I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vilka lir till PS2 ska man ha som ny ägare? Hjälp!

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2006-01-16 17:48

Vilka lir till PS2 ska man ha som ny ägare? Hjälp!

Har tröttnat på Xboxen då jag lirat sönder alla spel som är värda att lira(vilket tyvärr inte är så överdrivet många) så tänkte tjacka en PS2 väldigt snart då jag över en tid framåt behöver döda tid på ett soft sätt.

Så vilka spel ska man fixa? kommer ihåg att jag tyckte final fantasy 7(tror jag det var) till PS1 var riktigt tungt, och det finns väl ett par final fantasy till PS2? är alla bra?

sen kollade jag runt vilka spel som fått bra på ign.com: resident evil 4, metar gear solid 3, devil may cry(finns flera va? vilket ska man köpa?), god of war och kingdom hearts. är alla dom bra? är det dragon quest(sen nåt nummer, nyaste iaf) likt final fantasy och nåt att ha? är realms of norrath bra?

shadow of the colossus verkar iaf tungt.

ajja kanske har svarat på min egna frågor hehe. är iaf såna spel jag är ute efter, annat som basket å bilar å skit har jag på xboxen.

sen är det värt att köpa begagnad maskin? polare har sagt att lasern blir dålig med tiden så kanske dumt att göra det.

sen kanske man inte får snacka om sånt här, men funkar sån bootskiva för importspel på dom nya smalare PS2 så man slipper ha chip?

Shiet blev en del haha ajja vore nice med hjälp.

-- J Sports, Sthlm --
Ain't a question now, it’s a guarantee
They say I think I'm the shit, pffffff well apparently