Playstation 3 lanserat i Europa!!!
Så nu är det lanserat, ska ni köpa det?
För skåne! svenskjävel!
yes, får det imorgon :)
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
Hehe, dags för en ny tråd kanske. Jag köper i morgon, förmodligen. Funderar samtidigt på att vänta lite då det LÄR komma prissänkning frammåt hösten. Men, jag är svag och kan med största sannolikhet inte hålla mig.
jagvillocksåhaenblog.com
Är det du som är forumets tevespelsguru Midas? ^^
http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/6474045.stm
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag säger exakt samma sak som midas...Hade iofs kunnat sälja mitt 360 och på så sätt ha råd utan problem, men det tar fan emot med tanke på att spelen som finns till ps3 nu förmodligen inte är bättre än dom jag har till 360. Skulle väl mest vara för att äga en som jag köper ett ps3 idag... Vilket inte hade varit så jävla dumt iofs :S
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
jag tjacka en för runt 3-4 timmar sen :)
och vad tycker du om den, pigeon?
i get more pussy then panty!
Såg prislappen 6499:- på game tänkte "wtf?" sen tänkte jag "we wants it our precious". Kommer inte köpa en förrens om tidigast ett halvår.
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com
Hehe... Alltså PS3 säljer inte bra, Sony MÅSTE sänka priset. Har de inte sänkt priset innan årsskiftet kommer de aldrig sälja mer än Xbox 360.
jagvillocksåhaenblog.com
Hangaround
2007-03-23 18:18
Lirade Motorstorm på EB idag...jag blev besviken. Men det lär väl komma bättre saker. Priset är som sagt enda haken.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Var hos en vän som nyligen köpt den med en extra kontroll och två spel tror jag, gick på typ 8 lax.. helt dyrt som fan... Spelade virtual tennis och virtual fighting, var väl ganska kul.. Men än så länge såg man ingen skillnad på grafik osv. om man gämför med 360. Hur som fanns det en ganska cool funktion på kontrollerna så att man kan vicka på kontrollen o röra gubben lite på så sätt... Ni vet lite som wii.. Må väl, trevlig helg.
Orale!
BTW för att inte vara bara off topic så, näe kommer nog inte köpa den...
Orale!
Tycker att grafiken såg inte så värst märkvärdigt ut jämfört med Ps2:ans release.
ja gillar den! motorstorm o ridge racer 7 demon e råkul :D GT HD var jävligt snyggt men inte särskilt underhållande i jämförelse med Motorstorm och RR7 demot
Spelar ni DEMOT av Motorstorm som finns i butiker så är det ett gammalt demo. Bara så att ni är medvetna om det.
jagvillocksåhaenblog.com
Angående grafiken så är det verkligen sjukt mycket snyggare än PS2. Spelade FFXII nu efter nån månads spelande av enbart PS3 spel, och FFXII är ändå ett riktigt snyggt PS2 spel, men damn va fult det kändes efter att man spelat PS3 :) Så det är riktigt stor skillnad. Demot av Motorstorm är väl inte så mycket att hänga i granen, men det verkar vara ett kul spel om man har hela, fler banor och fordon och grejer!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
ja skaffade som sagt motorstorm o det är jävligt snyggt o jävligt kul! o då brukar ja inte ens gilla bilspel... GTHD var dock tråkigt men snyggt som fan
Lyricist
2007-03-24 11:18
Jag fick mitt igår utan att ens ha förbeställt;D moahaha...
ja köpte också på ett ställe där jag inte förbokat... tror det e fler som gjort det :P trodde fan det skulle vara megakö överallt men det var fan nästan ingen som köpte varken på game eller PC City
Det som är skönt med att de fixat så jävla många enheter till releasen. Sen skrämmer ju självklart priset bort folk.
jagvillocksåhaenblog.com
en fråga, är det någon här som har ett ps3 utan hd-tv? och isåfall hur blir bilden och sånt?
ja har tänkt testa på en vanlig tv sen för att jämföra... kan återkomma då
Lyricist
2007-03-24 18:05
Jag tycker det är fett soft på våran vanliga tv iallafall! Fast nu har ju inte jag provat på HD-tv så haha:P
Undrar en sak.Vad är det för spel som kommer till ps3 som 360 inte kommer att klara av lika bra?Om inte så varför köper man en ps3 som är nästan dubbelt så dyr?
Gamertag på 360... Leppas
Leppas P25 PS3an är dubbelt så dyr pga att den innehåller i nuläget marknadens mest avancerade hårdvara och blu-ray spelare.. Det är väl inte speciellt stor skillnad på spelen som finns i dagsläget men det kommer nog vara betydligt större skillnad om typ 5 - 10 år. Jag menar, de håller ju på för fullt med att förenkla för spelutvecklarna. Det tar nog ett tag innan maskinen fulla potential kommer att användas. Anledningen till att jag kommer att köpa en PS3a är för spel som Metal Gear Solid 4, Ratchet & Clank och Final Fantasy XIII.. Spel som antagligen inte kommer till 360.
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
PS3an är förövrig inte dyr om man ser till vad man får för pengarna! Visst är det mycket pengar, men det är en annan sak.
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
ja allt är ju relativt... men xbox(första) kostade ju typ 5500-5900 i början, o då var det ingen som snackade?
Pigeon_ P18 Jo, det var rätt mycket snack då, därav Microsoft's drastiska prissänkning så kort in på realsen.
360 GT: Beezwaax
Förövrigt så har jag inte PS3 men såg på Telias hemsida att om man hookar bredband hos dem så kan man få med ett PS3 för 299:- i månaden + ett spel och en Blu-Ray. Ska fixa nytt bredband så det låter rätt inbjudande då jag inte har lust att slänga iväg en 6000:- rakt ut nu då jag köpte mig ett Wii och ett par spel för en vecka sen.
360 GT: Beezwaax
Que-: aight det visste jag inte... kommer ihåg att de sänkte priset fort, men var inte direkt insatt i nån debatt.. var 12 år eller nåt sånt då så :)... Men okej, då är kritiken mot sony fair
Det är väl inte speciellt stor skillnad på spelen som finns i dagsläget men det kommer nog vara betydligt större skillnad om typ 5 - 10 år. Snarare 2-3 år :)
hur länge tror ni PS3 håller innan det börjar en ny generation? Ps2 höll ju 6-7 år nånting... Jag tror PS3 kan hålla lite längre än så, för känslan av att den har galen potential...
utvecklingen bara eskalerar, men mellan 5-7 och år skulle jag tro.
ja det kommer väl antagligen bli så
Hur är det med Home funktionen? Finns den inte än? Min kompis har försökt med det sen i fredags men inte fått det att fungera. :/
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
mYspersSon Betan släpps i April och den färdiga versionen kommer runt sommaren om jag kommer ihåg rätt (Iaf i USA). Så nej den finns inte ute ännu, så din kompis kan sluta försöka :)
kan tänka mig att han blandar ihop det med folding@home haha... har hört att fler har haft strul med det i usa typ... jag har inte testat det än
man hjälper nån typ av forskningsgrupp genom att de får använda din PS3 för att göra svåra uträkningar då Cell e så kraftfull typ... har inte läst så jättemycket om det
Nosferatu P26 Jag läste i Aftonbladet att ps3ans bluray spelare levererar inte ens hälften av vad en vanlig gör.Om det kommer spel till ps3 om 2-3 år som ska va bättre är det inte smartare och köpa ps3 om 2-3 år och då lär den ha gått ner i pris 2000-3000kr.
Gamertag på 360... Leppas
Aftonbladet är väldigt tillförlitligt :P Som det är idag så är man ju helt klart nöjd med dvd, Och det är helt klart synbar skillnad mellan dvd och ps3 blyray. Dessutom är det ju rätt nice att få spelmaskin, hd dvd spelare och bluray spelare för 6000 istället för att betala 15000 för bara bluray spelare, om än lite bättre. Men dubbelt så bra är uppenbart bullcrap.
O andra sidan så kommer ju blueray spelare sjunka drastiskt i pris inom dom närmsta månaderna, så 15000 kommer nog någon aldrig punga ut för en sån.
hejhej
Leppas P25 Det aftonbladet skrivit är ren och skär lögn. Sett många många undersökningar om Blu-Ray spelaren i PS3, och dom har sagt att den är minst lika bra, om inte bättre än en vanlig spelare.
Läs Läs
valero PS3 stödjer inte HD-DVD ;)
För övrigt så hittade jag precis en artikel i Expressen som också förkastade PS3an. Jääääävligt skumt att de båda skvallerblaskorna förkastar PS3an och dessutom skriver rena och skära lögner... Mutor från M$ någon?? :)
Aftonbladet var rätt positiva till PS3 i deras fredagsbilaga som var någon tekink-historia.
jagvillocksåhaenblog.com
haha det är ganska kul... hade det varit i usa hade ju sony kunna stämt de ganska lätt...
EB-Games på femman i Nordstan, GBG, har fortfarande maskiner i lager, jag trodde att de skulle vara renrakat vid det här laget i alla affärer, speciellt i renodlade spelaffärer!
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.