I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vad tyckte ni om non phixion i JMT i Kbh?

Klubb & Konserter - Skåne

2005-12-15 13:30

vad tyckte ni om non phixion i JMT i Kbh?

non phixion var tunga men fan vad ill bill har blivit wack, han som alltid har vart bäst flowar ju så jävla fult så det är sjukt, jag undrade fan om det var han på "the anatomy of a schoolshooting", fet som fan har hán blivit också, jävla tjockis!

jmt-tung konsert bra röjj o allting....

2005-12-15 16:36
... han har väl alltid varit tjock och dålig! HA!

2005-12-15 19:06
fuck you!

han är riktigt grym, eller var...återstår o se hur han låter på skiva.

2005-12-15 21:14
det var en riktigt tung konsert :)

men ill bill va bull tyckte jag, helt kass kontakt med publiken och så, blev besviken på honom där.. goretex såg mest stenad ut :P
fast sabac va riktigt jävla bra :D
likaså vinnie paz och crypt, riktigt tung konsert.. fick gåshud över hela kroppen när dom körde igång "Blood In Blood Out" och hela publiken stod och bouncade :)
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma

2005-12-16 00:53
ja jag tyckte nog att jmt var vassare faktist....men jag gillar non phixions musik mer ändå.

2005-12-16 17:42
men ill bill va bull

haha...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-12-20 00:18
Goretex va dden sämsta för fan. Jag diggar honom som fan, blev riktigt besviken på honom. Glömde bort halva sin vers i Kublai Khan, vilken e riktigt fet. Så fick red sabac ta över.
Bull.
Ajde, din smuts, gå med daj

2005-12-20 02:09
tänkte jag inte ens på....

2005-12-20 17:40
amishfo P4

goretex va förmodligen så jävla stenad, säkerligen därför han tappade bort sig.. såg du inte hur han såg ut? :P

jag tyckte ill bill va skitkass, skitdålig publikkontakt, blev jävligt besviken på honom.
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma

2005-12-20 18:20
Tyckte non Phixiion var feta....JMT rätt tråkiga.

Eller Jedi Mind tricks...det var ju för fan bara 1 av 3 där. Istället fick vi se Crypt the warchild & en sjukkkt pinsam DJ som gick runt och hytteslag, försökte se hård ut och stagedivade.....pfff.

IKON verkade rätt trött också tycker jag.

DJ Noize är däremot alltid fet....
Out with the owls & up with the roosters....

2005-12-20 19:02
Vanessa_valium P60

1 av 3? även om han är tyngst av dom allihop så är jus allah inte med längre, även om han är på väg tillbaka.. han har inte varit med på dom 2 senaste plattorna remember? :P

och sen var det inte fel att se crypt ju :)

dj'n va pinsam ja, vem var han? det var inte stoupe väl?

2005-12-20 23:48
ja ill bill var ett jävla nerköp...hur kan man låta så bra på platta o så wack live...fy fan!

2005-12-21 09:16
ja det var riktigt bull :/

2005-12-21 18:49
Doktor_humor>> Aight aight. Då bord ehan ha skippat låtar där Jus Allah har verser tycker jag. Nåväl.

Vettfan vem han var. han var ju inte ens DJ....han tryckte på play & stop och stod resten av tiden och försökte spänna på sig...
Out with the owls & up with the roosters....

2005-12-22 13:37
jag har sett dom innan i lund för längesen...jag tycker ändå att han var wack. han flowa ju inte som på skiva...

2005-12-22 14:34
Jag tyckte konsertupplevelsen var helt godkänd förutom upploppet vid garderoben. Jag var nöjd.

Medlem
Att de har lagt upp sitt turnéschema på det viset är ju på sin höjden förklaring till att inte kunna prestera till max, men knappast en ursäkt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-12-22 18:27
Vanessa_valium P60

haha, hade varit dumt att skippa dom låtarna Jus Allah är med på för det är dom som är dom bästa dom gjort ;)

Medlem P18

jag hade inget emot hans röst, men jag gillade inte alls att han inte hade någon kontakt med publiken överhuvudtaget..

2005-12-23 11:12
Medlem
Förväntar de sig att folk ska betala för att se dom så kan de ju inte boka spelningar så tätt att de inte kan prestera som de ska när de är på scenen?

2005-12-23 11:19
garderoben var ju det absolut keffaste någonsin. jag tyckte att det var rätt tråkigt att dom inte hade någon klubb efterår heller...spelade typ 3 låtar sen var folket skingrat.