I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"Okej...jag gjorde det...men hon FÖRTJÄNARE!!!"

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2009-02-10 20:44

"Okej...jag gjorde det...men hon FÖRTJÄNARE!!!"

För några år sen såg jag ett filmklipp inför ett kommande program, "moviestar" (typ som idol fast för skådespelare)
Det var en snubbe som gjorde sin sjukt roliga, men ack så fatala, audition inför en jury. Han satt på en stol med tvångströja och spelade över som fan. Försökte icensätta att han var förhörd och tillfångatagen och vrålade typ "Okej...jag gjorde det...men hon FÖRTJÄNARE!!!"
Vill hitta det här klippet igen men har sökt överallt förgäves.
Nån som vet vilket jag snackar om eller var det finns? vore evigt tacksam om jag fick spy min hånfulla sarkasm över detta framträdande igen...

2009-02-10 22:10
Hittade inte den du letade efter, dock hittade jag två andra som är riktigt roliga!

2009-02-11 12:12
Asså detta var fan det sjukaste jag någonsin sett, då hängde jag på ostfrallan samt rotten som grabb!

Shiiit personerna är ju fan störda
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

2009-02-12 19:52
HAHAHA vad är de för jävla idioter
Vi är överallt!

2009-02-12 21:15
ASSÅ JAG KLARAR INTE AV SÅNT HÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-12 21:28
HAHAHAHAHAH.......JAG DÖR..Det här e bland mina favorit klipp någonsin. Hade totalt glömt bort hur roliga de är.

"Förlått....Förlått.." HAha men Mehrdad e ju helt klart klockren!! Matrix Anthem.."du dun dun dun dun" Asså HAHAH jag dööör...när han berättar ett skämt om att prata svenska med persisk dialekt (brytning alltså)...hHAHAHAh fy fan...jag får ont i magen!
If a fish coulda keep him mout' shut, him woulda neva get caught!
Checka bloggen = http://lionesselli.blogspot.com

2009-02-12 23:08
HAHAHAHAA har aldrig sett de innan så jävla fukkade människor!!!!!!!

LEGALISERA CANNABIS

2009-02-13 13:08
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul

2009-02-13 17:39
Ehhh.... Ehhhh... Ehhhh...Ehhhh....Ehhhh!
Dryg jävel.

Och varför gjorde snubben i andra klippet "awnayoudidn"-minen varje gång han började en mening?

Alla dåliga lirare från den här serien borde ha fått en roll i samma film. Den filmen skulle vara dålig, men fortfarande bättre än alla andra svenska skitfilmer som finns ute.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-13 17:58
Jag tror att snubben i andra klippet är Magnus Betnér som ung.