I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fusion (Sweet Fred) @ Chokladfabriken, Malmö 24/3

Klubb & Konserter - Skåne

   

2005-03-22 23:25

Fusion (Sweet Fred) @ Chokladfabriken, Malmö 24/3

INFO
"
Jesper Kling & MC Aaron Phiri



Nu på torsdag är en av årets absolut största partykvällar.

FUSION är en engångfest på Chokladfabriken med en av landets i mitt tycke mest kompletta djs och med den bästa partymc jag någonsin hört.

Välkommen att festa till ljudet av den legendariska Raw Fusioklubben från Stockholm!

Jesper Kling (Raw Fusion/Sthlm) och MC Aaron Phiri (Hearin' Aid/Raw Fusion) firar släppet av Mad Mats grymma synt-hiphopsamling "Raw Fusion Bass-ment Classics. Leftfield Hip Hop from the Legendary Raw Fusion Club".

Aaron sköter mikrofon och effekter och kanske får vi höra hans senaste Hearin' Aid 12” framföras live dessutom? Gillar du bas, Jay Dee, Detriot soul och en fet fest, missar du inte det här!

Raw Fusion Recordings ordnar tipspromenad där du kan vinna hiphopsamlingen som släpps som cd 13 april på Raw Fusion Recordings/Bonnier Amigo.

Du kan smyglyssna på tre spår via Sweet Freds hemsida (sweetfred.com). 01. Roots Manuva 02. Hearin' Aid 03. DJ Vadim. Sidan är nu fixad så att den funkar för MAC-användare. Klicka på Engångsfester och Musik.

20 personer har vunnit gästlistaplatser via hemsidan, de meddelas via epost under dagen.

FUSION
24/3 kl 23-03 på Chokladfabriken
DJ Jesper Kling (Raw Fusion/Sthlm)
DJ Sweet Fred (Good)
MC Aaron Phiri (Hearin’ Aid/Raw Fusion)

Entré 80 kr.

Förköpet 70kr + avgift via Kulturcentralen.nu säljer bra. Du slipper stå i kö...

Välkommen!
"



Hey jag har en gästlist-plats. Mina vänner som är kvar i stan är loosers. Vill DU hänga på? Ok detta är otroligt desperat men jag vill verkligen dit, men inte gå själv. Är ganska ny i malmö. Flyttade hit i somras/höstas.

Om ni är ett gäng som ska dit så hänger jag gärna på, och så går en av er in gratis. Behöver inte bara vara en person ju. Bara jag inte går dit ensam!