I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-05-07 14:34

pixmania.com

Nån som beställt från den svenska sidan och upplect deras service eller har nån annan erfarenhet?

anledningen till att jag inte tror på någon slags "gud" eller liknande är att jag har kollat väldigt mycket på discovery science . / mösse

2006-05-07 15:43
ja, köpte en kamera till farsan jobb
funkade skitbra
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence

2006-05-07 17:04
har lsät att dem är hur bra som helst förens nånting går fel eller att man får trasig produkt. Dem har flera ärenden på konsumentverket, men eftersom det inte är ett svensktföretag så är det lite oklart om dem ska följa svenska lagar.
sök på google, där finns säkert massor med varningssajter om vad som hänt kunder på pixmania.

eller gå in på www.pricerunner.se och sök på pixmania, så kan man läsa recensioner på butiken
"fördomar fördummar"

2006-05-07 20:49
Plus var efter dom minns jag

2006-05-08 12:26
Stämmer att dom var med i Plus..

http://www.cint.se/Sweden/asp20/Leaf.asp .. Där kanske det finns lite att läsa.
"jag är som den värsta actionfilmen från usa"

2006-05-08 12:34
jag köpte min canon kamera därifrån, som tur är har den inte gått i sönder så jag har inte haft ngra problem...Än!
fick den samma dag som de sa att den skulle komma och bra (tycker jag) var det att man kunde följa upp ordern.
Tack & Hej!

2006-05-15 00:04
Många har redan påpekat det men det tål att upprepas.

Funkar varan du beställer så är det lugnt men samma sekund nått börjar fela sitter du i skiten.

Har hört många skräckhistorier om folk som fått lägga ut REKad frakt till tyskland, väntat flera månader på att få produkten reparerad och sen fått vänta ytterligare månader på att få frakten återbetalad.

Vissa saker skulle jag kanske kunna tänka mig att handla därifrån (tex minneskort till kameran), men inget känsligt.

Eller nej förresten, ogillar pixmania allt för mycket för att handla därifrån...
mensvärk är livets krydda.