I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Football Manager 2008 [PC]

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2007-08-16 02:02

Football Manager 2008 [PC]

Info här.

Som ni alla vet så kommer FM2008 i tid till julen, så här kan vi diskutera det lite... Vad har ni för förhoppningar/förväntningar? Vad vill ni se i spelet?

Jag har spelat FM/CM i 11 år nu (fy va gammal man känner sig) och jag har då aldrig förstått varför man inte kan göra det lite mer flexibelt/verkligt med jobbyten..

Jag vill kunna starta med bara Svenska ligor t.ex... Spela upp ett lag tills klubben och (framför allt) min status når högt... Sen vill jag kunna, som i verkligheten, få ett jobb i någon annan liga.. Säg, i holländska eller grekiska ligan t.ex... För att sen flytta till Italien, ja ni förstår.

Nej då måste man starta med alla länder man kan tänka sig att spela i, vilket är värdelöst.. speciellt när man inte sitter på en monsterdator.

Fler än jag som stör sig på detta?

Sen, nu brukar jag iofs byta klubb lite då och då.. kanske efter 4-5 år. Men ändå så är inte den klubben min 'favoritklubb'? Ska man behöva vara i samma klubb i 20 år för att de ska fatta att det är ens favoritklubb?

Men för att tala om nyheterna i FM08
Spontant så är jag inte imponerad.. Jag har väntat mig mycket mer nytt. Jag vill ha ännu mer interaktion med fans, även om "fandagen" är en bra idé.

FM är ett underbart spel men det finns fortfarande mycket att ändra på.

And please... Fixa språkfilen nu för första gången i FM:s historia iaf...

"Den tjocka killen i Trippel Ett"