I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hjälp med en action film

Hobby & Fritid - Kultur & Media

   

2010-11-12 12:40

Hjälp med en action film

Vet inte vad filmen heter och skulle vilja ha eran hjälp.

Hej nu är det så att jag fick tankar om en fim jag hade set med min pappa men kom inte ihåg vad den heter eller vad skådespelaren heter den handlar om att en soldat åker till något land som blev självständigt eller nått som det sen blev uppror i så landers president tar skydda på en amerikansk ambasad där dom är tvungna att försvara till förstärkning kommer men sen blir ambasadören skadad och dör och ger ledningen till dena soldat men pågrund av att inget hörde han säga det så tar en andra person över istället. jag vet att ibörjan så landra han på en flygplats sen vidare in till ett hotel där hanns fru eller en flickvänn eller nått som är reporter i en bit i filmen så lägger terorister na hene och några soldater utanför ambasaden och hotar att döda dom om inte dom överlämnar presidenten av landet.

hoppas att ni kan hjälpa mig att fåtag på filmens titel vore tacksam för eran hjäp ps ber om ursäkr för mit stavande:P

MVH Andreas121(Andreas)