I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Schumacher lägger av!

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2006-09-10 16:20

Schumacher lägger av!

“This is the right moment - this is my last Monza race. I have decided to retire from racing. It’s been an exceptional time that motorsport has given me and I have loved every moment - the good and bad. They are what make life so special.”

Fan vad skönt! =D

"A thorough reading and understanding of the Bible is the surest path to atheism." - Donald Morgan

2006-09-10 16:46
Fällde nästan en tår vid presskonferensen fastän jag inte gillar honom. Trist.

2006-09-10 21:37
Det är alltid trist när legender lägger av.
Han har tillfört sporten otroligt mycket, dock kommer jag inte sakna honom allt för mycket :)
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16

2006-09-11 10:16
De var ett sorgligt tal faktiskt. Att den största inom f1 lägger är ju så klart tungt men han har nått en ålder som säger att de snart är dags att lägga av.

2006-09-11 10:57
Nu kommer dagen jag fruktade, Kimi går till Ferrari och jag blir tvungen att heja på honom i Ferraristallet :(

meeh
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2006-09-11 11:19
frost P19

Samma här, men det är enbart bra för Kimi, han kommer att dominera i en ferrari.

2006-09-11 11:47
äntligen försvinner den fuskar från sporten!
IFK Göteborg
Juventus
- You ask yourself.. if it was all worth it.... -

2006-09-11 12:09
Keffo

Ja det kommer han förhoppningsvis att göra, och utan *host* fusk *host* så kanske man kan börja gilla Ferrari, who knows.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat