I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Internet Explorer Runtime Error

Hobby & Fritid - Datorer & Teknik

   
Groupie

2012-04-13 19:59

Internet Explorer Runtime Error

Skulle bli jättetacksam för svar!

Det var nått program som inte svarade så jag tryckte Ctrl-Alt-Delete för att stänga ner programmet den vägen.
Då såg jag "Visa processer för alla användare" så jag tryckte där utan anledning och såg att det kom upp massa nya processer som inte var där innan, (trots att jag är den ända användaren). Bland annat massa Explorer så jag tänkte hmm nu kanske min dator blir snabbare om jag stänger ner massa skit.

Men nu har mitt explorer fuckat ut totalt och det tar kanske 5 minuter bara att öppna en ny tom flik. (Det tog tex 20 minuter att skriva detta räknat från då tryckte igång explorer. Varje gång jag scrollar, öppnar en ny flik, går inte på en ny hemsida, trycker på en länk blir det "svarar inte" och skiten måste startas om, det kommer massa dialogrutor där det står "Runtime Error".

Nu har det gått 3 dagar och skiten har inte blivit bättre, dessutom har jag slagit sönder en mus i ren ilska så sitter med nån gamal skitmus nu.

Nån som skulle kunna hjälpa mig så skulle jag bli jätteglad! Jag skulle kanske kunna googla lite men är rädd att det kommer ta X-antal timmar att öppna ett antal länkar därifrån..