I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-03-13 16:41

böcker!!

jag e verkligen ingen bokmal men jag ska sitta i en bil i 6 dagar så jag tänkte att det kanske kunde va gött med en bok då
spelar inte så stor roll vilken changer men typ antingen biografi eller typ ungdoms bok. skriv era tips...

man bör inte prata med fula människor. dom kan få för sig att det e okej att se ut så.

2004-03-13 16:44
jag tycker att NAiv Super var rätt dålig och den läste jag ut för fort, en bok som tar längre tid att läsa och är ett mästerverk och förhoppningsvis kommer det få skrattet att fastna i halsen är Tärningsspelaren av Luke Rhinehart
Fördomar är bara erfarenheter man inte hunnit få än.

2004-03-13 16:49
jag läser inte så ofta med några bra böcker som jag minns:

"'Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö" av Håkan Nesser
Jävligt spännande, man fastnar i den snabbt.

"Gangster" av Lorenzo Carcaterra
Riktig gangster historia i klass med filmer som Goodfellas och A Bronx Tale.

"Populärmusik från Vittula" av Mikael Niemi
Lättläst och jävligt underhållande.

2004-03-13 16:51
"Inte som andra döttrar" av Deborah Spungen..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-03-13 16:56
"Liftarens guide till galaxen" e en riktigt bra bilbok!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-03-13 16:58
Om du vill läsa en intressant bok om en riktig jävla gangster ska du läsa "Chopper" som är en självbiografi Mark Brandon Read.

Finns bara på engelska men är jävligt lättläst och rolig.

annars kan du läsa liftarens guide till galaxen, den är rolig men man tröttnar på humorn efter 500 sidor (den är ungefär 1000 sidor lång)

Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2004-03-13 17:57
Ninja av Eric Van Lustbader. riktigt bra bok.
jag kommer tyvärr inte på något att skriva här för tillfället, så det får vara tomt sålänge.

2004-03-13 18:00
Lätt Gudfadern av Mario Puzo

2004-03-13 18:04
insane e det den där han typ flyttar till ghettot och bosätter sig där för att sen kunna skriva om det?
man bör inte prata med fula människor. dom kan få för sig att det e okej att se ut så.

2004-03-13 18:42
vad e det för typ av bok då Wacki

2004-03-13 18:43
har nyligen köpt "Svart Harakiri" och den ska tydligen vara riktigt grym

vafan.. skit i de du!

2004-03-13 18:45
Det är helt klart Shogun av James Clavell du behöver.

1100 sidor och inte tråkig en sekund.
mensvärk är livets krydda.

2004-03-13 20:52
jag ska åka i 6 dagar jag blir nog lite trött på bara musik ska så klart ha det också

vad e svart harakiri för någon bok?

jag ska låna black like me tänkte jag och tao enligt puh....

2004-03-14 12:02
song_thrush: nej, den här killen är uppvuxen i melbournes slumområden. Han sköt sin första person när han var 16, om man inte räknade med skott i benen eller fötterna ;)
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.