I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Multi] Battlefield 4

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   
Poet

2013-10-31 21:13

[Multi] Battlefield 4

Tja spela 2 timmar

10/10
Alla vapen är jättetuffa!
Inga kompisar har det för dom är inte svenskar eller amerikaner, så jag har inte åkt pansarvagn hehe

Man använder noobtubes för att spränga väggar = IMBA COOL!
Jag sprängde typ 20 väggar, sen dog jag för något äckel satt bakom väggen :/
Han blev ledsen när jag hade sönder hans vägg, så jag förklarade att det inte var hans vägg för han är inte DICE... Då sa han att hans pappa jobbar på DICE, då sa jag LOL GAY sen gick jag och åt mat. Den var rätt god

Grymt med massa banor! Fick hela 10 stycken = omfg bättre än Call of duty
24 pers = bättre än Call of duty som bara har 12 LOL
Man springer typ 5 minuter! Sen ser man någon och då skjuter man skitmycket så han dör.

Hitmarkers med snipers = Mycket bättre än alla snabbsiktare som spelar Call of duty
Är mer realistiskt att bli skjuten med 50cal sniper i magen och överleva! Den är ju bara designad för att skjuta fordon liksom inte människor HEHE

Fast det bästa med spelet är helt klart när man får njuta av EA´s stabila launch servrar! Inte ett enda problem med nånting! YOLO

Jag spelade alla spelsätt, conquest var skit. Jag fick achievement för jag vann 1 runda av alla = Omfg achievement för att vinna! BÄTTRE ÄN CALL OF DUTY.

Nä men egentligen så var det inte fy skam, bästa var ljudet på Paracemelekelele beach eller wtf banjäveln hette.

I.C.T.W
Ill be heading out soon