I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Hjälp!] Telefonabonnemang, vilket är bäst?

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   
Moderator

2011-01-24 21:39

[Hjälp!] Telefonabonnemang, vilket är bäst?

För den oinvigde är det närmast en djungel av mobiloperatörer att hugga sig igenom när man ska teckna ett abonnemang, men vilket företag är egentligen "bäst"? Visst, det beror självklart på vad man är ute efter, men rent servicemässigt och om man kollar på cirkusen runt omkring, vilka håller måttet?

Jag har själv använt Telia, Tele2/Comviq, Tre och Telenor och kan egentligen tänka mig alla utom Telenor som, för mig, har fungerat fantastiskt dåligt.

Naturligtvis har jag redan surfat runt och jämfört olika abonnemang och tjänster, och visst skulle jag kunna gå till närmaste köpcenter och lyssna på säljarnas eget skitsnack, men det är alltid trevligt att höra andra konsumenters åsikter.

Så, vad har ni för erfarenheter kring detta ämne? Någon av de stora giganterna som sticker ut? Bra eller dåligt.

Tack!

"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_