I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Arrested Development nedlagt?

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2006-11-07 21:36

Arrested Development nedlagt?

Är Arrested Development definitivt nedlagt? Det är ju inte så länge sen säsong 3 sändes så det är ju inte för sent för säsong 4 att börja.
Galet bra serie i alla fall, sorgligt om den är slut för alltid

2006-11-07 22:24
det var säsongspremiär på 4:an igår =P
don't watch me, watch yourself

2006-11-08 01:50
ska komma en film enligt rykten
ask Beavis, I get nothing Butt-head

2006-11-08 11:04
elikz
Det har jag missat men, det är väl repriser?

Jag läste nåt om en film men det verkar vara väldigt lösa rykten

2006-11-08 15:09

nåt måste dom göra åt serien iallfall..

dumma amerikanare som lägger ner världens bästa serie.. vafan är det för fel på dom?

har en polare som har köpt ses. 3 som dvdbox.. fett några avsnitt.. keft.

"buster..? the guy who thought the blue on the map was land!?" /Michael första avsnittet... fett kul.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-08 16:18
Ja, det vore verkligen synd om den är borta för alltid. En jävla skam förresten att TV4 börjar visa säsong 3 tjugo i tolv på kvällen på måndag.

Jag har just börjat se säsong 3 men första avsnittet håller då samma klass som dem tidigare säsongerna så det är då ingen anledning att lägga ner det.
Annars hade det ju känts värdigt att lägga ner den om den börjar bli skit men så är ju inte fallet

2006-11-08 17:11
tror inte det är nedlagt...varför skulle det vara det?! Trådskaparen bara antar och resten följer på eller?!
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"

2006-11-08 17:37
ojojoj den här serien är ROLIG!

Gob måste vara en av tidernas ballaste karaktär.
-Är det din ananas?<br> -Nej, det är nån ananas.

2006-11-08 18:47
ColdE
Men det verkar ju som att den blivit nedlagd. Tredje säsongen verkade ju lite kort och så.

Det är verkligen grymma karaktärer och alla skådisar gör sig så jävla bra i sina roller.
Typ alla jävla familje-sitcoms idag och sen typ 20 år tillbaka följer såna jävla strikta mallar men Arrested Development kickar bara straight up arsle

2006-11-09 12:34
Vad jag läst är tvserien död... Skam på torra land!
Men som någon sa gick det ju rykten om en film, ingen som har mer info?

2006-11-09 14:56
ColdE P60

Din apa, serien är nerlagd för det fanns ingen budget, jänkarna har kass komedismak och därför glodde ingen på det
ask Beavis, I get nothing Butt-head