I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Problem med webbläsare/Msn

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2006-11-22 18:24

Problem med webbläsare/Msn

Jo nu är det så här att jag råkat ut för ett litet problem. Är inte direkt  fly på datorer men har sökt runt lite på nätet utan att hitta någon lösning så tänkte vända mig hit.

Av någon märklig och jävligt oklar anledning la mitt internet explorer bara av.Fick meddelandet " problem i filen googletoolbar1.dll". Jaha, lättlösligt tänkte jag. Jag avinstalerade funktionen och vips så kunde jag ta mig in på internet igen. Saken är dock den att i samma veva som problemet med toolbaren uppstod strulade något till sig i MSN som omöjliggör inloggningen. När jag ska skriva i mail osv laggar det som fan och tangenterna svarar långt efter kommando. När jag även försöker ta mig in på vissa sidor, ta playahead som ett exempel får jag ett meddelande där det står i jävligt underlig bokstavskombination något om min webbläsare, activex och script. Har varit inne och fingrat lite på tilläggskomponenter utan resultat.

Någon som kanske har en hum om vad som kan ha orsakat problemet och hur man går tillväga för att lösa fanskapet?