I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

sommarlovsmorgon..

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2007-11-24 23:24

sommarlovsmorgon..

Minns inte exakt när, men säg för ca 10år sedan, såg jag på s.k "sommarlovsmorgon"..
varje dag så visade dom olika mini-program "i det huvudsakliga programmet", så att säga..
det jag är ute efter, är namnet på en av dessa "mini-program"..

Jag har väldigt vaga minnen från denna serie, men den var iaf amerikansk/engelsk..
det handlade om en kille som låg i koma, efter att ha lekt i skogen med sina kompisar och ramlat och slagit huvudet i en sten..

när han låg i koma hamnade han i en annan värld, hur den här världen var´uppbyggd minns jag inte.. men det KAN ha varit så att han i den här "andra världen" skulle hitta sin pappa, som var död..

sen har jag också ett minne av en kikare... han hade en kikare i sin besittning som på något sätt var betydelsefull.. vet inte hur..
har för mig att det var några "onda" som vill få tag på kikaren...

jaa, denna serie älskade jag iallafall som liten, men har ingen aning om vad den heter och det skulle vara kul om någon minns vad den hette, etc...