I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Notorious (No dream is to B.I.G.)

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2009-03-06 16:41

Notorious (No dream is to B.I.G.)

Ok .

Nagon som sett filmen, vad kanner/tycker ni om denna form av film??

Personligen har jag enbart sett trailers, last intervjuer och ar ett stort Biggie Fan, o jag maste saga att...

Kille som spelar Biggie ar sjukt vardelos, kanns som dem plockat in en random tjockis som kunde rimma lite for spela biggie plus att han har samma andningsproblem som Big verkade ha...

Men jag gillar inte filmer som dessa, det finns bara en biggie smalls, o denna filmen ar om biggie, kanns mer som det ar nagon som spelar rollen av nagon som hette biggie och bodde i new york som dromde om att bli rappare (wow, vilken ovanlig story, original) .

fran skillnad till Tupac Resurrection, dar handlar filmen om Tupac, for det ar hans egna ord, det ar en dokumentar om tupac, det ar ingen som spelar Tupac, kanns som legenden hade dott om nagon gatt runt o spela Tupac.

Plus att Biggie hade dem nog inte lika mycket material att satta ihop for en Biggie Ressurection o istallet valde att gora en film om en av dem basta rapparna men misslyckas da for mig inte gar igenom att filmen ar om han eller kanns biggie smalls, precis som en diddy remix.

I be around, just out of sight