I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lite frågor ang mobilsurf

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   

2010-09-13 00:40

Lite frågor ang mobilsurf

ait det är så här jag är rätt dålig på sånt här så jag hoppas att jag får svar på mina frågor.

har en Garmin Asus Nuvifone A10 , har 1 gig gratis surfande gratis i mobilen varje månad ,undrar hur mycket drar det när man går in på facebook,twitter o sådanna sidor? visst, det beror på hur mycket man hänger där men låt o säga att jag kollar lite snabbt 2-3 ggr i timmen ,speciellt twitter , och drar Msn mycket? och det här med spel, små spel jag har laddat ner i mobilen,tar dom mycket om man spelar online? då vissa spel går ut på det att du ska kicka andras ass i det.spelet jag har är som Mafia på Facebook fast andra världskriget ,ganska platt spel så.

Jag kollar min mail ganska ofta (7-8 ggr om dan) då jag har kontakt med advokaten,chefen o sånt via Gmailet. hur mycket kan det ta?

att jag fråga om dessa grejer är väl det för att jag har det redan installerat i min telfon.Finns det någon statistik eller nått där ute hur mycket gå åt till vad osv?


http://soundsof051.com/