I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Minister of sound - Åldersgräns

Klubb & Konserter - Övrigt & Utland

2008-10-04 17:17

Minister of sound - Åldersgräns

Jag och en poolare ska dra till London nu i slutet av oktober till början av november.
Jag är fett sugen på att dra på minister of sound men det finns ett problem.
Jag är 18 men killen jag ska åka med fyller 1 vecka efter vi kommit hem.
Är dom hårda med åldersgränser i England? Jag har hört både jag och absolut inte. Nån som har erfarenhet av minister of sound eller London i allmänhet?

Tack på förhand.

I'm like a black man without his cane!
Användaren är inte inloggad Z 
Skivsamlare

2008-10-08 11:28
Fridays are MOVE, a colourful night with three different types of the quality dance music under one roof. It appeals to a younger, up for it crowd. Residents are Deep Dish from the USA, Paul Jackson and Dave Chambers. The entrance price is £10 and the age limit is 18 years and older.
Saturdays are the flagship night of Ministry of Sound and are appropriately called Rulin
Rulin’ is the only club night in the country with a musical policy based around US house and garage. Entrance is £15 and the age limit is 21 and above.

Dom lär väl vara hårda. När jag varit i London på riktiga sunkhak har jag blivit kollad noggrant, visiterad, och utfrågad om nykterhet.
Ingen erfarenhet av ministry of sound dock. Men är dom så stora så lär dom väl inte riskera alkoholtillståndet genom att släppa in minderåriga.

2008-10-08 19:03
Aha okey. Tack så mycket.

Anledningen till att jag checkade var att jag har endel släkt där borta, som säger tvärtemot. Att bara man ser gamal nog ut så är det inga problem alls. Jag ville dubbelchecka lite med andra med erfarenhet haha. Det blir spännande, vi lär ju testa i alla fall :)
I'm like a black man without his cane!