I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

söker intervjuperson - fotbollshuliganism

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   

2008-03-26 16:12

söker intervjuperson - fotbollshuliganism

tjo!

jag är en kille som går sista året på gymnasiet och har som projektarbete valt att arbeta om fotbollshuliganism och då främst i sverige och allsvenskan. det är så att jag behöver komma i kontakt med någon aktiv/före detta aktiv fotbollshuligan som kan tänka sig att ställa upp på en intervju (över nätet). du är självklart anonym och frågorna kommer främst att handla om din syn på kulturen och vart drivkraften låg/ligger för dig.
 
frågorna kommer ställas ur en objektiv vinkel.

vet att detta inte är det bästa stället för att få napp men jag har prövat många andra sätt och utan resultat så jag tänkte att jag inte har något att förlora då jag har ganska lite tid kvar att göra arbetet på. om du kan tänka dig att ställa upp så skicka ett pm. är du bara fotbollsintresserad och har någon synpunkt på våldet får du också gärna ställa upp, men i huvudsak om du har eller är med i en firma/babyfirma. 

mvh