I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hur fan blåser man ur en acer dator

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2007-12-30 15:04

hur fan blåser man ur en acer dator

hej...jag köpte i augusti en acer travelmate 5310...när man startade den första gången så sa den typ "välj installtionsspråk för windows" sen gjorde den resten själv...nu vill jag formatera datorn, och eftersom jag inte fick nån windows xp skiva med så får jag ju använda en nedladdad fast med min cd nyckel som står under datorn..skitsamma...när jag bootar upp windows installtionen så säger den att det inte finns några hårddiskar anslutna till datorn och att installationen inte kan fortsätta...jag har provat flera olika versioner av windows xp men likadant..samtliga skivor fungerar på andra datorer tex den jag skriver på nu..min fråga är vad kan man göra? kan man komma tillbaka till det där installations programmet som var i den när jag köpte den...jag har letat i i BIOS efter en typ "reset" men hittar inte...hjälp mig snälla, jag har skit bråttom

tack på förhand

DillSound like whoa....
för mer info: maila eller gör nåt annat