man.
Svensk hiphop har gått åt helvette när DJs tror att "lite av det bruna" betyder "spela mer Timbuk"
Jag säger bara att du ser ut som en sån som kunnat synas i rutan på efterlys.
Jag sa inte att du var en.
oj, det är nästan lite taskigt att säga så... unclesam, jag tycker inte att du ser ut att höra hemma på efterlyst!
Jag tog i kanske lite hårt.. Förlåt.