I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lost [spoilers tillåtna] tråd 2

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2005-05-26 20:18

Lost [spoilers tillåtna] tråd 2

vi räddar än en gång databasen från överbelastning och startar med de senaste inläggen från orginaltråden.

OlwOne P60


Daterat
Idag 17:11


Jag har precis kollat in avsnitt 24/25 (om det nu är det).
Hur som helst så blev jag riktigt besviken då man inte ens fick reda på vad som var inne i luckar osv. Samt att Michaels son blev bortrövad... Enligt ABCs hemsida så var detta avsnitt 24 (enbart) "Exodous Pt. II" (avsnitt 23 var alltså Exodous Pt. I).

Det jag undrar nu är kommer avsnitt 25 visas som vanligt nästa Onsdag (USA-tid) Torsdag (PB-Tid)? Eller är det så att detta var säsongsavslutningen? I så fall fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii fan, vad dom suger otroligt mycket på ABC!

---------------------------------------- -----------------------------------

Doom P19


Daterat
Idag 17:25


Exodus 2 och 3 var det i en 84 minuters lång säsongsavslutning. The Hatch verkar vara en utgång, inte tvärtom.


---------------------------------------- -----------------------------------

meandyoursister



Daterat
Idag 17:27


japp, nu såg man ju äntligen att security systemet inte var nåt stort metallmonster eller nåt utan bara grejer i marken osv

---------------------------------------- -----------------------------------

något-kul



Daterat
Idag 18:35


Det sög.

---------------------------------------- -----------------------------------

BzBz

Daterat
Idag 18:40


2 säsonger får va nog. Nån gång måste de bli räddade. Detta avsnitt var helt ok, en mindre bra säsongs avslutning.

---------------------------------------- -----------------------------------

jumpcut P22

Daterat
Idag 20:03


ooooooooooooooooooooh! Jag vill ha säsong två nu :)

Bästa avsnittet denna säsong, no doubt!

---------------------------------------- -----------------------------------

Rainmaker P18

Daterat
Idag 20:08


jag blir galen. Lost går mig på nerverna, 25 avsnitt och man får inte reda på nått i stort sett.

---------------------------------------- -----------------------------------

en smäll, en duns... och en hink att blöda i

© VARGFLÖJT 2001-2008