I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-01-21 17:56

Trasig Data!

Tja min data har fuckat upp helt. När jag startar den så säger den nånting med failed och skärmen e helt svart.

Im like tha Wind!!

2008-01-21 18:16
vore väldigt bra om du kunde ta dig tid och skriva ner exakt vad det står, eftersom det bästa folk kan göra nu är att gissa sig till felet..
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2008-01-21 18:27
Det står ingenting den snackar med mig säger typ mission failed lr nått sånt skit. men skärmen e helt död. jag snacka med nån snubbe oxo han säger att ram minnet kan ha packat men jag ville kolla om någon har haft samma fel så kanse dom vet hur man fixar det.
 Im like tha Wind!!

2008-01-21 18:34
TwinGatz P19

kan du skriva ner exakt vad det står? och om den piper, isf i vilken ordning den piper också. En fördel är om du vet vad du har för moderkort också.
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2008-01-21 18:40
Shit asså jag har ingen aning om vilket mode kort jag har men den piper en gång sen säger den med ljud misson failed och skärmen e helt svart. jag kommer inte ens in i bios och jag kan inte starta windows med skivan ens.
 Im like tha Wind!!

2008-01-22 09:28
har din data gått sönder?, gör en systemåterställning så kanske du får tillbaks din viktiga data!...
Ta det JÄVLIGT lugnt nu.

2008-01-22 09:37
Är du säker på att den säger 'mission' failed? :P

2008-01-22 10:40
Ibland kan moderkortet pipa en viss signal ex tre korta eller något liknande och då får man kolla i manualen till moderkortet vad signalerna indikerar för problem. DU behöver alltså ta reda på vad du har för moderkort för att sedan försöka få tag på manualen. Det eller så lämnar du in den.
http://www.slagskottfilm.com/

2008-01-22 14:19
Ok Tack jag ska lämna in den så fort jag fixar cash.
 Im like tha Wind!!