Fan blir de försenat igen blir jag galen, har ju fixat ihop extra cash så ja kan köpa en 360 nu o allt=)
Så jobbigt är det ju inte att hantera 2 dvdskivor istället för en. Jag kan tänka mig att en blurayskiva kostar som 2 dvdskivor om inte mer. Speciellt nu när dem flesta har hdd... det borde ju gå att kopiera in några filer så att man bara behöver använda en av skivorna. Eller att dem går att ladda ner på något vis.
Hangaround
2007-10-22 21:18
Jag spanar på FZ varje dag och hoppas....hoppas verkligen inte att det blir framskjutet ännu mer. 16 November är ju fan inte långt borta. "Creed gone gold" vill jag läsa.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Hangaround
2007-10-26 02:01
Ubisoft har idag tillkännagivit att det efterlängtade actionäventyret
Assassin's Creed har gått guld. Det har tagit
Ubisoft Montreal fyra års hårt slit att utveckla spelet, men om vi ska tro pressmeddelandet är väntan över den 16 november. Åtminstone för de som äger en Playstation 3 eller Xbox 360 - för pc-upplagan ges inga nya besked. Således gäller alltså tidigare uppgifter om datorpremiär tidigt nästa år.
FZ.se
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
one_mic P18 2st dvd skivor dl går kanske på 30-40kr medan en blu-ray kostar ca 150-200 kronor för oss konsumenter.
Men om det skulle vara 2dvd skivor, då blir det ju inte total frihet för 360 ägarna pga man måste byta skiva när man kommer till ett visst ställe.
Fyfan, nu är det nära. Kollat lite gameplays, lite video och trailers, läst lite artiklar och intervjuer med jade. Och det kommer bli så grymt!! Friheten, achievements, hela storyn i sig är ju total. Nej, detta blir fett, utan tvekan, så mycket tid dem har lagt ner på det, hela researchen med storyn, historian bakom karaktären och staden/städerna, om riten med det avhuggna fingret osv. Att få allt levande och så verkligt är grymt jobbat, man hör dessutom på jade hur glad hon är över att spela spelet själv, när en utvecklare är så här nöjd med sin produkt att hon sitter och spelar det själv med ett leende på läpparna är det grymt. Inte ofta man hör om artister som lyssnar på sin egen musik eller hur? Jade är min nya seabass!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bara det inte e några fps problem
Jade är min nya seabass! Som för Tellus alla andra teen-boys alltså :P
nån som vet vad det är för låt i trailern som ligger uppe på marketplace?
see the hitman a come..
Har i London har det redan kommit ut, tyvarr har jag inte med mig mitt 360 sen har jag itne rad med spelet just nu heller, men det verkar ju riktigt fett..
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
det är väl inte redan ute i london?
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
Sweet, berätta gärna om det lever upp till hypen! Ska köpa det på onsdag tänkte jag! Är fett sugen :)
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Det är skitroligt, har suttit typ hela dagen idag och spelat... men jag hade hoppats på att den skulle vara längre, tror att den börjar lida mot sitt slut nu... Nog att jag inte har suttit och skrattat av glädje genom spelets gång men kul har det absulut varit!
Orale!
Hangaround
2007-11-12 02:47
Absolut, jag misstänker också att det kan vara lite för kort. Men hittills är jag mäkta imponerad av miljöer, frihet och ja...stilfullt dödande. :)
minst nio timmar har det väl sagts att den ska spänn aöver?
Alla spels som görs idag är korta. :(
jagvillocksåhaenblog.com
Hur fan kan folk redan ha spelet??? tell me i want it nooooow.
9 timmar inklusive alla sidouppdrag? ska väl va ett 60tal såna
Ni som spelat det, hur lång tid tar det? Om man tar det hyffsat lugnt och inte kör uppdrag hela tiden utan kollar runt lite på andra saker.
HenkO// Enligt någon fransk recensent var det 9 timmar som koncenctrerades på att klara av spelet. Cutscenes var ej inräknat. Spelet verkar ju överlag bli så långt som man själv vill unegför. Ska finns en massa att göra och leka med också ju.
Ja kör man bara på rakt fram enekelspårigt och inte utforskar någonting och bara gör det som behövs göras så lutar det väl åt 9-10 timmar kanske. Dessutom, min order från gameshop är redan skickad!! och ska alltså komma till mig imorgon då :) senast onsdag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sen är det väl också lite mer räknat för den vane spelaren typ som lirar det mesta som kommer ut. För den ovane ligger det säkert runt 12-15 tim.
frågan är, ska man köap det till 360 eller ps3
är sjukt taggad på att spela det här... bara lönen som fattas, sen ska jag inhandla ps3 och AC. två veckor känns som en evighet atm :/
Blir en tung veckas väntan efter att AC är släppt (på fredag) Har nämligen tänkt lägga det på hyllan till jag känner mig helt färdig med Mass Effect. Man vill ju inte lira AC en vecka och bli helt pumpad på det och sedan hoppa över till Me mitt i medeltidsmyset.
9 timmar ar ju anda valdigt ok om det endast ar huvudstoryn!
Producent
2007-11-12 17:07
Nu lånar jag tråden lite. Fick just ta reda på att man kan köra 2 player på A-Creed, ngn i tråden har kanske skrivit de men a, så ni vet :P
Lil_H..
Från xbox.com
Assassin's Creed™ är nästa generations spel som har utvecklats av Ubisoft Montreal som omdefinierar actiongenren.Assassin's Creed sammanför teknik, speldesign, tema och känslor i en värld där du skapar kaos och blir en sårbar, men ändå mäktig, förändrande kraft.
Året är 1191 e.Kr. Det tredje korståget söndrar det heliga landet.Du, Altair, tänker stoppa fiendskaperna genom att stävja båda sidor i konflikten.
Du är en lönnmördare, en krigare höljd i hemlighetsfullhet och fruktad för din hänsynslöshet.Dina handlingar kan orsaka kaos i din närmaste omgivning och din existens formar händelserna under denna avgörande tid i historien.
Lönnmördaren: Bemästra kunskaperna, taktiken och vapnen i historiens mest dödliga och hemlighetsfulla krigarklan. Planera dina attacker, slå till utan nåd och slå dig fram för att komma undan.Realistiska miljöer som reagerar på dig: Upplev en värld som lever och andas där alla dina handlingar får konsekvenser.Människosamlingarna reagerar på det du gör och kan antingen hjälpa eller hindra dig i dina uppdrag.Total frihet: Förgör dina mål var som helst, när som helst och hur som helst. Smyg dig på ditt byte i mycket detaljerade och historiskt korrekta miljöer med öppet slut. Klättra på byggnader, sitt upp på hästar och smält in i folksamlingar. Gör allt som behövs för att lyckas med dina mål.Korstågens episka tider: I Assassin’s Creed hamnar du i 1100-talets realistiska och historiska heliga land med verklighetstrogen grafik, stämning och de fina men ändå detaljerade nyanserna av en levande värld.Intensiv action: Upplev häftig action blandat med flytande och exakta animeringar. Använd ett stort urval av medeltida vapen och möt dina fiender i realistiska svärdsdueller.Framtidens spel: Den varumärkesskyddade motorn som utvecklats från grunden för Xbox 360möjliggör organisk speldesign med öppet spel, intuitivt kontrollsystem, realistisk interaktion med miljön och en ledig men ändå exakt stridsmekanik.
som sagt, folk kan spela för att det redan läckt ut på nätet, ev. även släppt i london? har testat lite, sjukt snyggt är det iaf ... längre än så har jag inte kommit ;)
Kl 9 kommer Gametrailers.com släppa sin review av spelet. Ska bli intressant att se.
Nice, jag gillar gametrailers' reensioner, ser fram emot det.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Hangaround
2007-11-13 08:28
Det var en sak jag absolut inte alls visste skulle vara med i spelet, sedan var det någon som sa något om att spelet skulle bli en trilogi, då blev det inte lika underligt längre. Nu pratar jag kryptiskt för att undvika spoilers, men inledningen av spelet var till en börja väldigt weird.
Trailern visa det jag fruktade, att fightingen är lam som fan. Haft långa diskussioner med en vän om det. Alltid tyckt det ser väldigt orealistiskt ut att man blir omringad av många och de bara står och väntar.
Jävligt synd på AIn..hoppas att den är klyftigare på "hard" men det lär väl inte vara en alltför stor skillnad. Verkar vara ett jävligt bra spel utöver det.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Nu har det kommit i lådan, dags att lira.
Fan vilken lyx med tanke på att det släpps på fredag
ja men bokar man från gameshop så skickar dem innan :) , fick pes2008 också ett par dagar innan. grymt företag.
fetlyrik P13 gäller ju inte alla o alltid..jag fick mitt pes från gameshop på releasedagen.
då har väl jag jävla mycket tur då?
:) so far är det j-a grymt
Vill bara poängtera Inga Spoilers i denna tråd! Om ni vill snacka spoilers så skapa en ny tråd där ordet Spoiler står i rubriken!
Ser skit fresh ut!!! fan vad sugen man blir på att spela sönder sina fingrar och ögon
Juventus
Jag anade att det skulle vara lite av en one-trick-pony, och nog verkar det så.. Det som kännetecknar spelet (väggklättring la parkour-style, själva lönnmorden osv..) verkar de ha gjort bra, men resten blir lidande, precis som Stranglehold och andra "gimmick-spel". AIn verkade riktigt jävla usel. Skrattade i slutet av gametrailers-videon när han dödade en vakt framför ögonen på en annan som knappt reagerade för att Altaïr låtsades vara en munk.. Hoppades verkligen på det här spelet..
Det beror på vad du hoppades eller hur?
Finns det svårighetsgrader att välja mellan?Skrattade i slutet av gametrailers-videon när han dödade en vakt framför ögonen på en annan som knappt reagerade för att Altaïr låtsades vara en munk.. Tyckte också att det var något av en besvikelse. Men sen behöver man ju inte utnyttja alla "glitchar" bara för att man kan. Kanske bättre att man springer/klättrar/hoppar iväg snabbt som fan från platsen och sedan går in i "stealth mode" när det inte finns någon vakt i närheten. Blir mer trovärdigt då.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Jag va inne på game idag då stog han och packade upp spelet jäääääääääävlar vad jag vill roffa åt mig ett o kuta.=)
While it looks utterly amazing, the frame rate drops to sluggish levels in both versions of the game - usually while free-running on roof tops - and the PS3 game suffers from a slightly less than great frame rate during most of the game. http://www.pro-g.co.uk/xbox360/assassins_creed/review-2.html Någon som testat det på ps3:an och kan bekräfta?
"Det beror på vad du hoppades eller hur?" Ja, och om man inte hoppades på en ordentlig AI, bra strider, stabilt framerate och varierande spelelement så blev man säkert inte besviken heller. Men jag har lite högre krav än så.. (och det är fler än en recension som har pekat ut dessa problem) Kan hända att jag ändå köper det, men nu är jag mycket mer besviken än taggad.