Toastare
2006-04-25 00:28
Lund/Malmö helgen 19-21 Maj?
Jag vet att det är Lundakarneval.. men jag tänkte höra mig för om nån annan vet någon bra klubb som kör just då. Jag har nämligen ingen koll längre då jag blir mer och mer inbiten GBG:are. Måste ha lite framförhållning.. annars får det bli att bärsa på nått kärt ölhak...
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2006-04-25 10:14
hittade sidan lnite.se och började nästan gråta.. har de t.o.m tagit över kulturen nu?
Dom är överallt, snart får vi äkta Lundabor leva i något reservat i statsparken.
Det borde nog vara willy wonka på chokladfabriken då..
www.saafresh.se håll koll på det där :P
Gentelman på Amiralen i Malmö 20e maj
twitter.com/dj_shirkhan
Toastare
2006-04-25 22:04
gentleman får tyvärr backa.. och amiralen har dålig eftersmak.. Amra, håller tanken i huvudet...blir väl antagligen malmö i slutändan ändå. Deelite, hahah folkparken ska det ju vara! väster.. kul med vimmelfotona iaf och se att vissa stekat till sig. Lika kul som att se de som närmar sig 35-40 fortfarande är bestående inredning på Hemlig på torsdagar :)
Häng med över till Köpenhamn. Concord Dawn, Ill.skillz, pyro samt DJ Rhythmo från Mexico skall spela. sjuk bokning=)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kom en vecka senare o se roll deep live vetja... eller stanna en vecka extra....
Svenska Akademien på Lundakarnevalen 19 maj USCB Allstars på smålands i Lund oxå 19 maj
www.swingkids.se
Toastare
2006-04-26 23:30
roll deep har jag sett...var spelar dom? i malmö? Ill.skillz i Copy låter ju bra... vilket datum är det? Gillis, Akademien är iof skånsk så det förslår ... är det i Lundagård då?
BountyBoo det är fredagen den 19e som Ill.skillz spelar. vi ska dit ett gäng så hör av er ifall ni vill hänga på=)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
har lagt upp en tråd på övrig/utland förövrigt=)
OCH.. den 20e så är det månadens Bass Addict på Panora i malmö. så drum n bass är det gott om den helgen!
Toastare
2006-04-28 14:50
fan vad grymt... tyvärr blir det inget köpenhamn på fredagen. Men lördagen ser det bättre ut!
yea det låter bra! välkomna=)
19-21 är man ju LÄTT i Lund, förutom musiken där "Petter, Advance Patrol, Snook m.fl" kör så är det ju ett jävla röj i stan hela helgen.
http://www.myspace.com/dirtydonline
Toastare
2006-05-03 11:09
Dirty_D jag är som sagt från Lund och vet att det är Karneval.. den är kul i lagom mängd. Annars är det mest studenter.. anledningen jag flyttade från Lund var att plugga någon annanstans. Men det är klart att jag ska dit... men vill ha en klubb och gå till
BountyBoo F26: finns inga bra klubbar i Lund, bara massa klubbar för "pappa betalar pojkar" ;) hemma fester is the shit
vadåråååååååååååååå? bäzz för fasiken...thats the shit if your a blurblooded warrior.................. helrör, olika drink mixar o extra laaaaaaaaaaaaaaaaajm
Producent
2006-05-06 14:59
HURRA karnival :D
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Toastare
2006-05-06 17:00
åjo,hemmafest kommer det bli...min kompis balkong på fäladen är öppen tills solen går upp och man ser hur mycket tomglas det verkligen fårplats på en balkong... annars blir det som sagt DnB i Malmeeee på lördag!
http://www.myspace.com/dirtydonline
GÅ PÅ
GLOBALKARNEVAL SLS ska spela på lördagen den 20:e och en massa andra bra artister
(
Torsdag
SUMO The Danceband (Live)
DJ Johanna Olofsson (Razzamatazz)
Fredag
Le Sport (Live)
Tiger Baby (Live)
Gentle Touch (Live)
Strip Squad (Live)
DJs Agge och Kragh (Pom Pom, Sthlm)
DJ Martin (Songs I wish I had written)
DJ L'amour à trois
Lördag
SLS (Live)
Polyphonics (Live)
Air Bureau (Live)
DJ Mats Nileskär (P3 Soul)
)
mellan den 18:e och 20:e maj.
Air Bureau är för dom som inte vet ett Basement Jaxx insperarande grupp. mkt festlig musik!
ursäkta den kackiga gramatiken!
Toastare
2006-05-13 23:05
Tjottaheiti..som sagt vet jag om karnevalen.. men jag vill gå på klubb.. ska dock se karnevalståget och det blir väl en karnevalsöl.. men att stå å kolla på en scen med öl i plastmugg... nej. Är som sagt infödd Lundabo och gillar att hålla ett avstånd mellan mig och Lundastudenter.. det blir DnB i Malme istället!
gentleman mannen va tror duj
www.markemusik.se www.twitter.com/markemusik http://mekkeriet.blogspot.com
BountyBoo det gör du rätt i=) jag antar att du/ni kommer me irk?
Toastare
2006-05-14 14:39
-Camonition- Yes, jag kommer med mannen ja :)
BountyBoo jasså man o hustru! då lär ni ju inte missa varandra där om man säger så ;)
20 Maj @ Buddha Lounge Dj Jesaja with Mc Lazee Live : Prominent
Max Peezay spelar på Vibrator på Smålands på lördag 20:e. 60 spänn och man behöver inte ens vara student.... Lär bli hett...
Producent
2006-05-16 20:05
fan jag visste att jag hade missat denna tråden när jag gjorde min :(
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Toastare
2006-05-19 15:18
Jo, såg att Max Peezay spelade... lär bli bra, det var det i Götet (såklart!).. -Camonition- P22 nja, inte man och hustru..sambos får räcka! :) Vi ses i morgon!
BountyBoo haha ok då! Kom precis hem från köpenhamn. concord dawn och ill skillz fick problem med flyget så de kunde inte spela. men kvällen blev rå ändå=)
Toastare
2006-05-25 19:23
Blev Kulturen på fredagen med balkong öldrickning till morgonen kom... lördagen blev det bass addict (dock ett snabbt besök) och sen avslutningen för art for pleasure på Jeriko.. bra helg! -Camonition- det var trevligt att råkas!
BountyBoo yea fin helg! ja det var trevligt att träffas och kul att ni kom ner!