I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2008-03-27 01:24

[MMA] DREAM

Tack gud för DREAM!

Var det någon själ här inne som såg den förra galan som sändes för ett tag sen`?

Jag fick tårar i ögonen när den kroatiska sensationen gjorde entre! hehe..

Äntligen får vi återuppleva en mma-gala i sann 'PRIDE' anda..
Fler och fler stora namn skriver på kontraktet... härligt.. Även mästarna från K1 ska delta i DREAM..

Nu får silva slåss till sitt fullo, han lär ha saknat sina stomps.. desamma gäller shogun.. ingen utav dom verkar trivas i UFC.. skitregler och skitfighters.. ser mer ut som en avdankad kickboxningsmatch med lite brottning.. och ja, jag vet att de flesta f.d. pridekämparna har torskat sina matcher i ufc, men å andra sidan, hur gick det för ufckämparna i pride? ;) KO

inget slår känslan i mma sammanhang när djuret #1 Fedor gör entre och 60.000 jappsare står och skriker FEDOR! FEDOR! (som ryktas skriva på kontraktet för dream inom kort)..

Får hoppas att inte sagan upprepar sig igen i att UFC köper upp dream och förstör allt som dom gjorde med Pride... well well, silva har lämnat chutebox, fedor verkar va på topp och mirko har utlovat minst 8 fighter till i sin mma-karriär.. (han har dock kvar kontraktet hos UFC)... kommer bli ett fint mma år!

tvungen att lätta lite på mitt hjärta, Tack för mig.

r-.-a