I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

*Stora Dator Problem!!!

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2004-04-04 15:20

*Stora Dator Problem!!!

Nu är jag riktigt jävla förbannad och less på min dator. Jag hade ett problem förut att jag inte kunde spela spel utan att det låste sig.
Det var såhär när jag hade hafft datorn avslagen i några timmar och slog på den så kunde jag spela utan att den hängde sig i typ 15min sen började den små hänga sig sen efter ett tag hängde den sig helt.

Så jag frågade runt och kom fram till att det var nättagregatet, eftersom det lät väldigt konstigt och det var bara på 230W. Så då beställde jag ett nytt på 450W, och vi satte i det igår. och datorn funkade prima, så då tänkte jag kolla om det gick spela spel så jag installerade ett spel och gissa vad som börjar hända efter ca 15 min jo skiten börjar hänga sig.

Jag har en helt ny fräsh installation av Xp, kört alla uppdateringar, grafik, ljud, modekort m.m.

Jag har märkt en bättre skillnad iallafall förut när datorn bara stod så låg tempen på 49-50 grader nu ligger den på 44 så det måste ju vara bra.


Men snälla hjälp jag vill kunna spela spel igen. Desperat behov av hjälp!
Tack.


:cry:

Death Is Certain Life Is Not