I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

kända människor i Miami Vice

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2005-11-22 04:27

kända människor i Miami Vice

kollade lite på castlistan över miami vice eftersom jag sett en del kändisar poppa upp i roller i den serien, folk som idag är otroligt stora skådisar skymtar förbi i vart och vartannat avsnitt. Vad beror detta på? var serien verkligen så populär (och de skådisarna redan halvkända iaf) eller är det slumpen eller var helt enkelt miami vice den ultimata grunden,skolan och skjutsen till en stor skådespelarkarriär?
Här är några av dem jag hittade när jag ögnade igenom rollistan:
Ving rhames, Chris rock, Alfred molina, Ben stiller, Benicio del toro, Lou diamond phillips, Viggo mortensen, John leguizamo, Helena bonham carter, Wesley snipes, Bill paxton, Steve buscemi, Ron perlman, Laurence fishburne, Liam neeson, Tommy chong, Luis guzman, John turturro, Bruce willis, Julia roberts osv.
Hittar/kommer ni på några fler så komplettera gärna listan jag kollade bara igenom snabbt och snappade upp de kändaste namnen. Jag hittade också en del musiker och annat löst pack som är kända men inte skådisar så de får en liten egen lista här:
James brown, Isaac Hayes, Don king, Willie nelson, Bianca jagger, Leonard cohen, Gene simmons och Frank zappa.

hon hatar mig bara för jag e thug och typ aldrig e där