I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-06-24 00:40

Crisis core

Shajt, trodde nån höll en tråd. kort jävla spel, sista bossen nu efter 17h bara! Och ändå saknar jag massa bilder i min DMW, en ser ut som caith siths siluett, har ju fortfarande inte förstått mig på dessa bilder och hoppades på nån diskussion här, wtf, var är ff7 fansen?

anledningen till att jag inte tror på någon slags "gud" eller liknande är att jag har kollat väldigt mycket på discovery science . / mösse

2008-06-24 11:40
Med tanke på allt mög med ff VII i titeln som tryckts ut på senare...

DOC var ju inte direkt Goty.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2008-06-24 12:29
Men det här ska tydligen vara rätt bra har jag hört. Väldigt sorglig och "mogen" story osv. Även fått helt ok betyg jämfört med DoC t ex.

Hade jag haft ett psp skulle jag skaffat det. Jag tycker de borde släppa det över PSN eller nåt, skulle vart najs.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-06-24 18:23
Jag gillade det riktigt mycket och då är det det första FF jag lirar nånsin, förutom ett par timmar av femman via snes emulator.

Kom också till sista bossen efter 15-17h, tråkigt att det var så kort tyckte jag också, saknade också en massa bilder i DMW, jag har för mig man fick en del genom alla missions du kör via savepunkten. typ 90% av spelet är ju missions och resten story kändes det som. Det tyckte jag var synd. Är det så med "vanliga" Final fantasy (PS, PS2) också?

Jag fick de sista 2 slotsen i inventory genom att klara ett par itemhunter missions, minns att jag gjorde det efter att nästan ha klarat spelet, så jag spelade igenom allt utan en massa viktiga items och materia hehe.
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!

2008-06-24 18:41
Coke
Haha, tjena. Har inte spelat DOC än, vadå, vilket mer än filmen tänker du på? Den var kass.

Nja, storyn är intressant, men fortfarande har japanarna gjort karaktärernas dialoger riktigt gay och dåligt, jag pallar inte den töntiga glada rösterna. Tidus är fortfarande värst men zack är fortfarande en tönt, han är inte cool. Får väl ta mig igenom alla missions, är väl där man får allt man saknar. Lite tråkigt o vänta på en release och sen klara skiten på en helg!
anledningen till att jag inte tror på någon slags "gud" eller liknande är att jag har kollat väldigt mycket på discovery science . / mösse

2008-06-24 18:45
ska inhandla det i dagarna, dom flesta recensenterna snackade väl om 30 timmar om man gör alla side missions ??
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>

2008-06-24 19:31
Nja, storyn är intressant, men fortfarande har japanarna gjort karaktärernas dialoger riktigt gay och dåligt, jag pallar inte den töntiga glada rösterna. Tidus är fortfarande värst men zack är fortfarande en tönt, han är inte cool.

Mjo kan tänka mig. Tidus var ju helt horribelt jobbig. Jag hatade f.ö FFX, voicecastingen var en av anledningarna.

FF spelen var så mycket bättre back in the days innan all störig och cheesy voicecasting.
Iofs skulle det nog vara okej att höra japanska röster med engelska subs men tydligen är det inget squeenix verkar vilja prioritera.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-06-25 10:35
Omni

Tænkte på mobilspelet vi aldrig fick se utanfør Japan, har iofs ingen aning ifall det var bra eller ej.

Yrkesmørdaren

Nej, det e inte så med vanliga ff.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2008-06-28 18:33
Jaja det suger säkert

2008-06-28 21:29
Mogen story ff7? så jävla ruttet, när ska världen inse att 8:an var bäst och att Squall är smek och totalt emo
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot