I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-04-24 20:56

w800i uppdatering

Någon som har uppdaterat programvaran?

fisk fisk
banan banan

2006-04-25 11:20
jaa
tut!

2006-04-25 13:18
Jag har nyss tagit mig friheten och uppdaterat imn W800 till R1BC002...Och jag har märkt att kameran fungerar mkt snabbare, inte så slött som förr. Och ljudet har förbättrats marginellt, men märkbart.
Annat som jag märkt e att telefonen i sig e mkt snabbare än förr, jag brukar ta mig fram till ex. Alarm och liknande genom genvägar, och innan var det så att telefonen helt enkelt inte hängde med. Nu gör den det ! Så det är också en fördel...

Men det har skrivits på olika forum att även när kameralinsen är på och telefonen e i standby-läge, så lär kameran sättas på av sig självt. Detta har jag inte märkt något av än, och kan därför inte säga nåt. Men jag återkommer.

Ett problem till jag ska kolla upp e fall det e lättare att föra in låtar och dylikt till kortet.
Som sagt, jag återkommer =)

2006-04-25 15:39
Jag uppdaterade och det absolut skönaste är väl att ljudet inte längre låter sprängt på maxvolym i hörlurarna.

Jag har lyckats fucka upp linsen som verkar vara ett vanligt problem. Kameran sätter igång av sig själv.

Dessutom glappar min headset kontakt vilket är mest irriterande.

2006-04-29 17:44
Grejen är att när jag uppdaterade så använde ja nåt program som hette updateservice, vet inte var jag fick programmet ifrån men när mätaren som visade hur långt uppdateringen hade kommit var full, fastnade den och till slut pallade jag inte vänta så jag vet inte om den blev uppdaterad korrekt.

innan hade jag problem när jag kopplade på o av bluetoothen, hela telefonen hängde sig. men de funka iaf efter uppdateringen.
fisk fisk
banan banan