|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Ja skulle gått runt naken och runka i stan, har alltid velat de! :D
Och slå sönder saker!
Men se på Will Smith i I'm a legend!, han verkar inte va så glad över de! "O
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
|
|
|
jag skulle ta livet av mej direkt. eftersom man förr eller senare kommer bli galen så e de juh lika bra o få de överstökat direkt.
|
|
|
göra sjuka grejor, packa, fixa en bil, sen resa till ställen jag känner för.
MUSIC IS MY DRUG, NOT ENTIRELY BUT I MEAN.. HEY!
|
|
|
Jag fattar inte att folk skulle ta livet av sig. Vad tänker ni med?
Folk har ju överlevt isolerade och ensamma långt långt långt tillbaka i tiden så varför skulle inte ni?
All ström skulle ju försvinner direkt i princip så saker som har med det att göra kan ni ju glömma.
Om jag insåg att jag var ensam i världen skulle jag nog försöka hitta massa weed och öl och försök reflektera över läget. Förmodligen skulle jag känna mig frälst, utpekad av Gud och känna det som att jag levde i den dröm jag alltid önskat mig.
Sen, skulle jag nog vara på konstant resa och påvägen äta all mat jag hittade och plocka på mig nödvändiga saker (i en bil) som t.ex. batterier, förbannat mycket batterier. Sen skulle jag hitta så mycket saker jag kan tänka mig behöva och sen som ni andra skriver skulle jag nog skaffa en hund eller två och vara på resande fot och ständigt utforska allting jag drömt om, alltså olika naturbilder och försöka hitta bevis för att det finns aliens och därmed hopp, som t.ex. area 51.
Sen skulle jag när jag kände mig nöjd med en plats hitta ett ställe att bo på och det skulle då alltså vara det finaste stället på jorden och där skulle jag leva stenad som en guru och ständigt forskande efter bevis efter alien liv och sätt att kontakta dom, det blir ens "yrke" utöver "shoppandet" efter fler nödvändiga prylar, medan jag fortsatte meditera och leva som ett naturbarn, men steget över.
Flashiga prylar har ÄNTLIGEN tappat mening och jag skulle trivas som fina fisken. Jag skulle nog läsa förbannat mycket också, men det gör jag redan så det skulle bli min tv och mitt sällskap skulle bli mina vovvar eller apor lr ngt.
Quest for Aliens skulle bli planen iaf. Tids nog dör jag nog, men eftersom man så fort man får ett problem lär hitta litteratur om det så blir man nog jävligt allmänbildad och kunnig till slut. Förhoppningen är väl att man inte bryter typ benet lr ngt.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
|
|
|
Skulle glida runt helt jävla trippad på svamp, weed och sprit 24/7 så att man slipper få ångest eller panik över att man är så ensam. Hade fixat något coolt vapen med.
|
|
|
göra det bästa av situationen, so sen nog dött gammal eller sjuk....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Jag skulle invadera porrbutiken och finna sexuell frid.
Dra åt helvete!
|
|
|
Jag skulle nog våldtagit.
Prince P
|
|
|
Vad du gör med dina djur är din ensak..
|
|
|
Men nej! jag hade garna velat ha nan att knulla ocksa, fyfaaan for att leva ensam i varlden.
Credit crunch crunch baby
|
|
|
sköna teorier även om de mesta är helt orimligt :P
Fast vad jag tror är att jag skulle flippa asså svepa en vodka och massa piller för sorgen av nära och kära.. över lever jag det skulle jag göra massa saker man drömt om i 2 dagar sen ta livet av mig när jag inser att de inte va lika kul att köra 300km/h med en gammal bil och gå naken på sergelstorg när man är den enda som lever :P haha
|
|
|
"min högsta önskan är en naturkatastrof där alla förutom jag dör, tänk dig att få sätta på vilket lik som helst utan att nån obducent stör..."
Blunted in stockholm
|
|
|
Haha! taget..!
Hmm.. Fan vad många closet nudists det vekar hänga här förresten..?
|
|
|
Jo sellish Anledningen till att Will Smth är så sur är nog för att han runkar för lite..Jag har läst att i en överlevnadshandbok att det är det bästa sättet att hantera en katastrofsituation..Sant!
|
|
|
Men hur är scenariot uppbyggt då? att man är ute och går o helt plötsligt faller alla ihop o bara ligger där eller att man ligger o sover o sen när man vaknar e alla borta?
De är fan en av mina värsta drömmar. glida runt o va orolig för zombies eller nått samtidigt som man ständigt hoppas på att hitta någon.
lägg skulle nog krypa ner i ett hörn o grina som faan ett tag. sen vette fan, försöka göra något av kopplande, efter det skulle jag typ ta feetaste överdosen o hoppas på att dö.
Det finns flera filmer som handlar om det här.
Den där filmen när tom hanks är med om en båt olycka och är den enda överlevande och tar sig till en öde ö. the langoliers av stephen king när några flygplans passagegare vaknar upp på planet och dom är dom enda i hela världen och hamnar på en plats utan liv. silent hill är väl liknande? det finns många filmer med det här temat som grund.
|
|
|
gå naken skulle jag nog inte. håller mina kläder kära. skulle bli jävligt ledsen om alla va döda utom jag. men skulle nog prova en hel del som typ.. elda saker, va på stora höghus tak. och leta efter en kvinna - hur vet man att verkligen alla e borta?
lägg dig inte i, sa mannen som sket i sängen. http://www.myspace.com/fdrmusik
|
|
|
i am legend
Från landet där man får knulla djur men inte tända på gräs
|
|
|
alltså...jag skulle ta något fordon..eller..en mercedes. utan tvekan.. och dragit runt till alla bondgårdar först och främst och släppt ut ALLA djur. så att dom inte står på farmar och svälter ihjäl.
att ingen tänker på det.
sen skulle jag dra hem till sahara. där jag bor så har dom en bilmotor för att generera el. så..åka runt och hitta bensin så kan jag leva där ute ett bra tag.
Amazighen will remember
|
|
|
Jag funderade på att släppa ut djuren, men fan, tänk om man släpper ut ett gäng svin som inte fått mat på en vecka. Alltså, de äter ju nästan vad som helst. Kan bli jääääävligt obehagligt.
Annars så skulle jag nog röja upp i ett hus någonstans utanför stan, inom lagom avstånd för att kunna plundra stan lite när jag behövde. Ta hand om några hundar kanske. Leva så gott jag kunde under omständigheterna. Tvivlar på att jag skulle ge mig ut på några längre resor eftersom jag inte kan hantera några motorfordon.
Skulle akta mig för att bryta benen också. Kan bli ett rätt vidrigt sätt att dö. Kanske rista ner min historia på stentavlor så farmtida civilisationer kan tro att jag var en stor poet eller filosof. Jag skulle gilla det, förutom den där biten med att jag skulle vara död.
Jag hade skrivit en skitdryg kommentar till nån jävla unge som sökte bekräftelse på nätet. Så läste jag igenom den en sista gång och tänkte "fy fan vad onödigt att vara så taskig egentligen" och tog bort kommentaren. Fuck, jag börjar nog bli vuxen!
|
|
|
Skulle försöka ta mig till USA och ta mig in i AREA 51 och hoppas på att några utomjordingar sitter inlåsta som kan hålla mig sällskap!
|
|
|
och sen när man tryckt i sig så stora mängder narkotika och knullat sina husdjur i veckor i sträck är det då familjen knackar på och förklarar att det var ett practical joke som gick för långt :S
|
|
|
Jag skulle nog va väldigt nerstämd. Jag skulle därefter bli en filosof och funderat över vad som hänt med alla andra människor.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
|
|
|
Gjort en stor brasa med alla djurgårdens souvenirer
Aight Aight Aight
|
|
|
Det hade varit så jävla grymt jag hade hookat så jävla mycket mat sen hade jag närmat mig en apgrupp,bjudit dem på mat och så att säga earn their trust tills dem är mina vänner sen tar jag honorna och sticker och gör massa halvmänniskoapbäbisar sen lever jag lycklig i resten av mitt liv.
http://mutualism.blogg.se/ https://vitsvart.wordpress.com/
|
|
|
Jag hade tagit mig in på Area51 och kollar vafan som finns där. sen hade jag blivit psyko och tagit livet av mig tror jag x)
Hur gammal är du när du dör?
|
|
|
Skulle vilja försöka resa runt så gott det går, men troligtvis så hade jag supit ner mig totalt och dött av sviterna från alkoholismen.
|
|
|
och sen när man tryckt i sig så stora mängder narkotika och knullat sina husdjur i veckor i sträck är det då familjen knackar på och förklarar att det var ett practical joke som gick för långt :S Hahahahahaha!
www.myspace.com/verbalvandalmuzic
|
|
|
skulle fixa helikopter åka runt och chilla sen skulle bomba byggnader när man e som gamlast och fattar att man ska dö men de skulle säkert va ensamt man vill ju ha nåt att knulla iallafall låt mig ha med en brud så äre lugnt ;)
Det finns 2 grupper av människor en som går före och presterar och en som kommer efter och kritiserar.
|
|
|
och sen när man tryckt i sig så stora mängder narkotika och knullat sina husdjur i veckor i sträck är det då familjen knackar på och förklarar att det var ett practical joke som gick för långt :S
HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHA fyfan vad risigt om de kom
Det finns 2 grupper av människor en som går före och presterar och en som kommer efter och kritiserar.
|
|
|
Skulle läsa alla inlägg i den här tråden och snott de bästa ideér jag hittat.
|
|
|
Knulla djur och bli kung över en helt ny ras.
Running free with lsd. WemVlchillers
|
|
|
Förstår inte varför så många vill till area51. Fatta att ni aldrig skulle komma dit
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
|
|
|
jag tror inte att det skulle vara så jädrans lätt att ta sig in i aera51 :P
|
|
|
Det hade nog börjat med att jag försökte ta reda på vad tusan som händer?, vart tog alla vägen?! Sen när jag väl insåg att jag faktiskt var helt ensam kvar skulle jag löpa amok några veckor, typ börja med småsaker som att kolla in grannarnas lägenheter, polishuset och allt sånt, gå in i ställen där det finns intresannta grejor. Sen skulle det eskalera med att jag kanske prova bränna något hus, sen ett till, sen 2på en gång, sen ett kvarter, sen skulle jag försöka sabotera så mycket som möjligt, se hur pass långt man kan gå som ensam person, hur mycket jag kan sabba under en dag typ, sen dra till nästa stad o försöka igen osv.. Detta skulle jag göra tills jag blev less på det, då skulle jag hitta någon riktigt soft bil o burna till någonstans där jag kan bosätta mig, någonstans exotisk med mycket mat o sånt :).. bli typ någon form av ett med naturen. Finner jag inte ron då så tar jag en överdos av allt knark jag fixade innan jag bosatte mig.
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
|
|
|
Att ta sig till area 51 lär väl inte vara så jävla överknepigt, lite planering först kanske.. en stor jävla båt lär man ju kunna få tag i, sätta kursen västerut sen bara gilla läget tills det tar stopp.
mama said knock you out
|
|
|
hahaha fan vilka idéer du har psyko_sluk, jag skulle nog följa ditt exempel.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
För att vara lite mer seriös.
Till att börja med hade jag nog flippat ut rätt mycket, "rånat" till mig en massa exklusiva prylar bara för att känna hur det är att äga dom, knarkat jävligt mycket, skaffat vapen och fört krig mot random föremål, prövat olika bilar och andra fordon, förstört och vandaliserat en jävla massa för mitt egna höga nöjes skull.
Fas två skulle nog vara en lugnare fas, skaffa mig en stor buss som jag skulle modifiera till ett perfekt boende. Odla lite växter på taket och i bussen, sätta upp solkraft och vindkraft, kanske ett segel för att spara på bensin. Bli kompis med lite sköna djur: en hund, en katt och en kanin till att börja med. Resa runt jorden och se mig omkring på ett sätt som jag aldrig hade haft råd med annars. Bli fett händig och lära mig att segla och sånna saker. Skulle försöka bli en McGyver/Robinson Crouse, med ett skönt posse av djur som backar upp mig.
Fas tre kommer nog när jag tröttnat på att flänga runt en massa och vill ha lite lugn och ro. Skulle fortsätta att ordna med vind- och solkraft så att jag kan ha t.ex fläktar och kyl och frys, kanske en spis? Bosätta mig i någon lagom stor stad där det är ganska varmt året om. Kanske LA eller Kuala Lumpur. Skulle nog fortsätta att härja en massa, bygga mig ett idealboende någonstans. Slå ut väggar, måla om, bygga hängbroar, linbanor, klätterväggar och sånt bara för att jag får göra precis som jag vill. Leva gott en stund, jaga, odla mat, knarka mera.
Fas fyra. Skulle inse att eftersom det bara är jag kvar på jorden och eftersom chansen att någon utomjordisk ras skulle dyka upp är försvinnande liten så är "värde" något helt subjektivt. Jag bestämer helt alltings värde. Skulle nog t.ex bygga om Auswitch till ett nöjesfält, bara för att det är osmakligt och för att jag kan. Skulle tippa Eifeltornet, skulle möblera om Hollywood-skylten till WYLLOODH eller något i den stilen, skulle kroma pyramiderna i Egypten, spränga mount rushmore + golden gate, översvämma Louvren med avloppsvatten osv osv etc etc. Resa runt med en båt och släppa ut en massa djur i områden där de inte är hemma, bara för att fucka ekosystemen och se vad som händer. Leka gud. Inte för att det är något bra utan bara för att det är kul.
Sen av ren tristess så skulle jag nog börja ta för mig mer eller mindre svåra projekt att försöka genomföra. Ta valfri amerikansk stad och förstöra allt som kan liknas vid reklam i hela staden, bara för att känna efter hur man skulle må i en sån stad. Filma lite filmer men tröttna när jag inte får någon respons, djuren kommer vara totalt ointresserade. Till slut skulle jag nog dö ungefär när jag försöker lära mig att flyga ett F16 plan utan några instruktioner. Men först skulle jag lämna efter mig så jävla mycket graffiti, skulpturer och bombastiska kulturyttringar i övrigt så att den eventuella utomjordiska ras som upptäcker jorden skulle förstå att jag var en gud för dessa människor.
|
|
|
Goda ideer fisken, ganska tidskrävande att göra allt det där dock :P..
Det skulle va soft dock om det var kanske 50pers som fanns kvar på jorden, helt utspridda, att hitta varandra skulle ju vara grymt svårt, men det skulle vara ett skojj projekt att hålla på med, fatta skojj också att hitta någon som varit ensam kanske 15år, vad gör han? hur jävla speciell lär inte han vara?
Segla runt som typ kevin costner i waterworld o söka artfränder :)
|
|
|
"Ja skulle gått runt naken och runka i stan"
Instämmer, jag har alltid också velat runka på stan, i centrum och på bussen.
|
|
|
Instämmer, jag har alltid också velat runka på stan, i centrum och på bussen. hehe fan va skumt det skulle kännas i början
|
|
|
tror high5uck bara vill ha en anledning att hooka med djur
Din mamma
|
|
|
startade den här tråden för två år sedan, and it is still alive! fett.
http://matildaberggrens.blogg.se
|
|
|
haha fyy faan va många gändare de e på whoa asså..... nudister också. springa runt o reta greken o röka weed hela dagarna... knas asså :P
ni tror inte att det skulle vara bättre att försöka slutföra något större projekt för att hålla sig i fokus?
det känns som att alla är överens om att t,ex bryta benet skulle vara bland det värsta som skulle kunna hända, då ere väl inte så jävla genomtänkt att springa runt o knarka o runka naken?
Du lär ju ramla och slå dig ganska ofta, och någon gång inom en kort framtid lär man väl ramla ner för några trappor eller nått o slå sönder hela kroppen (där inklusive kanske bryta benet).
|
|
|
jag hade graffat på allt !!! sprungit runt näck, skjutit, snott.. trashat :P
I can still hear the Canz shacking in the dark train yard...
|
|
|
jag hade graffat på allt !!! Skulle inte det där tappa sin tjusning rätt fort? Jag skulle som sagt iaf i början trasha o bränna o spränga så mycket som möjligt(utan att skada mig själv förståss) Total förstöra 10städer kanske, sedan dra någonstans och pyssla med något större projekt.
|
|
|
Hade stulit syrgastuber, cyklop och två harpuner, sen spänt en sadel runt en späckhuggare och åkt runt på den och bara varit allmänt havsbadass.
|
|
|
Jag skulle lätt leta upp en jävla massa droger att ha kul på. När det inte är kul längre så skulle jag lätt ODa på någon skön cocktail av alla möjliga grejjer.
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
|
|
|
Knullat snygga lik ett tag sen blivit kompis med en gorilla stam och lärt dom allt jag kan
my name is xelly smelly
|
|
|
Bett om nåd.
U little motherf#cker- If you aint got nothin' nice to say then don't say nothin'!
|
|
|
Hade rökt på hela tiden, druckit.. kört en fet jävla bil
efter det hade jag på något sätt försökt ta mig över till USA och tagit mig in på area51 och kika där, sedan ta det fordon jag hittar där och ta mig till pentagon/vita huset och tagit reda på alla dessa hemligheter jag vill få reda på.
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
|