I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

problem bränna DVD-R

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

2007-03-07 20:29

problem bränna DVD-R

jag försöker bränna ut massa videosnuttar på en DVD-R.
den bränner å allting men när nero säger att  bränningen är färdig och matar ut skivan så försöker jag utforska den i datorn men den är tom! och man kan inte bränna på den igen.
nån som haft liknande problem eller ska man prova nåt annat brännarprogram och i sån fall vilket?

2007-03-07 20:53
i vilket formar bränner du?
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2007-03-07 20:58
massa avi filer som jag vill göra en dataDVD med..

2007-03-07 22:34
man ser att dne har bränt på skivan men när man försöker browsa den i datan så är skivan tom...men det går bra att bränna CD-R...

2007-03-07 22:39
har pajjat 3 dvd skivor nu...

2007-03-07 22:59
Är du 110% säker att din brännare stödjer dvdr bränning?. Det är faktiskt ett ganska vanligt fel att det inte gör det. Om det är film snuttar och du ska ha dom som en data cd så prova att bränna dom på en vanlig cdr skiva. Om det funkar så där har du din lösning (Tillfälligt) dock en rätt så jobbig en.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-07 23:02
det är en dvd brännare...
kan det vara skivorna det är fel på?

2007-03-07 23:04
Kommer ihåg att jag stötte på samma fel ett tag sen med nero när det gäller bränna dvd och bytte där efter dvd bränningen till Sonic istället funkar fin fint. Testa ladda ner Sonic och bränna med det tror faktiskt det är ett gratis program om jag inte minns fel.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-07 23:08
tack för tipset,ska testa sonic...håller på att ladda hem roxio easy cd dvd creator också

2007-03-14 22:12
det bästa programet om du ska bränna ut dvd filmer är DVD Decrypter.

det enda som du ska ändra är Mode - ISO och sen tar du "write W" sen är det bara att bränna ut filmerna =)
Jag är nybörjare när det gäller att bränna ut filmer, men jag lärde mig snabbt och det kommer Du,Ni också att göra, och sen har inget någonsin krånglat =)

med nero kan man väl bara bränna ut musik, eller har jag fel?

2007-03-14 22:56
jag rekommenderar Ashampoo Burning Studio 6 :) Nero e skit.
/Shadow