I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ftpa saker från pc till xbox (gamla xbox)

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2009-03-19 22:54

ftpa saker från pc till xbox (gamla xbox)



Hej min lillebror köpte ett chippat xbox med några spel för ett tag sen och ja han brydde sig inte i början men sen tyckte han att de kunde bli roligare och spela ifall han slipper bränna ut spelet varje gång han vill spela nått annat spel än dom han har, och slippa bränna filmer osv ba skicka över te boxen så ja försökte hjälpa honom med sitt problem bara de att jag förstår inte ett skit och har läst överallt och då menar jag ÖVERALLT och alla säger fan olika och inget har funkat har hållt på nu i 3 timmar och ja kommer ingen vart.

så nu hoppas jag ni här på whoa kan hjälpa mig innan jag blir galen hehe.

helst hade ja velat ha en grundlig guide typ som ni själva skrivit eller som ni iaf vet fungerar, de ja vet är iaf att ja försöker fixa de "pc-router-box" och då sen connecta till boxens ip men de vill inte fungera blir ba connection timed out. och jag har en raksladd ingen "cross-over" men om nu man ska andvända en cross-over (trots alla man säger att man inte ska de) så har ja en liggandes i garderoben. och de finns "evo-x" bios på den rackaren.

så hit me!