I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

UFC 116, 3'e Juli [Lesnar vs Carwin]

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

   
Poet

2010-06-22 18:33

UFC 116, 3'e Juli [Lesnar vs Carwin]

Hoppas det blir en fet gala!







Fighterna jag kommer hålla ett öga på är...


Brock Lesnar vs Shane Carwin. Huvudnumret. Jag tror i ärlighetens namn att Brock aldrig har mött hårdare motstånd. Visst han torskade mot Mir i sin UFC debut, men det tror jag var en blandning av att vara oerfaren och nerver. Carwin har 12 vinster i sitt bagage, inga förluster. Han har aldrig vunnit en match på beslut ej heller har han låtit något fight gå längre än en rond. Jag håller hårt på Carwin enbart för att jag avskyr Brock Lesnar och allt vad han står för. Men realistiskt sett tror jag det bägge har lika stor chans.


Wanderlei Silva vs Yoshihiro Akiyama. Fuck Silva! Seriöst, palla med den killen alltså. Han gå och plastikoperera sig igen eller något. Har inte sett så mycket av Akiyama, men jag håller på han.

Krzysztof Soszynski
vs Stephan Bonnar Det här är en uppföljning på en föregående match om jag förstår det rätt. Bägge fighters uttryckte en vilja att mötas igen efter att Bonnar hade fått ett jack när de slogs sist. Bonnar aka "American Psyco" har jag läst, kan vara hans sist match i UFC om han torskar mot Krzysztof, då han redan torskat 3 tidigare matcher. Lika bra, då Bonnar aldrig slagit mig som något annat än en tönt som dessutom var dopad i början av sin UFC karriär.


Vilka håller ni på? Och motivera det gärna.


Love!



At the gates of Eternity...