I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

18/2 - Live: Zoro & Rootbandet @ Reggaewarriors, Jeriko

Klubb & Konserter - Skåne

2006-02-14 08:38

18/2 - Live: Zoro & Rootbandet @ Reggaewarriors, Jeriko

SAT.18 FEB AT JERIKO
Live: ZORO & ROOT BANDET

after concert night club
CLUB REGGAEWARRIORS VS SOULTRAIN

FLOOR I:
Dancehall*Roots & Culture
DJ'S Ibrahim, Gada & Kunta

FLOOR II:
Soul*Hiphop*funk*R'n'B & Reggaetón
DJ'S Gitonga & Andreas

Time: 22-03
Place: Jeriko, spångatan 38
E-Fee: 80, 60 before midnight (24.00)

www.reggaewarriors.com

www.reggaewarriors.com

2006-02-15 15:18
Radji: Också det enda reggae bandet i Skåne som går att hänga i julgranen... För att inte tala om Zoro som är den enda vettiga reggae-artisten från detta land.

jaja.. tur att smaken e som baken då..
... va ska du me bil o villa när du mår så jävla illa ?

2006-02-16 13:22
Radji hoppas nog det är 12
- Han är bäst och han är ännu bättre........Herre GUD!
Snälla, Ge mig en SPLiFF !

2006-02-17 15:02
ngn jävla coffe shop revolutionary sun of a bitch med fake dreads och söndriga cammobyxor som skrik "släpp ut mig från babylon" på småländska.

LOL

2006-02-17 16:53
Radji : jag håller me dig, zoro e tung på micken.
men du sa inte först att de handlade om att köra på engelska.

Radji: Också det enda reggae bandet i Skåne som går att hänga i julgranen... För att inte tala om Zoro som är den enda vettiga reggae-artisten från detta land.

jag älskar reggae, spc skånsk reggae för skåne hör man himma i juh.
därför skrev jag att smaken e som baken, för där finns otroligt många duktiga musiker runt om i skåne.

2006-02-18 20:18
Ursäkta Gubbs att jag flikar in...

Jo Radji skrev ju "rabbla upp EN svensk artist som kör på engelska "

f.ö är det som ofta en märklig sammanblanding om nationalitet, språk och reggaestilar.
Det måste ju vara positivt att vi blandar olika inslag, kulturer och vibes i reggaen även inom Skånelandet?
Leder oss inte vidare att dissa/jämför folks olika stilar och språk.
Peps gjorde för många år sen "riktiga" tunga reggaehits fr Jamaica mer lättillgängliga genom att göra om dom till skånska versioner.
2006 är vi väl mer multikulturella och öppensinnade så att vi kan lägga barriärer åt sidan o välkomna mer reggae?
Dessutom håller jag fullt med Radji att det behövs mer inslag i den lokala reggaescenen, inte färre.
Jag har jobbat med Desmond Foster, Leafy, Boastin mfl i många år o dom ser nog många som "svenska artister" oavsett var dom är födda. Detsamma gör vi såklart med Zoro !
Hade jag bara varit hemma i Skåne hade jag lätt kommit o kollat
Respekt!
http://www.backupproduction.com

2006-02-19 01:31
oj, my bad! såg inte att han skrev de..
bra att du stoppar nejsan i blöt PrinceB :D

Fridens liljor..

2006-02-20 11:55
Oj, finanser FO min käre vän, du har nog råkat slinka in på fel forum och fel chat..försök söka Google på exempelvis sverigedemokraterna eller nåt liknande så hittar du dina likasinnade!
ONE LOVE ONE HEART ONE WORLD

2006-02-20 14:40
so...?????

2006-02-20 18:28
.. behöver inte bli så arg!

alla gör vi misstag

2006-02-20 18:39
Prince B: om du läser radjis inlägg o sen mitt , så ser du att "rabbla upp EN svensk artist som kör på engelska som hanterar micken bättre än Zoro." inlägget inte hade kommit in ännu..

med andra ord så gjorde jag inget fel.

men skitsamma.. inget att man ska tjafsa om endå, alla har olika smak.

Fridens allihop.. // B

2006-02-20 18:41
och till tråden mening nu..

hur var konserten ?? missade den tyvärr.. :/

såg zoro för ett par år sedan tror jag de var, på malmö festivalen.. han rokka skiten ur de lilla tälten han uppträde i .. skulle vatt kul o se han igen.

2006-02-21 10:44
finanser.... Are you even listening to yourself?.. Do you know how you sound? I hear insecurity and desperation in your words. Is this a cry for help or did you just happened to smoke your blanket before you slipped and fell on your keyboard. My dear friend... you seem to have the desire to give us some lecture on your experience. Do you know how old some of the members of this forum are? Can you handle our experience? We have been living with your worst nightmare day in day out. I am sure you were born with a big silver spoon in your mouth. You are surely one of those Wanna Beeesss! If one checks on you, we will most likely find a very big sign call FAILURE planted on your forehead. You must be jealous of Zoro & Little T, because they're able to conquer something that you will most likely be spending a lifetime trying to achieve. What a damn shame. You need to pull your head out of your behind and smell the fresh vibes of the new world. The world that REGGAE has been prophesizing ever since. The World of all colours joining together in peace, love and harmony. Zoro and Little T as I see it, are one of those who are putting this into effect. What Have you contributed with?? Hiding behind your computer screen and writing Crap? You must be a very proud racist telling me that "ja e inte svensk.."Is A.Hitler a Swedish?i'm not sure if the Swedish would like you to be one of them either cause you are a disgrace/shame to any race. internet is the best hiding place for people like you,please grow up my dear friend!!!
Peace out!!
www.reggaewarriors.com

2006-02-21 11:12
finanser Fo: jaja tycker bara det är så jävla löjligt med alla dessa europeiska artister som sjunger i patois..LOL jävla gentleman style
så fake
det hade varit bättre om dom hållt sig till det dom är bra på

Ibrahim: please my friend give it up and stop making fool of yourself.are you even listining to yourself?
i'm out!!
www.reggaewarriors.com