I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Wii, vilka spel ska man köpa?

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2007-02-10 22:53

Wii, vilka spel ska man köpa?

Jag hoppas verkligen på att få mitt Wii nästa vecka. Jag har Zelda, sport o play såklart oxå har jag rayman. Funderar på att köpa wario ware oxå ska jag köpa mario när det kommer ut.
Finns det nått spel jag borde köpa? Det finns väl inte så många? :S

You already know, den e on lean!

2007-02-11 01:37
här har du iaf lite att se fram emot

inget av dom spelen är ju släppta än, vad jag vet... Men du klarar dig nog bra med dem spelen du redan har!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-11 14:04
Najs! :D Damn Super smash lär ju bli off the hook! Det som jag längtar mest till är mario party. När det nu kommer O.o lär bli roligt iaf!

2007-02-11 22:08
yes'sur! bara att vänta på att man kan köpa en wii! :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-14 00:05
mainec 

Dawg vart in i helvete bor du? Dom spelen du snackar om är inte släppta?

2007-02-14 00:46
Warioware såklart!
"i worship a god with an elephant head" /King Mob

2007-02-14 07:54
Har bara hört bra saker om spelet Red Steel
A historian is a prophet in reverse

2007-02-14 15:22
wiii wiii wiiii hehe!!wiii till folket

2007-02-14 15:30
Jävla Wii-tards :D

2007-02-16 07:05
åh gg med nyreggade whoa members som förväntar sig playahead atmosfär
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2007-02-16 09:28
tror ni det snart går att köpa Wii i affärer?? utan att boka och allt sånt där...

2007-02-16 11:25
"tror ni det snart går att köpa Wii i affärer?? utan att boka och allt sånt där..."

Jag vet inte, men Wii säljer ju bra som fan. Det är fortfarande cepestor efterfrågan. Men det skulle inte förvåna mig om dom börjar säljas i affärer snart. Ska väl bara sälja slut på den sista leveransen.

2007-02-16 14:02
aaa för jag börjar bli lite sugen på en :) Men orkar inte krångla med att springa runt i 100 affärer och ha bokat lika många och kanske tillslut få tag på en och få avboka resterande 99 stycken!

2007-02-16 14:21
Daniel-Blade P17

Har bara hört bra saker om spelet Red Steel

??
Vet ej vilken värld där du bor men i min värld har den fått 6.4 i medelbetyg av alla stora samlade recencenter ihopräknade.
Gamespot gav det 5.5 i betyg och usa-spelarna själva röstade fram det som den största besvikelsen 2006.
Red steel är ett sunkigt spel nog sagt.

Undrar när nintendo kommer släppa nått spel värt att spela förutom zelda-spelen. Det enda spelet jag njöt riktigt ordentligt av på gamecube var Baiten Kaitos 1.
Shooo bree

2007-02-17 05:39
en del folk behover verkligen mogna till sig.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2007-02-20 12:28
excite truck. Recensionerna har fel, spelet ær galet kul

Zelda, Wario Ware
...förövrigt anser jag att Kartago bör förstöras

2007-02-20 13:25
Vad jag hört ang att springa in och köpa en wii direkt i butik så är det nu i mars man kan börja om man inte har bokat etc

det var iaf vad dom sa när jag praktiserade på eb
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2007-02-21 09:33
Du kan ju alltid köpa lite billiga gamecubespel du kanske missat?
F-zero, Ikaruga, Smash Brothers, Baten Kaitos 1&2, Paper Mario 2, Metroid Prime, Killer7 (Smaksak med kontrollen över ps2versionen), Skies of Arcadia.

Webhallen har tex nytt Ikaruga för 299, SJUKT värt om du gillar shooters.

2007-02-28 22:46
så jag undrar också...
Har inte så mycket pengar så det blir extra handkontroller först iaf och sen Zelda samt Warioware...Finns väl inget annat jag är sugen på direkt just nu..
Kan tipsa de som vill ha ett Wii men inte orkar vänta, www.amazon.de tar bara ett par dagar så har man det :)
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"

2007-02-28 22:46
oj inte samt, zelda eller warioware ska det vara
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"

2007-03-01 19:48
Kids.. Ni litar för mycket på recensenter. Dem är bara människor med åsikter, precis som du och jag.

2007-03-02 12:46
Excite Truck är väldigt bra. Första timman var det lite småtråkigt och man fattade inte riktigt varför man köpt spelet. Men sen har det bara vuxit och vuxit, jag spelar mer Excite Truck än Zelda: Twilight Princess iallafall.