I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-11-04 22:10

ipod problem!

är som så att jag skaffat en ipod classic andra generationen av en kompis. har installerat detta itunes nu. har inte haft ipod förut så är ganska vilsen i denna värld. iaf jag startar itunes och sen sätter i min ipod. Ipoden dyker upp som en extern hårddisk och det funkar att slänga in musik direkt i den å spela upp det sen. Hade tänkt provat lagt in nån liten video och så, men ipoden dyker inte upp som "device" eller nånting inne i itunes. Så mitt problem är alltså att jag inte ser den i programet, vad ska jag ta mig till? :,\

2007-11-04 22:19
Hur får man den lixom så, så att när man sätter i den i usbn så kommer den upp som ipod i itunes??

2007-11-04 23:38
vilken är ipod classic andra generationen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-05 08:28
det är en kopia, och en ganska bra sådan :)
2gb = inte ipod ~~
http://www.myspace.com/neckshotproductions<br>Fuck Flyckt

2007-11-05 08:33
mjo, om det var en iPod så borde det inte gå at spela upp spår som man bara lägger in på den? iallafall inte på nyare.
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.