Bästa filmen någonsin?
Vilken film, är enligt dig den bästa somm gjorts? Jag måste säga Den gröna milen . En riktigt bra film, rätt allvarlig med.
haha fan va småkåt jag blev! Brodin1
A Clockwork Orange är min humble opinion..
den som hoppas skiter på sig och dör
Falling Down
http://www.sthlmmd.se
En av mina favoriter är Guds Stad!
// be the change you wanna see in the world
Brave heart tror jag
witty unpredictible talent and natural gang
The Karate Kid I
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Clockwork Orange eller 2001: ett Rymdäventyr. Tror 2001 vinner.
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
hoppas folk skämtar i den här tråden, specielt trådskaparen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
storpajsarn: langa din då..
A Clockwork Orange Leon Taxi Driver The Usual Suspects (De misstänkta) Svårt och välja en av dem.
Forumsignatur <br>
att ens utnämna en film som den bästa någon sin kräver att man är en idiot då det skulle inefata allt alla genrer och bemästra dem alla. det är helt korkad idee då jag anser att ingen historia ofta är mer angelägen än någon annan. har säkert en 400 filmer jag kan stark rekomendera men att ut se en är bara jävligt slöt. för att göra det måste man ändast sätt så mycket dynga att tex den gröna milen framstår som ett evangelium ner sänt från himlen. sen är det flästa filmer i tråden inte ens sånt jag nämner i top 1000 filmer jag skulle propsa.
men alla såna här trådar är tämligen onödiga för det fylla ända bara med samma filmer om och om igen som folk på whoa sammt innbandy lirare över hela sverige diggar. i tråden kommer även gud fadern 1-2, figth club, scare face, donnie darko och requiem for a dream att nämnas men antagligen även skit filmerna i matrix trilogin sammt enstaka idiot som tycker butterfly effect varit klass med upptäkandet av eletrisiteten. så varför ens starta en tråd med ett så givet svar.
man behöver inte bemästra någonting, sluta att göra svårt för dig, killen frågar vilken är den bästa filmen å självklart innebär det av dom filmerna man sätt, sen spelar andra faktorer in, imorrn kanske jag inte känner att falling down är den bästa filmen, då kanske jag tycker crasch eller varför inte mad max2
nej men det fins ju redan 5000 trådar med olika ratings på top filmer och det är ju alltid desa filmer som nämns. whats the point?
storpajsarn så jag är en idiot för att jag tycker den är bra?
haha fan va småkåt jag blev!<br><br>Brodin1
Okej för det första är det ju bara en kul sak att se vad andra har för favorit film, mer komplicerat behöver det ju inte bli. Dock har storpajsarn en poäng, men det är ju inte heller menat att man ska ta det har så jäkla seriöst. så jag är en idiot för att jag tycker den är bra? du tycker tydligen att den är bäst
Ett löv ifrågasätter inte vindens väg
-=The True Almighty Oracle=-
universal soldier
storpajsarn okej jag tycker också att gröna milen eller brave heart är tattiga alternativ till en ettaplacering, men du tycker inte du tar det lite väl seriöst? Jag antar att det handlar om att säga sin favoritfilm, inte vilken film som ÄR bäst i världshistorien, då jag inte tror att trådskaparen väntar sig att nån här har sett alla filmer
Sen har jag aldrig fattat storheten i sömnpillret 2001 Ett rymdäventyr och hur den skulle kunna mäta sig med Clockwork. Visst den är snygg, men i övrigt har den inte mycket att komma med. Samma sak gäller Barry Lyndon.
den som hoppas skiter på sig och dör
wtn jag menade, en av dom bästa. Finns många bra filmer, men jag har ju inte sett alla. Green mile är faktiskt en väääääääääääääldigt bra film.
haha fan va småkåt jag blev!<br><br>Brodin1
Donnie Darko FOE LAJF!
storpajsarn P23 Har iofs inte kollat igenom dom andra trådarna, men vissa tycker väl att det är intressant och få reda på andras favoritfilmer?
Sen att du vill framstå som en filmguru, som är alldeles för smart för att tycka om Butterfly Effect, är bara löjligt. Låt folk tycka som dom vill.
har man sett så många filmer som
storpajsarn P23 undrar jag vad man har för fritid...egentligen...
Forrest Gump. Filmfan har allt
mama said knock you out
bästa filmen e nyckeln till frihet! finns fan ingen bättre sen e ju morgan freeman me oxå världens bästa skådespelare !
Romazze
Ruuuuuun forrest ruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun
Min Morfars sista ord: EN LASTBIL!!!!!!!!!!!
Storpajsarn Det är väl för fan personligt, är du dum på något sätt. Vissa personer kanske har en favorit film. Vissa personer kollar på film flera gånger om dagen andra nästan inte alls. Expert behöver man defenetivt inte vara för att utnämna sin personliga favorit film. Det är ingen jävla tävling med pris och grejer. Knäpp upp några knappar på byxorna och puta ut med magen för fan.
Skivsamlare
2007-02-09 11:58
ingen som nämnt Nyckeln Till Frihet?
ingen som sakt häler säger bara att om man sätt mer än en film i varje ganger är det fan omöjligt läga fram en som rent tekniskt skulle vara bättre än det andra sen att tråden är helt meninglös då den får samma svar som alla andra 5000 trådar med samma tema. vi vet redan vilka handfull filmer alla tycker är det bästa här känns det som. krävs inte ett geni för att räkna ut det. sök på orden scar face i film forutmet eller gud fadern m.m. så kan du så hur många träffar du får på inlägg.
sen kanske jag ser mer film än vad som är sunt för en människa på många vis men jag har tid över så jag klagar inte desutom är min vänner fula och tråkiga.
Svårt! här är några.. Leon Reservoir Dogs A Clockwork Orange Pulp Fiction m.fl Kan omöjligt avgöra den bästa.
Finns för många att bara ta en. Men en som ligger väldigt högt upp är The butterfly effect.
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
där kom den!
svårt att bara droppa en rulle.men.. American History X American Beauty American Psycho hehe...
Crash & Blood In Blood Out kan jag komma på nu Det är TUNG skit! Peeys
If the world didn´t suck, we would all fall off ...
RIDSKOLAN III
Fred Yaaoo / Mr . Zork
De Misstänkta förstås. Sen är det väl ganska pretto att säga Citizen Kane, men den var grym. M var bra. Underskatta inte Medan vi Faller, fransk rulle som jag inte kan originaltiteln på, nån som kan sträcka ut en hand? Och storpajsarn: Detta är ett bra sätt att hitta filmer som är hyllade med som man kanske inte har sett. It's a win-win situation! ;D
Everlast, will you?
seven ligger bra till shawshank redemption också men det är alltför svårt att nämna en
ps. storpajsarn tryck upp dina åsikter där bara dina kunder kan se dom pZ out.. doftar sött här
"jag försöker vara svår och speciell"
omöjlig fråga, men om jag ska säga den som gjort mig mest lyrisk så måste jag nog säga mortal kombat filmerna
www.myspace.com/dressyourself
Skulle säga Mulholland Drive. Storpajsaren, du är ju efterbliven
Var sak har sin vals
trainspotting ligger högt på min lista.. :)
kärleken till pengarna är roten till problemen.
ja värkligen efterbliven för jag tycker ut budet suger och att folk skumt nog tenderar alltid i alla trådar välja att skriva exakt samma filmer om och om igen så det här trådarana ha absolut noll funktion eller värde då vi alla vet sen länge vilka filmer whoa folket ser som sina absoluta favoriter. sen är nog inte whoa rätt kommunity att försöka känna sig svår på överhuvudtaget efter som nivån är under all kritik. känns som om jag vill kriga i filmkunskap gör det i andra forum. min poäng handlade inte om svår film eller small film ska nämnas utan att "bra" filmer eller någon film inte som redan dropats 500 gånger ska komma upp. efterbliven är nog det sista jag är för övrigt, mycket möjligen är jag nyfiken och passionerad när det kommer till mina intressen. vilket gör att jag tenderar vilja konsumera en jävla massor av det. ---------------------------------------------------------------------------- bangkok loco twinfals idaho 400 slagen le samourai blade runner är tre filmer jag kan dra ur mit huvud så där som jag värkligen uppskattade första gången jag såg dem. och gärna ser om när jag har tid. volcano high var shit load of fun att se på bio annars för dem som fick chansen så även itchi the killer som för övrigt hade en super nice för film i form av fire bolt buddah 10 000 volt. inga filmer jag uppskattar i dag men otrolig kul att se på bio när man hade chansen
sen herr topaz är det du som gör ett lamt försök till att ha bowler hat och motorvägs hängslen, antgligen för att på något vis påskina din otroliga fasination av clockwork orange. så vi kan ju diskutera vidare vem som är efterbliven vid annat tillfäle.
bangkok loco twinfals idaho 400 slagen le samourai blade runner är tre filmer jag kan dra ur mit huvud om du ska snacka om hur smart du är så är det nog bäst att kunna räkna
jag lade till några efter jag skrivit tre och sen läste igen, kom på två till. jag snakar inte om hur smart jag är, vart någon stans har jag skrivit att jag är smart? känns som det nog mer är du som känner dig dum.
tråden ter sig meningslös då ingen värkar ha egen smak som sticker av från normen ens en milimter. därför är dessat trådar tråkiga då man aldrig får nya tips. inga nya filmer nämns någonsin. allt är samma dravel och och om igen.