I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sacred 2 Fallen Angel [360/PS3]

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2009-05-29 16:37

Sacred 2 Fallen Angel [360/PS3]

Eftersom dom flesta nu tänker "Wtf är sacred?"

Länk till http://www.sacredwiki.org/index.php5/Sacred_2:Fallen_Angel

Lite info
Max lvl 200
Coop 1-4 online (1-2 couch coop, inte patchat till ps3 än)
6 olika klasser, med varsin special mount
En stor värld med 42 städer (större än oblivion)Länk till http://www.sacredwiki.org/index.php5/Sacred_2:Map_of_Ancaria
5 olika svårighetsgrader(Bronze,Silver,Gold,Platinum, Niobium)
Runt 600 random quests (utöver mainstoryn)
Bossar loot etc ;)
Utvecklarna Ascaron gick i konkurs medans dom utvecklade spelet till konsolerna :/

Webhallen skickade mitt ex igår och jeflar, har spelat 14 timmar än så länge och är lvl 34. klarade mainstoryn på lättaste och har nu hoppat över till nästa svårighetsgrad. Tycker det är jävligt grymt än så länge, inte testat coop än dock men det kommer :) Några + och minus inc

+ Kontrollen: Ascaron har gjort ett jävligt grymt jobb, simpel och har funkat flawless
+ lvlandet: Att springa runt som Shadow warrior med 4 skelett som slaktar allt = awesome
+ Humorn: Att springa runt och läsa gravar och liknande har aldrig varit roligare, finns ex antal grymma citat " If you can read this that means that my theory about life only existing in my head was wrong" - Grafiken: Hur jag än vänder på det så är den jävligt småful, men spelet är HD och jag kör SD (Polaren kör HD och han tycker det ser underbart ut, så kan bero på tv :P)
- Röstskådespelet: Jadu jag vet inte vad man ska säga, något gick fel. Men samtidigt är Sacred 2 inget spel som tar sig själv seriöst. Humorn i spelet är nice men charen blir lite tjatig ibland.
- Kartan: Det är väldigt lätt att gå vilse på spelet, stör mig lite på att man inte kan zooma in lite extra

Jag får återkomma och betygsätta det vid 1000/1000gs så det kommer ta ett tag, men hittils är spelet en stark 8:a för mig och eftersom jag älskar att lira coop men inte fått göra det än så kan det bara bli bättre ;)

fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot