I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Året's Julvärd i SVT!?!

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2005-11-16 11:42

Året's Julvärd i SVT!?!

Arne Weise ska som sagt lägga ner, vilket jag
tycker är synd men Gubben har inte haft en "riktig"
jul på hur många år som helst!
Personligen tycker jag att han är värd det.

NU har SVT ramlat ner för en trappa och slagit
i huvudet då dom ska anställa BLOSSOM TAINTON
som Årets julvärd.

Vad.. Fan ... I .. Hela jävla helvetet har hänt!

Blossom ersätter Arne Weise, Vilket idiotiskt jävla val.. BLOSSOM TAINTON?
Vad är det för jävla julvärd, julkänslan försvinner och förvandlas
till något som en känsla som balanserar på fruktansvärd Irritation
och riktig HAT!

Finns hur många julvärdrar som helst jag helldre ser sittandes
i den mysiga knastrande skinnfåtöljen med levande ljus bredvid sig.
Jahaja, skönt att julkänslan dog lite.. slipper man vara uppspelt i
ett senare skede för att man vet att HON ska sitta där och hälsa
alla en God Jul.. Nejfyfan!

Droppa gärna förslag på vem som skulle kunna sitta där!

Leif Loket Ohlsson, Gunde Svahn.. Ironiskt nog Bingolotto men folkkära.

2005-11-16 11:46
Neej fy fan va uselt val !

Jag vill ha Magnus Härenstam där , eller Tina Nordström. Ja så borde det vara !

2005-11-16 11:48
vad är det för fel med att fortsätta sitta i fotöljen tills den dag han dör? ge oss arne

2005-11-16 11:55
vadå..Arne la väl ner för ett par år sen..Lotta Bromé har suttit där sen dess..eller e jag fel ute nu?

2005-11-16 12:07
hon hör inte ens hemma i televisionen. Hon råka vinna det där eurovisionskiten. Så råkar hon få nått skit på tv4+.

Vad ska hon göra nu då?, armhävningar mellan kalle anka och svensson svensson? Jävla biatch!!!

Julvärden ska vara en gubbjävel på 65+, annars är det inte jul!!!!
dannyM_

2005-11-16 12:12
Jag tycker Filip å Fredrik... det vore skoj...

eller Gollum i Sagan om ringen... det vore ännu roligare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-16 13:31
Jag röstade på Peter Harrysson i en sån där omröstning.
www.bryanlustig.com

2005-11-16 13:53
Arne anka eller fredrik och filip packade! :)
"jag är som den värsta actionfilmen från usa"

2005-11-16 13:54
jag tror blossom blir bra.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-11-16 14:02
Om julfirandets framgång baseras på valet av julvärd är man ute på jävligt hal is. För mig är Blossom ett perfekt val. Destu ointressantare julvärd, destu mer legitimt blir det för mig att spegla mig i toalettens spyfyllda vattenyta ett par minuter extra.

Skulle de istället ha valt en hel-lattjo värd, så som Arne Hägersfors, Ika-I-Rutan eller Björne hade en fått ångest direkt. Sitta där med julskinka, lussebullar och absint i maggropen, och samtidigt vara helt fascinerad av en person i en skinstol med rökelser i mungipan går inte ihop i min bräckliga bild av julen.
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.

2005-11-16 14:09
BAH!

det vre helt ok med manligheten peronifierad, Ernest. Alla andra ser ut som missanpassade paskharar i jamforelse. Bortsett fran guden Arne, vars minne vi forsoker varda.

BAH!

2005-11-16 14:45
Allra helst ser jag såklart good ol' Arne i fåtöljen men hellre Blossom än förra årets julvärd- satansErnst som alla ska sitta och sukta efter.

Nej, thank God att jag spelade in sista julen med Arne så man kan time:a in och titta på hans julprat istället.

2005-11-16 14:47
Och trycker någon ner Gunde i fåtöljen så kommer ingen i min familj någonsin kunna ta julen seriöst igen med tanke på hur mycket mormor skulle sitta och klanka ner på karln.

2005-11-16 15:59
Ika Nord vore coolt.
Annars tycker jag Greger vore ett ypperligt val.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-16 16:04
Men allra bäst vore förstås David Hasselhoff. Skit i att han inte kan svenska. Han är bäst i alla lägen.

2005-11-16 16:14
Äh, skit i tvn på julafton.

lyssna på kashten och gunnar dagen innan i p1 isst, där är julstämming levererad av landest absolut mysigaste kultursnobbar.

2005-11-16 16:19
orka bry sig, ska själv jobba 14tim på julafton och tjäna härligt med cash

2005-11-16 16:22
blossom är perfekt!
http://www.iamthereasonwhy.com/

2005-11-16 16:22
magnus betnér
Forumsignatur:

2005-11-16 16:36
härenstam skulle fan va perfekt julvärd...tuur att d inte e ernst jäveln iaf...
en död moderat är en bra moderat

2005-11-16 16:37
YTsorTerad

du får nog förklara dig..
http://www.iamthereasonwhy.com/

2005-11-16 16:38
Ingvar Oldsberg borde ju lätt sitta där!
Annars kan jag tänka mig Peter Harrysson som ngn tidigare nämnde eller kanske Lasse Kronér

2005-11-16 17:03
PERSBRANT

2005-11-16 17:14
lasse berghagen..han verkar så mysig =)

blossom, njää..känsn för ung.
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!"

http://starbuck.blogg.se

2005-11-16 17:22
Blossom kommer bara... nä. Det funkar inte!

Persbrandt hade varit en upplevelse. Kan verkligen framför mig hur han sitter halvfull i fotöljen och dricker whiskey medan han sluddrar om hur mycket han hatar högtider.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause

2005-11-16 17:26
hehe aa d skulle fan vart nått

markoolio skulle va grym juvärd me...lr torsten flink =)...skulle inte förvåna mej om fronda skulle försöka sej på d...passar ju hans nya image...
en död moderat är en bra moderat

2005-11-16 17:32
tva meter berghagen skulle jag iofs kunna acceptera ..

torsten flinck!
han tra med sig sin tjej och spoar skiten ur henne samtidigt som han laser en dikt och tander ljuset :)

2005-11-16 17:36
jag gillar blossom. hon är pigg o gla, o verkar trevlig. släng på henne en röd julklänning, ställ dit en pyntad gran o pepparkakor så ska ni se att det blir bra =)

2005-11-16 17:53
fredrik och filip
Medans svensson åt plankstek!

2005-11-16 18:25
Christopher Walken skulle jag vilja se som julvärd... *fantisera*^^

2005-11-16 18:28
Peter harrysson kanske. Lite sådär småmysig, och sen får ingen ångest och känner sig tjock efter all mat.

Någon annan kommer jag ju inte på. Förutom Mr Julafton himself, Arne Weise.

2005-11-16 18:28
Ja, Torsten Flinck skulle vara roligt! Tänk er hur många som skulle sätta knäcken i halsen när han typ eladade upp studion och avslöjade att tomten är en bluff!

2005-11-16 19:26
jag tror hon blir jättebra. varför ska det vara nån gammal grå gubbe som sitter där bara för att det var arne weise som var julvärd förut?
Sofia är en ärkeaktivist
å i hjärtat en sann anarkist
www.fittforcefive.wordpress.com

2005-11-16 19:54
Jag ser helst Ernst av någon från SVT.

Då slipper man höra något om kalorier i pepparkakor om hon passar på att säga sitt och kanske slipper höra "its raining men"

nu har jag gnällt för idag. Tack.

2005-11-16 20:49
Fan att Christer Petterson är död.

2005-11-17 00:17
Fleppo2 P18 fan att du är levande.
dannyM_

2005-11-17 00:25
hahaha dannyM's svar :D

Lasse Kronér
Magnus Härenstam
Peter Harryson

Någon av dom är eventuellt en värdig julvärd.

2005-11-17 09:52
Thorsten Flinck, Hasselhoff och Christer Petterson var det bästa än så länge :D
http://www.last.fm/user/Ayanamii/

2005-11-17 12:23
Mycket hälldre Blossom än hon kärringen som va förra året, hon va sämst, visste inte ens vem de va..

2005-11-17 12:45
Men Ernst var ju sjukt bra när han sisselerade apelsinen eller vad fan det nu hette. När han satt där och "bara var Ernst". Fett!

Blossom är för ocool. Julvärdar måste vara laiback.