I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"NFL-stjärna i svår motorcykelolycka"

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2006-06-14 07:09

"NFL-stjärna i svår motorcykelolycka"

www.aftonbladet.se

Aj aj aj, Ben. Tur att han klarade sig!

2006-06-14 08:44
Vem fan är Ben Roethlisberger?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-14 17:57
Nån dopad looser.

2006-06-14 18:08
Skojar ni eller. Killen tog hem Superbowl iår..
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!

2006-06-14 18:48
Cricket va?
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!

2006-06-14 19:04
han korde utan hjalm ocksa. i pennsylvania ar du inte tvungen att ha hjalm nar du aker motorcykel, och roethlisberger ar en av dom som uttalat stodjer den lagen. verkar som om han hade en javulsk tur..
owen-shearer

2006-06-14 19:30
Jag har fan aldrig tyckt om honom.. jävla rookie som vann Super Bowl på ett bananskal, precis som gamle Kurt Warner.... och vi ser ju på Kurt's kariär idag, att han var en one-time -shine, jag tror att Ben går samma öde tillmötes.

2006-06-14 23:00
hur fan orkar ni vara insatta i amerikansk fotboll. Jag kan inte äns reglerna. Visas det i sverige?

2006-06-15 16:32
Quicksilvah P23
Hur fan pallar du skriva här om du inte gilla Am.fotboll.

Taskigt med Roethlisberger, men ja vete fan om han kommer sluta som Warner
HAHA whoa'n e så jövla rockad baaaoooooooouuuuuöööögggg!!!!!!

2006-06-15 19:48
football is the shiet..
undrar om han kommer tillbaks i tid till säsongstart ?
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!

2006-06-16 15:06
Roethlisberger är kung!
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!!
"Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors

2006-06-16 16:02
roethlisberger var inte en rookie när han vann superbowl och kurt warner startar i arizona så hans karriär är inte så dålig....
Soderomsodergraff.blogspot.com

2006-06-16 16:49
Om man startar i Arizona Cardinals bör man se över sitt yrke :P

2006-06-16 17:35
dom har två av dom bästa wide recivers och en av dom bästa runningbacks i nfl....

2006-06-18 22:16
Två av dem bästa recievers i nfl ? Okej att Anquain Boldin är en bra routrunner och så, men han tappar för många bollar för att vara klassad som en av dem bästa. Men han är bra, det nekar jag inte till. Finns bättre som T.O, Moss x2, Smith x2 osv.
Och Larry Fitzgerald har ju blivit kallad stonehands för alla bollar han droppar, så ditt argument om två av de bästa i NFL är att vara lite ute o cyckla. Finns så många bättre recieverpar i Nfl.

Att Emmit Smith är en av de bästa genom tiderna är det ingen som kan säga emot. Men han har blivit gammal! Han är inte alls lika bra som han var förut, och numera ligger han inte ens på top 15 i yds/säsong osv. Okej, han har inte så jättebra folk som blockar åt honom o så, men det går inte att bortse att han är för gammal. Och det finns ett antal som överglänser honom i dagens läge.

Men mitt tidigare inlägg var lite ironiskt, jag spelar själv, och fick jag starta i Arizona skulle ja vara hur lycklig som helst.

Nu blev de värsta texten, men skit samma..

peace out

2006-06-18 23:28
Roethlisberger är ju fortfarande jävligt ung o kommer att fortsätta utvecklas, warner råkade bara ha 2-3 år där han var extremt bra, han kommer aldrig spela lika bra igen, även om han fortfarande är en bra qb

2006-06-19 12:52
emmit spelar inte längre jag menade edgerrin james och ja dom är inte lika bra som moss eller T.O men dom är endå top 10...

2006-06-19 13:50
Edgerrin James som lirade i Colts fram till Mars i år...
grym värvning av Cardinals, deras Offense kan ju nästan bli farligt i år...
Min bild är... för mycket naket kanske?

2006-06-19 16:09
FdsCrue

svara på min fråga istället. sänds det i sverige?

jag frågar bara för att jag är intresserad hur vanligt det är att andra svenskar följer det, absolut inte för att vara otrevlig

2006-06-19 16:38
Quicksilvah P23
det sänds på viasat

2006-06-19 16:49
Jaha, trodde vi snackade förra årets :D
Har för övrigt inte Fitzgerald blivit tradad? jag hörde nått om det, kan ha vart snack.
Men jag tror fan på arizona i år, dem har aldrig varit speciellt farliga i playoffstriden, men hoppas på det i år...

2006-06-19 17:31
Fitzgerald är kvar....

2006-06-22 14:08
vem dissar Roethlisberger?!
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe