Två av dem bästa recievers i nfl ? Okej att Anquain Boldin är en bra routrunner och så, men han tappar för många bollar för att vara klassad som en av dem bästa. Men han är bra, det nekar jag inte till. Finns bättre som T.O, Moss x2, Smith x2 osv. Och Larry Fitzgerald har ju blivit kallad stonehands för alla bollar han droppar, så ditt argument om två av de bästa i NFL är att vara lite ute o cyckla. Finns så många bättre recieverpar i Nfl. Att Emmit Smith är en av de bästa genom tiderna är det ingen som kan säga emot. Men han har blivit gammal! Han är inte alls lika bra som han var förut, och numera ligger han inte ens på top 15 i yds/säsong osv. Okej, han har inte så jättebra folk som blockar åt honom o så, men det går inte att bortse att han är för gammal. Och det finns ett antal som överglänser honom i dagens läge. Men mitt tidigare inlägg var lite ironiskt, jag spelar själv, och fick jag starta i Arizona skulle ja vara hur lycklig som helst. Nu blev de värsta texten, men skit samma.. peace out
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!